• Beste Bezoeker,

Hartelijk dank voor je donatie. Hier help je Motor-Forum enorm mee!

Motorfotografie met smartphone

Nejra

Schrootpiloot
Donateur
17 nov 2004
27.409
14.829
Het oosten van Zuid-Holland
Kleine tip: Ik vind de lokatie en het landschap leuk. De vangrail... stoort me iets minder (al was het mooier als hij er niet was geweest), maar ik denk dat de foto had geprofiteerd van een net iets lager camerastandpunt. Ik ben geen fan van het "fotografeer vanaf het wegdek" zoals sommige anderen graag zien, maar nu kijk je er wel erg bovenop en daardoor komt de motor niet zo goed uit als zou kunnen.

Worldbeater

MF veteraan
10 okt 2002
54.550
5.932
Zuid-Holland
Kleine tip: Ik vind de lokatie en het landschap leuk. De vangrail... stoort me iets minder (al was het mooier als hij er niet was geweest), maar ik denk dat de foto had geprofiteerd van een net iets lager camerastandpunt. Ik ben geen fan van het "fotografeer vanaf het wegdek" zoals sommige anderen graag zien, maar nu kijk je er wel erg bovenop en daardoor komt de motor niet zo goed uit als zou kunnen.
Ja, ik ben ook voor een laag standpunt. :Y

Dit was een hit and run met draaiende motor.
Kon ook niet goed op het schermpje kijken.
Maar je zal zien dat de zon ook niet meewerkte. :+

IMG20210302160906.jpg

Het was eigenlijk het verkeerde moment van de dag.
Maar toch ff bewijs dat deze voor het eerst naar buiten mocht dit jaar. :9 ;)

Worldbeater

MF veteraan
10 okt 2002
54.550
5.932
Zuid-Holland
Jammer van die vangrail, dat leidt erg af en blokkeert het zicht op het water.
Nieuwe waterweg?
De straat van Gibraltar. ;)

Ik wilde eigenlijk niet zoveel moeite doen (lange dag), maar wel juist langs de vangrail.

Knipsel4.jpg
En dan de vangrail er verlopend voor en achter.. laag standpunt..

Mar hier was het een beetje druk om in de weg te staan. _O-

Chris ofc

MF veteraan
25 dec 2012
2.720
502
Zomaar wat foto's met mijn nieuwe telefoon: Xiaomi 10T pro

e3ca850745edb6a71322d1ee498c4160.jpg

5023a36a98155a9e864e23e414f9bf4c.jpg

Dutchrider

Die hard MF'er
Donateur
26 nov 2013
585
192
Eens geprobeerd met de spiegel te spelen. Vond het lastig om de focus goed te krijgen en daarna de belichting terug te draaien (moest vasthouden en tegelijk belichting wijzigen anders sprong het geheel terug). Uiteindelijk niet ontevreden mee, maar ik zag thuis pas dat het lijkt alsof mijn spiegel de lucht in wijst :+. En een geel puntje in de foto dat ik niet kan plaatsen :?

Motorola Moto G8 Plus (software: Google cam - versie 7.3 van Parrot043)
2-3-21 foto 3.jpg

Kwiedo

MF veteraan
7 aug 2011
1.174
305
Purmerend
Eens geprobeerd met de spiegel te spelen. Vond het lastig om de focus goed te krijgen en daarna de belichting terug te draaien (moest vasthouden en tegelijk belichting wijzigen anders sprong het geheel terug). Uiteindelijk niet ontevreden mee, maar ik zag thuis pas dat het lijkt alsof mijn spiegel de lucht in wijst :+. En een geel puntje in de foto dat ik niet kan plaatsen :?

Motorola Moto G8 Plus (software: Google cam - versie 7.3 van Parrot043)
Bekijk bijlage 1603442
Dat gele puntje is een flare.

Bovenaan Onderaan