Motorfreaks Marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is wel een andere site, maar sterk verbonden met MF. De Marktplaats is grotendeels ontstaan omdat we iets wilden doen aan de problemen in G&G, waar te vaak onzinnig wordt geregeerd in verkooptopics.

MFreaks wordt grotendeels beheerd door dezelfde mensen als MForum en we hebben geen zin om dubbel werk te doen. Als een ad op MForum en MFreaks staat, moeten we twee keer controleren of ie er uberhaupt wel thuishoort. Maar goed, het is voornamelijk een richtlijn maar als dat wordt vermeld is er niemand die zich daar aan houdt. Oh shit, zeg ik het nou toch... :P
&
Op dinsdag 16 september 2003 19:45 schreef Revolution het volgende:
Waarom bestaat dit forum eigenlijk nog als er nu die marktplaats is? Da's dubbelop...
En ik blijf erbij dat het een andere site is :X . Dus niets van dubbelop.
www.motorfreaks.nl en www.motor-forum.nl, zoek de 7 verschillen.
Als het nu nog was http://www.motorfreaks/motor-forum.nl (www.motorfreaks/motor-forum.nl), dan kon ik me er nog iets bij voorstellen, maar nu????

Dat het beheerd wordt door dezelfde mensen doet er niet toe. Ik veronderstel toch ook niet dat mijn badmintonmaten alles weten wat ik in de tafeltennis uitspook en andersom?

En sorry dat ik niet zo van hetzelfde gezellige samenhorigheidsgevoel overloop.
 
*knip*

Jep,das Spam...


edit banaan: niet meer doen hè? Je weet dat spam niet is toegestaan.
 
Dat het beheerd wordt door dezelfde mensen doet er niet toe. Ik veronderstel toch ook niet dat mijn badmintonmaten alles weten wat ik in de tafeltennis uitspook en andersom?

En sorry dat ik niet zo van hetzelfde gezellige samenhorigheidsgevoel overloop.
Je hebt absoluut gelijk, dus niks van dubbelop. Maar dat wist Revolution ook wel zonder het te vragen, toch, Wouter?
 
Je hebt absoluut gelijk, dus niks van dubbelop. Maar dat wist Revolution ook wel zonder het te vragen, toch, Wouter?
:?

Ik stel een duidelijke vraag lijkt me. Motorfreaks en Motor-Forum is 1 en dezelfde toko dus vandaar mijn vraag waarom er dan niet 1 centrale verkoopplaats is maar 2 stuks. 1 Ervan zou dan kunnen verdwijnen dunkt me... lijkt me niet zo'n vreemde redenatie eigenlijk.
 
:?

Ik stel een duidelijke vraag lijkt me. Motorfreaks en Motor-Forum is 1 en dezelfde toko dus vandaar mijn vraag waarom er dan niet 1 centrale verkoopplaats is maar 2 stuks. 1 Ervan zou dan kunnen verdwijnen dunkt me... lijkt me niet zo'n vreemde redenatie eigenlijk.
Als je de eerste post had gelezen had je de reden geweten. Wacht, ik zal het ff voor je copiëren:

Er zijn vaak opmerkingen/klachten gekomen over de nutteloze reacties die werden geplaatst op topics in het Gezocht & Gevonden forum. Eén van de grootste verschillen van de Motorfreaks Marktplaats met het G&G forum is dat er géén reacties geplaatst kunnen worden.
 
Op woensdag 17 september 2003 18:57 schreef Bananeman het volgende:Als je de eerste post had gelezen had je de reden geweten. Wacht, ik zal het ff voor je copiëren:
Dus? :?

Wil je wel reacties? Dan maak je daar een reactiesysteem toch op mfreaks? Zit er ook al in voor de nieuwsitems dus lijkt me niet zo'n probleem. Feit is dat er nu 2 aparte locaties zijn en dat is omslachtig en onnodig mijns inziens.

Enne, waarom moet er zo nodig een reactiesysteem inzitten? Zoals we weer in Sigma's topic kunnen zien leidt het in 9 vd 10 gevallen toch alleen maar tot gezeik. Op Marktplaats heb je ook geen reactiesysteem ofzo, niet nodig ook. Als iemand geinteresseerd is mailt hij/zij maar. Kan dit forum dus verwijderd worden met een link naar de motorfreaks marktplaats.
 
Dus? :?

Dan maak je daar een reactiesysteem toch? Zit er ook al in voor de nieuwsitems dus lijkt me niet zo'n probleem. Feit is dat er nu 2 aparte locaties zijn en dat is omslachtig en onnodig mijns inziens.

Enne, waarom moet er zo nodig een reactiesysteem inzitten? Zoals we weer in Sigma's topic kunnen zien leidt het in 9 vd 10 gevallen toch alleen maar tot gezeik. Op Marktplaats heb je ook geen reactiesysteem ofzo, niet nodig ook. Als iemand geinteresseerd is mailt hij/zij maar.

en daar gaat het juist om. Je kunt nu kiezen of je het op MF zet met reacties of op motorfreaks zonder reacties :)
 
Dus? :?

Dan maak je daar een reactiesysteem toch? Zit er ook al in voor de nieuwsitems dus lijkt me niet zo'n probleem. Feit is dat er nu 2 aparte locaties zijn en dat is omslachtig en onnodig mijns inziens.

Enne, waarom moet er zo nodig een reactiesysteem inzitten? Zoals we weer in Sigma's topic kunnen zien leidt het in 9 vd 10 gevallen toch alleen maar tot gezeik. Op Marktplaats heb je ook geen reactiesysteem ofzo, niet nodig ook. Als iemand geinteresseerd is mailt hij/zij maar.
Lijkt dat maar zo of spreek je jezelf gigantisch tegen? Eerst wil je een reactiesysteem en daarna klaag je erover :?

Motorfreaks Marktplaats heeft geen reactiesysteem en krijgt er ook geen. Nu kunnen de bezoekers zelf kiezen waar ze het willen verkopen, hartstikke mooi toch?
 
Lijkt dat maar zo of spreek je jezelf gigantisch tegen? Eerst wil je een reactiesysteem en daarna klaag je erover :?

Motorfreaks Marktplaats heeft geen reactiesysteem en krijgt er ook geen. Nu kunnen de bezoekers zelf kiezen waar ze het willen verkopen, hartstikke mooi toch?
Ik spreek mezelf niet tegen maar ik snap niet dat er 2 marktplaatsen zijn hier binnen de toko. Wat mij betreft hoeven er geen reacties bij advertenties te staan (heeft marktplaats.nl ook niet) dus zou dit forum kunnen vervallen met een link naar de motorfreaks marktplaats, dat zou mij het meest logisch lijken.

Of maak anders iets dat je in dit forum een overzicht krijgt van de nieuwste motorfreaks advertenties. :?
 
Ik spreek mezelf niet tegen maar ik snap niet dat er 2 marktplaatsen zijn hier binnen de toko. Wat mij betreft hoeven er geen reacties bij advertenties te staan (heeft marktplaats.nl ook niet) dus zou dit forum kunnen vervallen met een link naar de motorfreaks marktplaats, dat zou mij het meest logisch lijken.
Nee, want er zijn mensen die juist wel reacties op hun advertenties willen. Al is het maar om de advertentie omhoog te schoppen ;) En je sprak je wel tegen, want eerst wil je een reactiesysteem en daarna weer geen.

We bieden twee mogelijkheden en die blijven ook allebei bestaan, juist om bezoekers de keuze te geven.

De koppeling die je noemde: is iets om over na te denken, om in de lijst van G&G op MForum ook een kort lijstje van de nieuwste advertenties op MFreaks te tonen. Thanks voor de suggestie!!
 
Nee, want er zijn mensen die juist wel reacties op hun advertenties willen. Al is het maar om de advertentie omhoog te schoppen ;) En je sprak je wel tegen, want eerst wil je een reactiesysteem en daarna weer geen.

We bieden twee mogelijkheden en die blijven ook allebei bestaan, juist om bezoekers de keuze te geven.

De koppeling die je noemde: is iets om over na te denken, om in de lijst van G&G op MForum ook een kort lijstje van de nieuwste advertenties op MFreaks te tonen. Thanks voor de suggestie!!
OK, ik zou het niet zo doen maar da's een vrije keuze natuurlijk. Geen dank voor de suggestie, ik post nog wel es wat nuttiges. :P
 
Zal best, maar mijn zwartkijkers kunnen geen knop/link/whatever ontdekken dat de functie "Advertentie sluiten" zou kunnen herbergen. Lichtje? :}

Dit ging dus over de marktplaats en niet over Gezocht & gevonden :X . Want daar gaat mijn vraag naar uit. Mijn Soes is verkocht en ik wil de hordes overige gegadigden *D niet langer kwellen met het vooruitzicht die fantastische fiets te kunnen kopen. ;) Kan ik zelf mijn topic verwijderen?
 
Dit ging dus over de marktplaats en niet over Gezocht & gevonden :X . Want daar gaat mijn vraag naar uit. Mijn Soes is verkocht en ik wil de hordes overige gegadigden *D niet langer kwellen met het vooruitzicht die fantastische fiets te kunnen kopen. ;) Kan ik zelf mijn topic verwijderen?
Nee, je kunt aangeven in het topic dat het dicht kan of nog beter: een mod mailen.
 
Ik doe graag wat het beste is :r maar ik heb geen idee wat een mod zou mogen zijn. Btw, de te sluiten topic is: Te Koop: Suzuki SV 650 S, bj 2002, 7000 km

met een mod wordt bedoeld een moderator (die mensen zonder sociaal leven en met zo'n blauwe tekst "moderator" achter hun naam :+ ) Voor een lijstje van alle moderators kun je in de http://www.motor-forum.nl/forum/faq.php (FAQ) kijken.


Maareh.. vanwaar die :r smiley :?
 
met een mod wordt bedoeld een moderator (die mensen zonder sociaal leven en met zo'n blauwe tekst "moderator" achter hun naam :+ ) Voor een lijstje van alle moderators kun je in de http://www.motor-forum.nl/forum/faq.php (FAQ) kijken.


Maareh.. vanwaar die :r smiley :?

De "kotsie" is omdat ik niet pretendeer altijd het beste doen... Dus geen :( maar gewoon een ;)

Maar nu ik toch een "mod"(derfiguur ;) ) aan de haak heb geslagen, kun jij mijn topic naar het hiernamaals sturen? B.v.d.
 
He Banaan,

Zou je het zoeken niet vergemakkelijken door selectiecriteria toe te laten?

BIjvoorbeeld, dubbelklik op merk = order by ?

EDIT: en de knop volgende ook toevoegen onderaan de pagina?

t zijn maar suggesties natuurlijk :)
 
Vanaf vandaag bieden we iets nieuws aan op Motorfreaks:

De Motorfreaks Marktplaats!

Op de Motorfreaks Marktplaats kun je gratis kleine advertenties plaatsen voor particulier gebruik. Je kunt hierin iets aanbieden (verkopen), of juist ergens naar op zoek gaan.

Er zijn vaak opmerkingen/klachten gekomen over de nutteloze reacties die werden geplaatst op topics in het Gezocht & Gevonden forum. Eén van de grootste verschillen van de Motorfreaks Marktplaats met het G&G forum is dat er géén reacties geplaatst kunnen worden. Voor geïnteresseerden zul je dus wel je e-mail adres en/of telefoonnummer op moeten geven, dat kun je allemaal invullen wanneer je een advertentie aanmaakt.

Omdat de Motorfreaks Marktplaats voor veel mensen interessant kan zijn die anders hun advertentie in G&G hadden geplaatst, kondigen we het ook even aan op MF. Overigens is het niet de bedoeling dat je je advertentie zowel in G&G als op Motorfreaks plaatst. Je zult moeten kiezen, dus. Dubbele advertenties worden verwijderd!


De Motorfreaks Marktplaats is hier te vinden.


Veel plezier ermee!
te koop div. ond. delen kawa zx7r. bj 2000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan