Motorhandschoenen om smartphone te bedienen.

2Xtreme

MF'er
23 sep 2020
48
6
Ik heb een jaar geleden motorhandschoenen gekocht waarmee ik mijn smartphone zou kunnen bedienen. Maar het is wat mij betreft alleen maar ergernis en werkt niet, of nauwelijks.
Hebben jullie een tip voor mij, welke motorhandschoenen wel werken om een smartphone te kunnen bedienen.
 
Hier richa's met dezelfde ervaring. Zou moeten kunnen , maar werkt voor geen meter.

Ik mis het niet, was überhaupt geen aankoop argument. Maar Richa's kun je dus overslaan ;)

edit: schijnt per telefoon te verschillen blijkbaar, in mijn geval gaat het om een Sony
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een setje hele dunne zomerhandschoentjes van Aliexpress met van die zilverfolie vingertoppen, dat werkt echt prima.
De dikke Macna winterhandschoenen met phone-tip die ik heb, werken wel maar veel minder precies.
Telefoon: Nokia 8 Sirocco in houder op het stuur.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb handschoenen van Richa gekocht, zonder er op te letten of ze wel of niet smartphonecompatibel zijn. Ze werken echter perfect op mijn OnePlus 8 Pro!
 
Hier richa's met dezelfde ervaring. Zou moeten kunnen , maar werkt voor geen meter.

Ik mis het niet, was überhaupt geen aankoop argument. Maar Richa's kun je dus overslaan ;)

edit: schijnt per telefoon te verschillen blijkbaar, in mijn geval gaat het om een Sony
Het gaat bij mij in dit geval om een Iphone X Max
 
Het lijkt dus niet alleen handschoen afhankelijk te zijn maar zeker ook telefoon afhankelijk.
Wellicht goed om toe te voegen in je bericht welke telefoon bij welke handschoen goed werkt.
 
Sommige telefoons moet je instellen om met handschoenen te bedienen. Alleen zijn ze dan zonder handschoen weer veel té gevoelig vaak.
Maar je kunt het dus vaak aan en uit zetten in de instellingen.
 
Heb zelf een papje gemaakt met grafietpoeder, zeep, water en zwarte inkt. Daar doop ik af en toe een vinger van mijn handschoen in. Werkt toppje. Samsung galaxy s21U met revit fly handschoenen
 
Terug
Bovenaan Onderaan