Motorfotografie met smartphone

Het was vandaag best fris maar het was ook wel heel mooi.Bekijk bijlage 1601300


Bekijk bijlage 1601301

Nokia 8 Sirocco
Oude haven Moerdijk??
20200307_143925.jpg
 
Kleine tip: Ik vind de lokatie en het landschap leuk. De vangrail... stoort me iets minder (al was het mooier als hij er niet was geweest), maar ik denk dat de foto had geprofiteerd van een net iets lager camerastandpunt. Ik ben geen fan van het "fotografeer vanaf het wegdek" zoals sommige anderen graag zien, maar nu kijk je er wel erg bovenop en daardoor komt de motor niet zo goed uit als zou kunnen.
 
Kleine tip: Ik vind de lokatie en het landschap leuk. De vangrail... stoort me iets minder (al was het mooier als hij er niet was geweest), maar ik denk dat de foto had geprofiteerd van een net iets lager camerastandpunt. Ik ben geen fan van het "fotografeer vanaf het wegdek" zoals sommige anderen graag zien, maar nu kijk je er wel erg bovenop en daardoor komt de motor niet zo goed uit als zou kunnen.
Ja, ik ben ook voor een laag standpunt. :Y

Dit was een hit and run met draaiende motor.
Kon ook niet goed op het schermpje kijken.
Maar je zal zien dat de zon ook niet meewerkte. :+

IMG20210302160906.jpg


Het was eigenlijk het verkeerde moment van de dag.
Maar toch ff bewijs dat deze voor het eerst naar buiten mocht dit jaar. :9 ;)
 
Jammer van die vangrail, dat leidt erg af en blokkeert het zicht op het water.
Nieuwe waterweg?
De straat van Gibraltar. ;)

Ik wilde eigenlijk niet zoveel moeite doen (lange dag), maar wel juist langs de vangrail.

Knipsel4.jpg

En dan de vangrail er verlopend voor en achter.. laag standpunt..

Mar hier was het een beetje druk om in de weg te staan. _O-
 
Eens geprobeerd met de spiegel te spelen. Vond het lastig om de focus goed te krijgen en daarna de belichting terug te draaien (moest vasthouden en tegelijk belichting wijzigen anders sprong het geheel terug). Uiteindelijk niet ontevreden mee, maar ik zag thuis pas dat het lijkt alsof mijn spiegel de lucht in wijst :+. En een geel puntje in de foto dat ik niet kan plaatsen :?

Motorola Moto G8 Plus (software: Google cam - versie 7.3 van Parrot043)
2-3-21 foto 3.jpg
 
Eens geprobeerd met de spiegel te spelen. Vond het lastig om de focus goed te krijgen en daarna de belichting terug te draaien (moest vasthouden en tegelijk belichting wijzigen anders sprong het geheel terug). Uiteindelijk niet ontevreden mee, maar ik zag thuis pas dat het lijkt alsof mijn spiegel de lucht in wijst :+. En een geel puntje in de foto dat ik niet kan plaatsen :?

Motorola Moto G8 Plus (software: Google cam - versie 7.3 van Parrot043)
Bekijk bijlage 1603442
Dat gele puntje is een flare.
 
Terug
Bovenaan Onderaan