motorgeluid

Ron de Rooy

Rookie
23 okt 2001
9
0
Stein (L)
Hey,
Weet hier iemand waar ik mooie motorgeluiden kan downloaden. Ik ben namelijk op zoek naar verschillende bestanden, zodat ik mijn vriendin eens het verschil kan laten horen tussen een V-twin, een drie-cilinder, een vier-in-lijn, een 6-pitter, etc.
Alvast bedankt!
Groeten uit het zuiden.
 
Hey,
Weet hier iemand waar ik mooie motorgeluiden kan downloaden. Ik ben namelijk op zoek naar verschillende bestanden, zodat ik mijn vriendin eens het verschil kan laten horen tussen een V-twin, een drie-cilinder, een vier-in-lijn, een 6-pitter, etc.
Alvast bedankt!
Groeten uit het zuiden.

Denk je nu zelf echt dat jouw vriendin op motor-
geluiden zit te wachten??

Maar goed, je moet het programma kazaa (soort supernapster) eens downloaden, en dan gaan zoeken
op bikesounds en dat soort dingen meer.

Anders doe je ze toch gewoon met je eigen stem
na, doe ik ook altijd als ik op de fiets zit :+
 
Laatst bewerkt:
Op Dinsdag 06 november 2001 15:09 schreef twisted Paul het volgende:Anders doe je ze toch gewoon met je eigen stem
na, doe ik ook altijd als ik op de fiets zit :+

ROFL :+

Deed ik vroeger ook toen ik een jaar of 10 was of een plastic bekertje met knijper vast gemaakt aan mijn BMX :+
 
Ga naar een motorbeurs oid en laat haar daar maar eens luisteren. Ik heb de wav-jes van de ducati site wel eens beluisterd (heb toch een aardige versterker aan mijn computer hangen). Lijkt helemaal nergens op als je het vergelijkt met het origineel.
 
ROFL :+

Deed ik vroeger ook toen ik een jaar of 10 was of een plastic bekertje met knijper vast gemaakt aan mijn BMX :+

Hahha.. hier hebben we nog wat kleine kinderen in de buurt wonen, en als die hier voor bij fietsen maken ze ook altijd motorgeluiden :)
En als de motor voor het huis staat komen ze er allemaal omheen staan. Staan er 2 dan gaan ze nog ruzie lopen maken ook, welke nou de mooiste is ;)

Maruh www.bikesounds.com werkt ook :) Maar daar vind je weinig geluiden. Maar zoals zut al zei, neem je vriendin mee naar een beurs, dan hoort ze het wel.

Mijn vriendin boeit het ook geen ene reet hoe een motor klinkt, wie z\'n vriendin wel ? Zo lang het maar geen lullig 2 takt geluidje is he? :)
 

Dan heb je geluk :) Mijne wordt helaas niet warm of koud van het geluid. Alleen toen ik voor het eerst met de 1 pitter door de straat heen kwam blazen wist ze al meteen dat ik het was, zonder me te zien. En dat is toch wel weer leuk :)
D\'r pa ook meteen afvragen wat ik in godsnaam nu had gekocht ;)
 
Op Dinsdag 06 november 2001 15:55 schreef JK het volgende:Mijn vriendin boeit het ook geen ene reet hoe een motor klinkt, wie z\'n vriendin wel ?

Hoho, ik ben ook iemand z\'n vriendin en het maakt mij wel degelijk uit! Mijn oor (en oog) wil ook wat en daarom heb ik de standaard uitlaat er onder vandaan gehaald en er een lekkere BOS onder gehangen :9~
 
Laatst bewerkt:
Ja maar dat komt omdat je een meid bent die al gek op motoren is. Mijn vriendin heeft nog geen motorrijbewijs, maar gaat er misschien wel aankomen ooit :) Misschien dat ze dan geboeid is door de verschillende geluiden. :)
 
...En waarschijnlijk boeit het onze lessende mevrouw Highlander ook wel... Als het een m/v boeit, zal deze het vaak al weten, of iig willen weten... En ook de figuren die het absoluut niet boeit, kunnen door je enthousiasme meegesleept worden... 1 vriend & twee vriendinnen van me willen nu ook gaan motoren, waar ze eerst zoiets hadden van \'Da\'s niks voor mij...\' :)

Nog een sound-optie: Download eens wat motor-filmpjes... Liefst gewone homemade filmpjes (zonder achtergrond muziek)... Vaak niet het beste geluid, maar wel duidelijk genoeg om het verschil te horen... :)
 
Mijn vriendin boeit het ook hoe haar motor klinkt, Fireblade met Laser.

En trouwens het buurmeisje (17) zet het raam open als ik/we weggaa(n), aankom(en) om even goed te luisteren.
 
Hey,
Weet hier iemand waar ik mooie motorgeluiden kan downloaden. Ik ben namelijk op zoek naar verschillende bestanden, zodat ik mijn vriendin eens het verschil kan laten horen tussen een V-twin, een drie-cilinder, een vier-in-lijn, een 6-pitter, etc.
Alvast bedankt!
Groeten uit het zuiden.

ik een leuk filmpje met sound voor je maar hij staat op m\'n harde schijf dus als die wilt hebben laat het weten dan kan ik hem e-mailen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan