motorgoedkoop.nl

Voor onderdelen en accesoires kun je eventueel ook kijken op MOOH.nl want daar probeer ik ook zo goedkoop mogelijk te leveren dankzij een andere in/verkoop methode.

Voor de rest heb ik nog geen slechte verhalen gehoord over motorgoedkoop. Alleen bij kleding en helmen is het allemaal zo moeilijk passen online dus dat zou ik nooit online kopen ( of verkopen :P )
 
een dealer berekent meer in zn prijs dan alleen de prijs van de motor en de marge.. denk aan pand, electra, personeel, dat wodt allemaal doorberekend in de prijs.. motorgoedkoop heeft geen pand, hoeft ook niks op te slaan en alles wordt geregeld met de dealer.. wat de rest betreft ben ik t wel met je eens, je korting krijg je meestal in "natura"... dempers, kleding etc..

Het personeel wordt voornamelijk betaald vanuit het onderhoud aan de motoren en verkoop van kleding en accessoires. Ik denk dat mening dealer al blij is als hij de kosten van het pand uit de motorverkoop kan halen.
 
Ik heb er zelf mn laarzen en motorjack besteld. Het is volgens mijn ervaring wel betrouwbaar. Goede service, ik was er blij mee. Ga zeker ook niet twijfelen om er nogmaals iets te gaan bestellen.

Succes ermee!
 
Heeft iemand hier de laatste dagen nog wat besteld?

Ik heb op 9 april een ruitje besteld, na een mail kreeg ik al snel reactie dat het kuipruitje besteld was bij de dealer en dat deze eind vorige week zou arriveren.

Tot op heden niks ontvangen (onderdeel staat ook nog niet op verzonden). Ik krijg ook geen enkele reactie per email of het onderdeel geleverd gaat worden.

Moest het ruitje misschien op Schiphol aankomen? :)
 
Heeft iemand hier de laatste dagen nog wat besteld?

Ik heb op 9 april een ruitje besteld, na een mail kreeg ik al snel reactie dat het kuipruitje besteld was bij de dealer en dat deze eind vorige week zou arriveren.

Tot op heden niks ontvangen (onderdeel staat ook nog niet op verzonden). Ik krijg ook geen enkele reactie per email of het onderdeel geleverd gaat worden.

Moest het ruitje misschien op Schiphol aankomen? :)

:Y


Schiphol is een grote doorvoer van acc. en onderdelen...
 
Ik heb er laatst leovince uitlaten besteld voor m`n KTM, netjes geleverd op de afgesproken datum voor een scherpe prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan