Motorhandschoenen reinigen

Iemand wel een serieus antwoord op dit probleem? Heb er zelf namelijk ook last van, en denk dat je handschoenen (winter) met memberaan niet in de wasmachine kan gooien. Met zomerhandschoenen hier last van.
 
K heb motorhandschoenen die ik voor een ander doel gebruik laatst in de wasmachine gegooit, fijne was 30 graden. Maar ik ben een kwartier aan het kloten geweest om de binnenvoering er weer fatsoenlijk in te krijgen. Denk dat die lijm loslaat door de wasmachine, zou dat dus niet aanraden.
 
Iemand wel een serieus antwoord op dit probleem? Heb er zelf namelijk ook last van, en denk dat je handschoenen (winter) met memberaan niet in de wasmachine kan gooien. Met zomerhandschoenen hier last van.
Wat mij betreft serieus magnetron. Ik zou zeggen probeer het even (mits er geen metaal in of op verwerkt zit), iets van 20 sec op 1000 watt. Baat het niet dan schaadt het niet, maar ik had er baat bij.
 
Ik heb op aanraden van ook een motorliefhebber een paar maanden geleden een paar leren handschoenen voor de motor gekocht .
Op zich zijn ze prima met ook goede beschermende eigenschappen maar wanneer ik ze een kwartiertje aantrek stinken mijn handen vreselijk als ik ze uitrek!!!! :(
Volgens de labels die in de handschoenen zitten mag je ze (DE HANDSCHOENEN) niet reinigen wat nu?
Wie heeft een goede oplossing hiervoor.
Uitrekken is ook heel slecht voor je handen :P
 
Dit is zooooooo makkelijk allemaal _O-

Ach, nieuwe handschoenen gaan toch heel vaak meuren? Tenminste, de mijne ook. Dat is verdwenen na een tijdje. Toen had ik andere en die gaven weer enorm af in het begin. Zwarte handen.
Nu is het allemaal prima, maar nu wordt het winter en krijg ik kouwe klauwen in die dingen :')

Tja... hoe ga je dat reinigen? Binnenstebuiten keren en dan borstelen, zacht zeepje? Weet ik het.

Febrèze?


:+ hangt van de kwaliteit af... Alpinestars gekocht en mee in de regen naar DCR en TT gereden en geen zwarte handen :9
 
Wat mij betreft serieus magnetron. Ik zou zeggen probeer het even (mits er geen metaal in of op verwerkt zit), iets van 20 sec op 1000 watt. Baat het niet dan schaadt het niet, maar ik had er baat bij.

:+ daarom is het ook zo goed voor je voedsel warm te krijgen...


lekker een blok gehakt erin... ff ontdooien en zo grijs als ... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan