motorforum,motormeiden,zwaaien enz

Status
Niet open voor verdere reacties.

il duce

MF'er
27 aug 2005
32
0
de meern
2 weken terug na een tip dat er wat te doen zou zijn bij de mac in barneveld samen met een kameraad eens even wezen kijken [waren toch aan het gasseuh en gingen toch die kant op] en moet zeggen dat er een indrukwekkende partij motoren bij elkaar geforumd was!
beetje jammer,dat toen we wouden vetrekken er een aantal motorrijders druk bezig was om ons in te bouwen en ff aan de kant gaan was blijkbaar iets te veel gevraagd?
maar goed, daar wat mensen gesproken en zodoende voor het eerst in de 19 jaar dat ik motorrijd op een motorforum terecht gekomen [kom eigenlijk niet verder dan site's over italiaanse motoren en van italiaanse motorfabrikanten]en mijn god,wat een oeverloos geleuter
lijkt wel een avondje met m,n motormaten en een hoop bier!
kan het dan ook niet laten om op wat onderwerpen te reageren zoals dat gedoe over dat zwaaien
toen ik in de jaren 80 begon met motorrijden waren motorrijders nog een relatief zeldzaam verschijnsel en stak je uiteraard je hand op naar ieder exemplaar wat je tegenkwam
in de jaren 90 ontdekte de grote meute het motorrijden en werd het eigenlijk al onbegonnen werk om naar iedereen te gaan zitten zwaaien dus stak ik alleen nog m'n hand op naar mederacers maar ook dat werd een dagtaak en sindsdien zwaai ik alleen nog naar bereiders van italiaanse sportmotoren
laten we wel wezen, anders kan je op een mooie dag de hele dag wel met je hand in de lucht gaan zitten!
dan de motormeiden, las ergens op dit forum dat meiden niet zouden kunnen rijden?
ik zal de laatste zijn die ontkent dat meiden niet wat voorzichter rijden maar om te zeggen dat ze niet kunnen rijden vind ik wel erg generaliserend! al degenen die met dat idee rondlopen zou ik willen adviseren eens een dagje assen te gaan doen met een iris ten kate of een vicky gray!
wat ik wel jammer vind aan de ,nederlandse, motormeid is dat ze er wel heel leuk uitzien in d'r mooie strakke leren pak met dat leuke gevlochten staartje onder d'r helm uit maar dat ze in mijn beleving niet veel verder komen dan eigen huis en tuin trutjes met een abonement op de linda die een dagje de potten met verf aan de kant hebben gezet
motormeiden van nederland, kijk eens in een engels motorblad of naar een engels motor dvdtje en dan kan je zien hoe de motormeiden daar met motoren en de motor beleving in het algemeen omgaan
dus mijn tip voor de volgende motormeeting:
laat zien wat je hebt dus: een show your tits contest!
blijven wij ook mischien wat langer hangen!
 
sindsdien zwaai ik alleen nog naar bereiders van italiaanse sportmotoren
laten we wel wezen, anders kan je op een mooie dag de hele dag wel met je hand in de lucht gaan zitten!

CHIPS---CHECK!!!

dan de motormeiden,
wat ik wel jammer vind aan de ,nederlandse, motormeid is dat ze er wel heel leuk uitzien in d'r mooie strakke leren pak met dat leuke gevlochten staartje onder d'r helm uit maar dat ze in mijn beleving niet veel verder komen dan eigen huis en tuin trutjes met een abonement op de linda die een dagje de potten met verf aan de kant hebben gezet

BIER---CHECK!!!
 
maar wat voor soort motor kleding raad je mij zoal aan? daar vind ik helemaal niets over terug in je tekst, terwijl dat best belangrijk is.

verder zeg ik niks over bereiden van motors, zelf eet ik ze namelijk nooit. B|
 
dus mijn tip voor de volgende motormeeting:
laat zien wat je hebt dus: een show your tits contest!
blijven wij ook mischien wat langer hangen!

neem volgende keer een playboy mee en ga dan ff lekker naar de wc bij de mac..kom je misschien beter aan je trekken |(
 
maar wat voor soort motor kleding raad je mij zoal aan? daar vind ik helemaal niets over terug in je tekst, terwijl dat best belangrijk is.

verder zeg ik niks over bereiden van motors, zelf eet ik ze namelijk nooit. B|


sandalen en bermuda natuurlijk.


*O*



edit* wel italiaanse sandalen natuurlijk,
anders zwaait ie nog niet.

 
Nou welkom, en laat ik de eerste zijn die je uitlegt hoe een forum werkt :) :

1. Je stelt jezelf voor in een voorsteltopic en verteld dan ff kort wat je doet, rijdt en als je van het vrouwelijke geslacht bent dan toon je een foto.

2. Zie je een topic wat je leuk vind dan reageer je in dat topic.

3. Enkele onderwerpen zoals kleding, zwaaien en "is een R1 een goede beginnersmotor" zijn al zovaak langsgekomen dat ze niet leuk meer zijn.

4. Hoofdletters, leestekens en alinea's maken text makkelijker te lezen!

Veel lees & post plezier!
Greetz
Martian
 
Nou welkom, en laat ik de eerste zijn die je uitlegt hoe een forum werkt :) :

1. Je stelt jezelf voor in een voorsteltopic en verteld dan ff kort wat je doet, rijdt en als je van het vrouwelijke geslacht bent dan toon je een foto.

2. Zie je een topic wat je leuk vind dan reageer je in dat topic.

3. Enkele onderwerpen zoals kleding, zwaaien en "is een R1 een goede beginnersmotor" zijn al zovaak langsgekomen dat ze niet leuk meer zijn.

4. Hoofdletters, leestekens en alinea's maken text makkelijker te lezen!

Veel lees & post plezier!
Greetz
Martian

Nu we het daar toch over hebben............











:+
 
zelfs ík pak nu chips & bier ( :r )

beetje makkelijk zo hè, de meiden afmaken terwijl je er nix vanaf weet B|
 
Dat je niet wilt zwaaien vind ik best hoor. Hoeven we ook niet te stoppen als je met pech langs de weg staat ( Duc). In zo'n situatie ook niet zwaaien!!!
 
beetje jammer,dat toen we wouden vetrekken
eh... één woud, twee wouden?
sindsdien zwaai ik alleen nog naar bereiders van italiaanse sportmotoren
smaakt dat een beetje, zo'n italiaanse sportmotor?
dan de motormeiden, las ergens op dit forum dat meiden niet zouden kunnen rijden?
iris ten kate of een vicky gray!
laat zien wat je hebt dus: een show your tits contest!
hehehe... aan één kant een beetje geemancipeerd lopen doen maar even later komt je echte lompe aard naar boven... 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan