Motorforum meeting regio EINDHOVEN?

23 jun 2006
91
0
Riethoven
Wie heeft er zin in een meeting en een rit in en rond eindhoven? Verzamelen bij de Mac. in Veldhoven en vanuit daar een ritje... s`avonds een keer ofzo?

Greetz Danny :]
 
Ja ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die naar juist niet bij aan willen sluiten.(ik niet iig)

No offense, maar het is geen algemeen Eindhoven topic, maar het afspreekplekje van een nogal select vriendengroepje met een rijstijl die zoals ik dat tussen de regels lees niet bij iedereen past........ ;)
 
Laatst bewerkt:
Kan me nog wel herinneren dat de mods het niet op prijs stellen dat er meerdere topics hiervan zijn

En niet iedereen rijdt bij ons even hard hoor :)

Maar zolang het 1 ritje is zullen ze niet moeilijk doen neem ik aan :?
 
Goh ik ben wel benieuwd hoe die rijstijl is dan?????????
Ik hoop binnenkort eens een rit mee te gaan met de groep uit eindhoven en dan hoop ik ze toch bij te houden met de fzr600.
Daarnaast ben ik ook in voor andere ritjes die in de buurt van eindhoven zullen worden gehouden!!!
 
Als je niet te vaak post hier, blijft het topic laag, en zien de modjes het misschien niet _O-

Overigens kun je nog steeds op het topic Eindhoven (link 2e post) afspreken om minder snelle ritjes te maken... Of gewoon snel _O- _O- _O-
 
Kan me nog wel herinneren dat de mods het niet op prijs stellen dat er meerdere topics hiervan zijn

En niet iedereen rijdt bij ons even hard hoor :)

Maar zolang het 1 ritje is zullen ze niet moeilijk doen neem ik aan :?

Nee das ook weer zo, heb wel eens zo'n poging van Reneetje gezien, misschien moeten wat suffe tourders dat topic eens openbreken met slome ritjes. :P

Als ik t lees heb ik iig t idee dat er best doorgereden wordt...niet erg, maar niet iedereen zn ding natuurlijk.

Ik zou trouwens niet weten hoe ik mezelf daarin moet plaatsen. -O- Niet supersnel iig.
 
Ach ja, als ik jullie was zou ik gewoon via het algemene eindhoven topic afspreken, zitten er echt genoeg tussen die jullie tempo ongeveer rijden.

En voel je je een keer sportief en vol vertrouwen rij je een keer met ons mee 8-)
 
Ach ja, als ik jullie was zou ik gewoon via het algemene eindhoven topic afspreken, zitten er echt genoeg tussen die jullie tempo ongeveer rijden.

En voel je je een keer sportief en vol vertrouwen rij je een keer met ons mee 8-)
Uhm, maar wat is "ons" tempo dan.
Ik wil niet zeggen dat ik snel ben ofzo, maar ik ben ook niet echt een achterblijver.
Al is het wel zo dat ik gister pas mijn fzr heb opgehaald en dus nog heel erg moet wennen aan de fiets!!!
 
heey leukw eer een eindhoven topic 8-)

maar euh zo snel rijden we nu ook weer niet hoor
zij er ook genoeg die ons voorbij rijden
en topic eindhoven is toch voor iedereen
en bepaald vriendengroepje??
tja misschien wel maar niet iedereen
ik val ook overal buiten ;(
ik mag altijd alleen mee als ik voorop rijd :+ :+ :+
 
maaruh, ik heb morgen en vrijdag vrij dus wil ik rijden.
Zijn er nog meer die morgen of/en vrijdag gaan.
Had al gelezen dat er mensen naar zolder gaan, maar mischien willen er nog mensen gewoon op de weg toeren????? :]
 
maaruh, ik heb morgen en vrijdag vrij dus wil ik rijden.
Zijn er nog meer die morgen of/en vrijdag gaan.
Had al gelezen dat er mensen naar zolder gaan, maar mischien willen er nog mensen gewoon op de weg toeren????? :]
zie ander eindhoven topic haha
en tijntje zorg jij eerst maar eens dat je weer eens een keertje mee kunt en mag rijden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan