Motorgoedkoop.nl

Bubba39

Rookie
28 apr 2003
5
0
Hoofddorp
Ik wil binnenkort een nieuwe motor ( Yamaha FZS 600 Fazer ) kopen, en nu zag ik op internet dat ik deze een stuk goedkoper kon bestellen op de site van motorgoedkoop.nl hij wordt dan via een zaak in Limburg geleverd.
Heeft één van jullie hier goede of slechte ervaringen mee, ik zou dat dan graag even horen voor ik hier mijn motor ga kopen.
 
Ik heb er persoonlijk geen ervaringen mee, maar wel goede verhalen over gehoord.

Het is ook een initiatief van een bepaalde motorzaak (ik weet even niet meer welke), dus je kan er altijd op terugvallen...
 
Ik heb er persoonlijk geen ervaringen mee, maar wel goede verhalen over gehoord.

Het is ook een initiatief van een bepaalde motorzaak (ik weet even niet meer welke), dus je kan er altijd op terugvallen...
dan maar wel hopen dat die wel in de buurt zit voor je ivm beurten/garantie e.d.
 
Zit inmiddels 5 weken op een kuipruitje te wachten. :(
Normale levertijd is ong. 3 weken
Werd na de bestelling gelijk een mailtje teruggestuurd, of ik wou wachten op de ruit als ie niet op voorraad was was bij de importeur.
Heb ja gezegt, 75 euro is niet duur voor een bubble.

Maar 'k zou er geen motor kopen denk, maar ze hebben toch ook een winkel :? :?
En met een beetje babbelen kom je bij een andere zaak toch ook een heel eind voor een beetje korting.
 
Maar 'k zou er geen motor kopen denk, maar ze hebben toch ook een winkel :? :?
En met een beetje babbelen kom je bij een andere zaak toch ook een heel eind voor een beetje korting.

Nee ze hebben geen Winkel. Motorgoedkoop is van de echte Kruisinga die in Gouda vlakbij de spoorbrug zat. De huidige Kruisinga vlakbij de Gamma is van een andere eigenaar. Motorgoedkoop en Kruisinga hebben nix met elkaar te maken.