Motorfotografie met smartphone

Ha geinig topic! Je ontkomt er niet aan om af en toe een fotootje met je foon te schieten.

iPhone 11 pro
50360078616_9173583a82_b.jpg


50324177827_76430c16a1_b.jpg


50089124698_14f01c30ed_b.jpg
Erg fraai, vooral foto 1!
Op Foto 2 stoort de tas ‘n bietje.
Foto 3 had nóg fraaier geworden als het ondergaande zonlicht meer de zijkant had belicht.
Graag méér foto’s!!!!
:Y
 
Erg fraai, vooral foto 1!
Op Foto 2 stoort de tas ‘n bietje.
Foto 3 had nóg fraaier geworden als het ondergaande zonlicht meer de zijkant had belicht.
Graag méér foto’s!!!!
:Y

Moet heel eerlijk zijn, bij mij zijn de telefoonfoto's ook letterlijk de snapshots waar ik zo min mogelijk aandacht aan besteed. Als ik echt wat moois wil maken pak ik de echte cam..

En ja dat tasje, dat hoort erbij he met een weekendje weg. :9
 
Moet heel eerlijk zijn, bij mij zijn de telefoonfoto's ook letterlijk de snapshots waar ik zo min mogelijk aandacht aan besteed. Als ik echt wat moois wil maken pak ik de echte cam..

En ja dat tasje, dat hoort erbij he met een weekendje weg. :9
Je kunt zien dat je weet hoe je een kiekje moet klikken.
Daarom verheug ik me op meer van je foto’s.
Oh... En mijn opmerkingen zijn als een nachtmerrie voor mieren.
😁
 
Ik heb vanmiddag geprobeerd een foto te maken van m'n dochter die op haar loopfiets naar me toe gesjeest komt maar ik kreeg haar er niet scherp op:
IMG_20201127_164052856~2.jpg


Nou wilde ik dus vragen of iemand daar iets op wist, maar ik ontdek net bij toeval dat de camera app op mijn telefoon een burst aan foto's maakt als ik een van de volumeknoppen ingedrukt houd. Dat gaan we dus eens proberen binnenkort. *D
 
Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G, ik weet niet maar de foto's zijn mooier dan die van op mijn S10 Plus.
Het weer was bar en koud (zie je ook aan de lucht) maar toch komt de motort mooi op de voorgrond te staan :)

20201129_133640.jpg
 
Ik heb vanmiddag geprobeerd een foto te maken van m'n dochter die op haar loopfiets naar me toe gesjeest komt maar ik kreeg haar er niet scherp op:
Bekijk bijlage 1568864

Nou wilde ik dus vragen of iemand daar iets op wist, maar ik ontdek net bij toeval dat de camera app op mijn telefoon een burst aan foto's maakt als ik een van de volumeknoppen ingedrukt houd. Dat gaan we dus eens proberen binnenkort. *D
Kortere sluitertijd. En ja dat krijg je bij een burst ;)
Is het nu wel gelukt?
 
Sluitertijd is volgens mij niet in te stellen en ik heb het idee dat die ook met verlaagd met dit foefje, maar omdat ik meteen een aantal foto's heb is de kans groter dat er een scherpe tussen zit. :P

Maar nee, nog niet geprobeerd.
 
Stond zonder benzine. Van de nood een deugd gemaakt en geprobeerd een goeie nachtfoto te maken. Had denk ik m'n mooie gele stadslicht aan moeten laten voor de sfeer, maar hieronder het resultaat. Mobiel heeft wel moeite met het slechte licht:

1606933923113.png


EDIT: Nou, ik zie hem nu voor het eerst op het grote scherm en het valt me vies tegen. Niet zo'n mooie foto. Veel noise en een weinig inspirerende achtergrond. Alleen de hoek van de motor is wel leuk, maar dit moet ik op een beter moment op een mooiere plek nog eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Wat doe ik nu fout als ik hier foto s upload en hij zegt dat ze te groot zijn,heb ik met m n nieuwe foon wel is last van ,met de ouwe nooit
 
Terug
Bovenaan Onderaan