Motorgeluiden voor muziekstuk gevraagd!!

CorKey

Rookie
23 okt 2005
4
0
landgraaf
Hallo allemaal,

Ik ben derde jaar muziekstudente en helemaal gek van motoren!
Voor mijn werkstuk heb ik het orginele idee opgepakt om niet met instrumenten maar met motorgeluiden een muziekstuk samen te stellen. Uiteraard heeft het muziekstuk een motor onderwerp!
Hiervoor zoek ik dus motorgeluiden in alle toonsoorten (Van BROM-BROM via GNEF-GNEF naar YENG-YENG).
Je kunt meewerken aan dit uniek project door ong. 15 sec. geluid van je motor op te nemen (flink gassen! naar 8000 tpm) in MP3 formaat en dit als bijlage bij je reactie toe te voegen. Vermeld ook je motor en type voor mijn dBase.
Als het werkstuk klaar is zal ik het op deze site publiceren (kun je je eigen motor terugvinden??).

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Loesje
 
Op de site v/d www.xs65O Klub staan 650 twin geluiden, op de homepage van Alex Barros
zijn de race geluiden alom aanwezig.
 
bij topgear hebben ze nog geprobeerd om de topgear tune na te spelen met auto geluid.
elke toon proberen na te maken.
maar t is niet echt gelukt, t leek er niet op.
ik wil je niet ontmoedigen ofzo :P
misschien die aflevering kijken om inspiratie op te doen over hoe je t kan aanpakken
 
bij topgear hebben ze nog geprobeerd om de topgear tune na te spelen met auto geluid.
elke toon proberen na te maken.
maar t is niet echt gelukt, t leek er niet op.
ik wil je niet ontmoedigen ofzo :P
misschien die aflevering kijken om inspiratie op te doen over hoe je t kan aanpakken
:^ dit is em:
 
bij topgear hebben ze nog geprobeerd om de topgear tune na te spelen met auto geluid.
elke toon proberen na te maken.
maar t is niet echt gelukt, t leek er niet op.
ik wil je niet ontmoedigen ofzo :P
misschien die aflevering kijken om inspiratie op te doen over hoe je t kan aanpakken

Kijk dat is gepruts :+ , maar als je contact opneemt met renault: http://www.youtube.com/watch?v=7XR7OpM2Ufk

Die bakken er veel meer van! Leuk project, ben benieuwd naar resultaat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan