Motorfotografie met smartphone

Днепр.jpg

Maatjes!
 
Gisteren toch maar weer de motor uit de schuur gehaald! Het had naar mijn zin lang genoeg geduurd (+/- 4 weken stilgestaan). Ook een maatje zo 'gek' gekregen om mee te gaan. Het was heerlijk om te rijden, mits je een beetje rekening houd met wat gladdere omstandigheden

AL9nZEVgyaXHh2V2KrAOiScdGdGDmk2Q9t2oB3o7UxQbamBI2hOGp6DXPnYRfEMeO8FwtzJV_NYPKO6_MuptzylAuphwGX6_ukg332v7BlDeM2HWcO2nMzPtlSfYuasfO_U96y7AZGA_xKdabBwVDu5eSFG8PA=w895-h671-no


AL9nZEUqFflGIw6ebOvrkuJ0079M0kX2F9jBBELJ3_s6V1GAZ_ZaEqum8k7B0RFuMfIk5lTa2vluH1T2HoHKPQPo5UDAn78GPTfuvwrwjg8jTv36OgULw3bspn-EvwZFSn6CBOxHgwu-JeVKSw1urMs3NP6r5g=w895-h671-no


Toch een schattig stelletje zo... een falco en een vfr (de Maya en de Donna)
 
En hoe bevalt hij? Ga je er ook het circuit mee op?
Nog rustig aan met inrijden. Maar blij mee. :Y
Het Akrapoviç racesysteem bleek helaas toch in backorder ondanks een andere toezegging.
Een quickshifter is er wel gelijk opgezet.
Ik wil er ook wel een keertje op kleine banen mee rijden dit jaar. :Y
Kan je iets aanraden?

Ik heb al een extra setje velgen voor sportiever rubber.
Daar medio zomer nog wat voor bestellen. :]
PSX_20230103_172755.jpg
 
Ik wil er ook wel een keertje op kleine banen mee rijden dit jaar. :Y
Kan je iets aanraden?
Voor de wat kortere banen moet je eigenlijk ik belgie/noord frankrijk zijn. Ik heb zelf afgelopen jaar (o.a.) met de 125 2t op Mettet en Clastres gereden. Deze kan ik je zeker aanbevelen!
Met je r3 ga je hier een hoop lol hebben. Deze banen zijn met je bmw ook wel leuk. Ik neem ook altijd gsxr en 125 mee. Leuk voor de afwisseling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan