Motorgoedkoop super zaak!!!!!

Yellow Shark

MF veteraan
18 jul 2004
1.679
0
Apeldoorn
Zoals jullie allemaal weten is motorgoedkoop een internetzaak. De meeste zaken staan nou niet echt bekend om hun goede service. Nou deze dus wel. Ik heb hier vorige week woensdag een ketting besteld en deze was maandag al binnen. Super snel. Maar helaas kwam ik met monteren er achter dat de ketting de verkeerde maat had. Namelijk 112 slots. Nu ben ik even verder gaan kijken naar andere site's wat zij zeggen over de lengte die ik nodig heb. Hier kwam dus uit dat ik een lengte van 118 nodig had. Ik heb meteen een mail gestuurd dat ik helaas de verkeerde ketting had gekregen.

De volgende dag stond er gelijk al een antwoord in mijn mailbox, met de vermelding dat er een nieuwe ketting onderweg is naar mij. De oude ketting kon ik terug sturen op hun kosten, zodat er geen problemen ontstaan.

Bij deze wil ik hun bedanken en aanprijzen.


Groetjes YelloW
 
Dat is wel relax.

is motorgoedkoop, echt goedkoop of valt dat wel mee?

edit:

bostromjktblublk.jpg


Bij motorgoedkoop kost deze jas 390 euro. Is dat dan goedkoop, heb echt werkelijk geen idee wat nu duur en wat goedkoop is?

 
Laatst bewerkt:
motorgoedkoop is zeker goedkoper. alleen moet je vaak iets langer wachten dan bij andere internetwinkels omdat ze geen eigen voorraad hanteren. en de beschrijving op hun site is vrij summier, je moet dus goed weten wat je wilt en in welke maat, maar dan kan het je flink wat euro's schelen.
 
ja ik ook goede ervaringen mee, heb mijn helm daar gekocht en had hem snel binnen. scheelde 20 euro met de winkel.
 
Het is ook belangrijk dat je weet wat je krijgt (of zou moeten krijgen...)

Ik bestelde een Shoei helm. Scheelde inderdaad iets van 50 Eurie. Maar als eerste was "mijn" kleur niet op korte termijn leverbaar (niet geheel onverwacht.. :X ) Toen het pakketje thuis kwam was de helm verpakt in een ouwe beschadigde doos. Toen ik 'm uitpakte bleek dat alles wat er bij hoort (neuskapje, kinspoiler, instructieboekje en helmzak) er gewoon niet bij zat. Contact opgenomen en een week of wat later werden een aantal delen toegezonden, alleen de helmzak moet ik nog steeds krijgen..... Geen excuus, geen uitleg, niks.

Een paar maanden later zag ik dezelfde Shoei, in alle kleuren, nog eens 100 Eurie goedkoper in Utrecht......
 
is dat dan inc portokosten ?

(wel leip hoor, een 'kleding'stuk kopen via internet (tenzij je een geone winkel misbruikt hebt voor het passen..
 
Ik heb er ook een helm gekocht, in de winkel en op de beurs kostte hij 435 euro, via motorgoedkoop MET verzendingskosten inbegrepen (naar belgië) heb ik 350 euro betaald, dus scheelt toch redelijk wat centjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan