motorgoedkoop.nl / Motorcentrum Kruisinga

Mrs Stinkname

Die hard MF'er
8 mrt 2004
997
1
Oudeschoot
Ik wil even wat misverstanden uit de wereld helpen. Motorgoedkoop.nl en Motorcentrum Kruisinga in Gouda hebben NIETS met elkaar te maken.

De man van motorgoedkoop.nl is de oude eigenaar van Kruisinga. Maar het is geen onderdeel van Motorcentrum Kruisinga. Het heeft echt NIETS met elkaar te maken.

:P
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig, ik kon dr al niet van slapen.
Bedankt voor de mededeling.

off topic. Ik vind het een prettige zaak Kruizinga
 
Dat heb ik al vermeld in het draadje: "Ervaring met motorwebshop en motorgoedkoop"

Klopt toch?

--------------------------------------------------------------------------------
Kruisinga motoren van een paar jaar geleden is ermee opgehouden, de eigenaar of een medewerker heeft motorgoedkoop opgericht. Er is een andere motorzaak begonnen in Gouda in de Goudsche poort die de naam Kruisinga over heeft genomen maar die met beide niets te maken heeft.
----------------------------------------------------------------------------------
 
Ik wil ook een misverstand de wereld uit helpen:

Koningin Beatrix en Safe hebben NIETS met elkaar te maken.

hoe ik dit weet? ik ben koningin Beatrix :X



:P

Oftewel: waarom wordt hier een topic voor geopend? :?
 
En jij maar zeggen dat je niet aardig bent, maar ik vind dit wel heel aardig van jou hoor... :}
Nou maar hopen dat Corine het antwoord weet, want dan ben ik pas echt blij... *D
daar is het idd even wachten op.
man, wat ben ik benieuwd zeg
 
Het hele misverstand zou er niet geweest zijn als men de naam Kruisinga niet had gehouden voor de motorzaak. Maar daar zullen ze wel een goede reden voor hebben gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan