Motorgroet

Bijzonder. Als ik in een motorzaak (dealer of niet) kom en ik sta even te wachten dan heb ik in no-time een babbeltje met een of andere motorrijder. Ben ik dan zo toegankelijk? ;)


Dus als jij op een zaterdag naar motoport of goedhart gaat sta je met iedereen te praten, of zegt iedereen je gedag?

Neem je je avondeten mee?
Het gaat namelijk laat worden dan ;)
 
Dus als jij op een zaterdag naar motoport of goedhart gaat sta je met iedereen te praten, of zegt iedereen je gedag?

Neem je je avondeten mee?
Het gaat namelijk laat worden dan ;)
Ben jij zo iemand die als je een keer vriendelijk groet gelijk z'n hele levensverhaal eruit gooit? :+
 
Bijzonder. Als ik in een motorzaak (dealer of niet) kom en ik sta even te wachten dan heb ik in no-time een babbeltje met een of andere motorrijder. Ben ik dan zo toegankelijk? ;)
Sterker nog: als ik op een parkeerplaats bij m'n motor sta word ik veel gemakkelijker door de spreekwoordelijke Jan en alleman aangesproken dan wanneer ik bij de auto sta.
 
Sterker nog: als ik op een parkeerplaats bij m'n motor sta word ik veel gemakkelijker door de spreekwoordelijke Jan en alleman aangesproken dan wanneer ik bij de auto sta.
:^

Bijzonder. Als ik in een motorzaak (dealer of niet) kom en ik sta even te wachten dan heb ik in no-time een babbeltje met een of andere motorrijder. Ben ik dan zo toegankelijk? ;)
:^ :^

Dus als jij op een zaterdag naar motoport of goedhart gaat sta je met iedereen te praten, of zegt iedereen je gedag?
Natuurlijk niet. Niet met iedereen. Gewoon met iemand die ook ergens op staat te wachten of iemand die ook net aan het kijken is bij de leren pakken of iemand die ook net buiten naar een blinkend monster staat te kwijlen :9~
 
Laatst bewerkt:
Dit doe ik alleen naar Harlies en skoeters.

En daarom ben ik helemaal klaar met dat gegroet.
Rij binnen afzienbare tijd rond met mijn motorscooter en Grom.
Dan hoef ik ook niet meer te zwaaien want dan zien ze mij toch al niet meer voor vol aan.
De groeten...........not.


Ach, ik :W wel naar je hoor!
 
Natuurlijk niet. Niet met iedereen. Gewoon met iemand die ook ergens op staat te wachten of iemand die ook net aan het kijken is bij de leren pakken of iemand die ook net buiten naar een blinkend monster staat te kwijlen :9~~
Exact. Afgelopen zaterdag was ik even bij m'n favoriete motorzaak, maar 't was daar drukker dan anders en ze stonden maar met 2 man dus het duurde even. Er stond onder de koffieautomaat een hele kleine sportmotor op slicks. Geen idee wat het was maar ik zou er niet op passen, en iemand anders die ook stond te wachten had zo ongeveer mijn lengte dus ik zei iets als: zó, da's een kleintje. Daar zouden wij niet op passen!

Gevolg is dat ik vervolgens een kwartier met 'm heb staan kleppen. _O-

Meestal zijn dit soort gesprekjes niet zo langdradig maar deze meneer was denk ik blij met de afleiding tijdens het wachten. Tja, het was een mooie zaterdag en niemand had haast dus alles was goed. :t

Vanmorgen een paar keer 'gezwaaid' met m'n rechtervoet. Verder niet echt. Jullie wel?
 
Dit doe ik alleen naar Harlies en skoeters.

En daarom ben ik helemaal klaar met dat gegroet.
Rij binnen afzienbare tijd rond met mijn motorscooter en Grom.
Dan hoef ik ook niet meer te zwaaien want dan zien ze mij toch al niet meer voor vol aan.
De groeten...........not.
Als ik een Grom in het wild zou zien zou ik toch echt wel zwaaien, geniale dingen zijn dat, ik wil er ook wel eentje :Y :t

Dikke fun:
:]
 
Laatst bewerkt:
Heb het ook soms als ik naar de motorzaak of dealer ga dat er andere motorrijders een praatje maken met mij :)
Vind het wel leuk, praten over de hobby, heb je dan ook wat sociaal contact :D
Praten over toekomstige reizen, toekomstige motoren, verleden motoren, en natuurlijk waarom je naar de dealer of winkel bent gekomen :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan