Motorgoedkoop.nl

Bubba39

Rookie
28 apr 2003
5
0
Hoofddorp
Ik wil binnenkort een nieuwe motor ( Yamaha FZS 600 Fazer ) kopen, en nu zag ik op internet dat ik deze een stuk goedkoper kon bestellen op de site van motorgoedkoop.nl hij wordt dan via een zaak in Limburg geleverd.
Heeft één van jullie hier goede of slechte ervaringen mee, ik zou dat dan graag even horen voor ik hier mijn motor ga kopen.
 
Ik heb er persoonlijk geen ervaringen mee, maar wel goede verhalen over gehoord.

Het is ook een initiatief van een bepaalde motorzaak (ik weet even niet meer welke), dus je kan er altijd op terugvallen...
 
Ik heb er persoonlijk geen ervaringen mee, maar wel goede verhalen over gehoord.

Het is ook een initiatief van een bepaalde motorzaak (ik weet even niet meer welke), dus je kan er altijd op terugvallen...
dan maar wel hopen dat die wel in de buurt zit voor je ivm beurten/garantie e.d.
 
Zit inmiddels 5 weken op een kuipruitje te wachten. :(
Normale levertijd is ong. 3 weken
Werd na de bestelling gelijk een mailtje teruggestuurd, of ik wou wachten op de ruit als ie niet op voorraad was was bij de importeur.
Heb ja gezegt, 75 euro is niet duur voor een bubble.

Maar 'k zou er geen motor kopen denk, maar ze hebben toch ook een winkel :? :?
En met een beetje babbelen kom je bij een andere zaak toch ook een heel eind voor een beetje korting.
 
Maar 'k zou er geen motor kopen denk, maar ze hebben toch ook een winkel :? :?
En met een beetje babbelen kom je bij een andere zaak toch ook een heel eind voor een beetje korting.

Nee ze hebben geen Winkel. Motorgoedkoop is van de echte Kruisinga die in Gouda vlakbij de spoorbrug zat. De huidige Kruisinga vlakbij de Gamma is van een andere eigenaar. Motorgoedkoop en Kruisinga hebben nix met elkaar te maken.
 
Ze leveren niks uit voorraad en dus lange wachttijden, maar daarintegen zijn ze wel goedkoop. Het is natuurlijk het één of het ander. Ik heb daar een tijdje terug aan MRA Double Bubble ruitje besteld, ik had ff wat geduld nodig maar toen had ik wel een relatief goedkoop perfect ruitje :} :} :}

Ik ben zeer te spreken over motorgoedkoop.
 
De prijs van de Fazer springt er inderdaad behoorlijk uit bij Motorgoedkoop. Andere modellen motorfietsen kan ik voor dezelfde (of zelfs een lagere) prijs bij mijn dealer kopen - als ik niets heb in te ruilen, tenminste.

Over het bedrijf zelf heb ik nooit iets gehoord - noch positief, noch negatief.
 
Geen ervaringen met het kopen van een motor, maar wel met een kuipruitje (double bubble van MRA).
Het leveren duurde iets langer dan gepland (ong. 6 weken), maar de service vind ik erg ok.
 
Ik heb er met volle tevredenheid een uitlaatsysteem gekocht voor ca. 100 euro onder de winkelprijs. Dit was allemaal prima afgehandeld. Een nieuwe motor kun je bij de dealer (bijna) net zo goedkoop kopen als je niets in te ruilen hebt. Je hebt dan en directer contact bij eventuele garantiegevallen. Dat lijkt me toch ook wel een groot positief punt
 
Ik heb een motorhoes bij ze gekocht en heb verder geen enkele klacht gehad. Deze vraag is al vaker gesteld en mijn algemene indruk is dat motorgoedkoop veel beter bevalt dan bv. Motozoom.
 
hmmmmm.....

Ik heb 2 weken geleden een e-mailtje gestuurd voor de prijs van een stuurdemper en een kuipruitje maar nog steeds niet terug gehoord.

Stuurdemper maar direct bij Hyperpro best en binnen 2 dagen binnen :}
 
Ik heb ze net een mailtje gestuurd waar ik de prijs vroeg van een Arrow demper voor de nieuwe Mille R.

Ziet er verder allemaal goed uit, alleen voor de prijsvergelijking al is het een prima initiatief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan