motorgoedkoop betrouwbaar ???

En heb je je laarzen al binnen gehad? Ben namelijk "errug" benieuwd hoe dit is afgelopen...aangezien ik nu denk ik in hetzelfde schuitje zit... :+

Ik kreeg ze na een maand of drie. Ben nog steeds van mening dat ze gewoon zelf bij winkel hebben gehaald, na mijn overloze gezeik. Maar ik was het spuugzat. Was toen met rijles bezig, en ik heb al die tijd op de laarzen van mn pa moeten lessen. Net voor avd examen kreeg ik ze binnen. In eerste instantie wilde ik wachten met lessen tot ik laarzen binnen had :+ .

Uiteindelijk mn pak+ helm in de winkel gekocht. Die verkoper: "Heb je al laarzen?" Ja, via internet gekocht. Had ik ze bij hem voor hetzelfde geld gehad :X . Nooit meer iets via internetshops voor mij.
 
te vertrouwen mja je krijgt je spullen uiteindelijk wel. Mijne had hij vorige week dinsdag al klaar staan om te verzenden vandaag in huis. Traag maar het is er! Ik bestel er nooit meer iets!
 
heb vorige week een tailpack besteld/betaald , die zou dinsdag opgestuurd naar mijn adres zijn......
of de bezorger rijd nou rond met mijn tas op z,n busje of hij is helemaal niet opgestuurd door motorgoedkoop.
in nederland is een pakketje nooit langer onderweg dan 2 dagen.
op 2 mailtjes is nog niet gereageerd .
wat een bedrijf..... :r
 
Na 2.5 maand (eerlijk waar geen grapje) had ik eindelijk me ART 4 gekeurd slot binnen. Ach ja beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. :P
 
Is ook mijn ervaring met motorgoedkoop.nl Best leuke prijzen, maar waardeloze service en levertijden...

Wil je iets goedkoop hebben, kan je hier best je ding vinden.
Wil je iets snel hebben, kan je beter ergens anders shoppen.
 
Laatst bewerkt:
Grrrrrrrrr........ |(
kreeg net deze mail van ze binnen.
ze kennen me niet , alleen me geld was wel binnen 24uur afgeschreven. :?
-----------------------------------------------------------------------------------
Hallo,

Ik kan hem op track ook niet vinden,we gaan onderzoeken wat er mee is.

Met vriendelijke groet,
Ad
Motorgoedkoop.nl.
www.motorgoedkoop.nl
 
Laatst bewerkt:
eindelijk na 1 maand wachten en mailen is mijn tailpac dan toch binnen.
wat een slap stelletje mafkezen zijn dat bij die zaak.
kan nu wel begrijpen dat alles via de mail afgehandeld moet worden.
had ze graag eens opgebeld , een keer of tig..... :r
 
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb twee jaar geleden wat besteld bij motorgoedkoop, en ik ben alleen maar vol lof over die zaak!
Binnen 2 dagen waren mijn nieuwe remblokjes al binnen, maar helaas het waren de verkeerde. Gelijk maar even gebeld (welke moet ik nu hebben) en afgesproken dat ik de oude terug zou sturen en hij zou mij dan de nieuwe opsturen.
Wegens tijdgebrek kon ik dat pas 3 dagen later doen, maar toen ik dezelfde dag thuiskwam, lagen de nieuwe remblokjes al klaar!! klasse gewoon.
Heb daar meerdere dingen gekocht (uitlaten, knipper, rempedaal, luchtfilter) en alles was zonder problemen binnen 4 werkdagen aangekomen.

Als ik deze verhalen nu zo lees, dan lijkt het er sterk op, dat iemand daar zijn werk niet goed doet!!
 
ik had een motorbroek besteld, levertijd 10 werkdagen. Na 28 dagen nog geen broek binnen !!!!

niet te bereiken, niet reageren op mails.. en toen opeens niet leverbaar.

voor mij geen motorgoedkoop.nl meer
 
Had er 1 irridium vizier besteld die niet op vooraad was
had hem na 14 dagen in huis

wel jammer dat er geen tel. nummer bij staat zodat je kan bellen bij vragen
 
Geweldig die internetzaken.
Iedereen kan er 1 beginnen en voorraad is niet nodig want die koop je als het besteld is.
Kan gewoon thuis gedaan worden en dus geen overheadkosten, en lekker goedkoop aanbieden, alleen service bieden kan niet maar dat is niet nodig want die klanten komen toch niet meer bij de motorzaak, want deze zijn te duur en ze lichten je op althans dat lees ik hier.
Dus we kopen in bij een thuiswerkende internet bedrijf en ze hebben vaak niet voor niks geen telefoonnummer.
Waar zijn we mee bezig, maar zo te zien mss een iq van een dropje????
 
Beleef op dit moment een slechte ervaring. Een Oxford Big Boss slot besteld (niet te vinden bij de lokale motorboeren). Levertijd van anderhalve week was nog te pruimen. Jammer genoeg werd het slot geleverd zonder sleutels! Er zat wel een prijssticker op, alsof 'ie ergens uit een winkel was gehaald.
Vervolgens diverse keren gemailed en gebeld (iedere keer voicemail), maar geen enkele reactie van de kant van motorgoedkoop.nl. Zeer slechte zaak; een fout maken is menselijk maar zorg er dan wel voor dat je het oplost. Ik probeer nu op een of andere manier het slot retour te sturen én mijn geld terug te kijgen, maar ja, dat is lastig zolang ik geen reactie krijg. Ik denk dat ik ze maar persoonlijk een bezoekje ga brengen om mijn geld terug te eisen.
 
Vorige week maandag een tassenset van Oxford besteld. Had van te voren nog gemaild of ze op voorraad waren want ik heb ze deze maand nodig en geen zin om weer in tijdnood te komen.

Ad (van elk mailtje hier) vertelde dat het gewoon op voorraad was. Maandag dus besteld en direct via iDeal betaald. Ik ging er dus vanuit dat het dinsdag verstuurd zou worden en woensdag in huis, en dat kan toch makkelijk gezien mijn ervaringen met andere internetwinkels.
Eergister kreeg ik de set in huis. Wel perfect en alles goed, alleen het had veel sneller gekund.

Ik zou er denk ik nog wel eens bestellen.
 
ik had een motorbroek besteld, levertijd 10 werkdagen. Na 28 dagen nog geen broek binnen !!!!

niet te bereiken, niet reageren op mails.. en toen opeens niet leverbaar.

voor mij geen motorgoedkoop.nl meer


Ik ervaar op dit moment ook zo'n *** ervaring met motorgoedkoop.nl

Is gelijk de laatste keer dat ik daar wat koop.... Heb een maand geleden een vizier besteld. Communiceren via de mail ging perfect. Dezelfde dag of de dag erna antwoord.

Na 2 weken nog geen vizier... dus ik stuur een mail met de vraag wat de status is. Krijg ik het antwoord dat er een verkeerd vizier geleverd is en dat hij met spoed een nieuwe heeft besteld. Nou goed... kan hij ook niets aan doen.

Nu zijn we inmiddels alweer 2 weken verder dus 4 in totaal en nog steeds geen vizier te bekennen! Sterker nog... er wordt niet eens meer gereageerd op mijn e-mails. Ik heb al gevraagd of ik me geld terug gestort kan krijgen, maar meneer is opeens vergeten hoe de mail werkt ofzo....

Nou goed... Je kan ze niet opbellen of langs gaan dus er zit niets anders op dan gewoon afwachten. Ze kunnen van mij i.i.g. de pot op. Aan mij verdienen ze niets meer.

Zo das eruit.
:(
 
Laatst bewerkt:
Ik ervaar op dit moment ook zo'n *** ervaring met motorgoedkoop.nl

Is gelijk de laatste keer dat ik daar wat koop.... Heb een maand geleden een vizier besteld. Communiceren via de mail ging perfect. Dezelfde dag of de dag erna antwoord.

Na 2 weken nog geen vizier... dus ik stuur een mail met de vraag wat de status is. Krijg ik het antwoord dat er een verkeerd vizier geleverd is en dat hij met spoed een nieuwe heeft besteld. Nou goed... kan hij ook niets aan doen.

Nu zijn we inmiddels alweer 2 weken verder dus 4 in totaal en nog steeds geen vizier te bekennen! Sterker nog... er wordt niet eens meer gereageerd op mijn e-mails. Ik heb al gevraagd of ik me geld terug gestort kan krijgen, maar meneer is opeens vergeten hoe de mail werkt ofzo....

Nou goed... Je kan ze niet opbellen of langs gaan dus er zit niets anders op dan gewoon afwachten. Ze kunnen van mij i.i.g. de pot op. Aan mij verdienen ze niets meer.

Zo das eruit.
:(


Nou vooruit, even de WHOIS opgezocht van motorgoedkoop (geen inbreuk op privacy, is gewoon via google te vinden)

Domain name:
motorgoedkoop.nl

Status: active

Registrant:
KRU004851-EHIOM
Kruisinga-Gouda Motorbedri £f B.V.
Esdoornstraat 9
2803TE GOUDA
Netherlands

Administrative contact:
KRU004850-EHIOM
H. Kruisinga
+31 (0)182514666
postmaster@motorgoedkoop.nl

Registrar:
Ehio Media BV
Van Diemenstraat 88
1013CN AMSTERDAM
Netherlands

Technical contact(s):
MUI001090-EHIOM
E. Kraefft
+31 (0)206822555
hostmaster@ehio.nl

Domain nameservers:
ns1.ehio.nl 213.193.240.114
ns2.ehio.nl 87.233.8.50

Date registered: 28-03-2001
Record last updated: 25-03-2008

Record maintained by: NL Domain Registry

Copyright notice
No part of this publication may be reproduced, published, stored in a
retrieval system, or transmitted, in any form or by any means, electronic,
mechanical, recording, or otherwise, without prior permission of the
Foundation for Internet Domain Registration in the Netherlands (SIDN).
Registrars are bound by these restrictions without any limitations,
except in case of reasonable and necessary reproductions or publications
and solely for those business activities as mentioned in the regulations
for registrars.

Any use of this material to target advertising, commercial speech or
similar activities is explicitly forbidden and will be prosecuted. The
Stichting Internet Domeinregistratie Nederland requests to be notified
of any such activities or suspicions thereof.
Copyright (c) The Foundation for Internet Domain Registration
in the Netherlands (SIDN).

Lijkt er dus op dat ze in Gouda zitten, de rest mogen jullie zelf uitzoeken :9
 
Laatst bewerkt:
Ooit zelf een keer op telefoonnummer jacht geweest ivm slechte service

Mob nr is: 06-22233135 })
 
Voor veel motorrijdende gouwenaren was dat al wel bekend, denk ik.

Kruisinga was vroeger een redelijk grote (en bekende) motorzaak, zat vlak bij waar nu de Mc D zit. Die is opgeheven, en motorgoedkoop is daarvan de 'doorstart'.





Lijkt er dus op dat ze in Gouda zitten, de rest mogen jullie zelf uitzoeken :9
 
Laatst bewerkt:
Voor veel motorrijdende gouwenaren was dat al wel bekend, denk ik.

Kruisinga was vroeger een redelijk grote (en bekende) motorzaak, zat vlak bij waar nu de Mc D zit. Die is opgeheven, en motorgoedkoop is daarvan de 'doorstart'.

Oke, had je wel eerder kunnen zeggen dan :+ , ik las zonet al een aantal reacties dat niemand langs kon gaan omdat ze het adres niet wisten. Dat hebben ze nu wel
 
He bedankt! Ik ga meneer Kruisinga morgen maar eens bellen als hij niet reageerd op mijn zojuist verstuurde e-mail.
 
Voor veel motorrijdende gouwenaren was dat al wel bekend, denk ik.

Kruisinga was vroeger een redelijk grote (en bekende) motorzaak, zat vlak bij waar nu de Mc D zit. Die is opgeheven, en motorgoedkoop is daarvan de 'doorstart'.

De familie Kruisinga heeft voor goed geld hun motorzaak (en de naam!) verkocht.

De nieuwe eigenaar heeft daarna goed last gehad van internettoko Motorgoedkoop.nl gerund door een van de Kruisinga-telgen: even passen bij de motorzaak Kruisinga en dan lekker goedkoop bestellen bij Motorgoedkoop.nl, want dat is ook Kruisinga :( Niet dus!

Motorgoedkoop is dus zeker geen doorstart van Kruisingamotoren!
 
Als je die gast thuis wilt bellen:

Mens-Princen Ad en Inge
Rijksweg Noord 27
6162AA Geleen
046-4230185

Bron: detelefoongids.nl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan