Motorhandschoenen vraagje

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Na zaterdag zijn mijn handschoenen wel erg gesleten, de gaten er in zal ik maar zeggen, tijd voor nieuwe!
ik ben al flink aan het rondneuzen en wat mij opvalt is dat veel handschoenen van die zeempjes hebben op de wijsvinger :?
Werkt dit nu echt of kun je beter kiezen voor zonder zeempjes.
:} :} :} Alvast voor jullie mening.
 
Mijn eigen ervaring is dat ze 2 keer werken.
als ehet echt hard regent zijn die zeempjes ook zeiknat en helpt het dus vrij weinig meer.
ik heb nu 1 paar met en 1 paar zonder zeempjes ( zomer en winterhandschoenen) maar merk niet veel verschil.
 
Kan volgens mij geen kwaad, als het erop zit is 't leuk. Maar ik zou er niet extra voor betalen. Kan me trouwens moeilijk voorstellen dat zo'n lullig zeempje zo'n handschoen extra duur zou maken, daarom vind ik deze poll ook wat onzinnig. :)
 
Kan volgens mij geen kwaad, als het erop zit is 't leuk. Maar ik zou er niet extra voor betalen. Kan me trouwens moeilijk voorstellen dat zo'n lullig zeempje zo'n handschoen extra duur zou maken, daarom vind ik deze poll ook wat onzinnig. :)
Qwa prijs maakt het niks uit, was benieuwd of het werkelijk werkt, vandaar de poll.
 
Even van de site van Safe:
----------------------------------------------
Handschoenen: 4 halen = 2 betalen!

Wie deze maand 1 paar zomerhandschoenen en 1 paar winterhandschoenen koopt, krijgt het goedkoopste paar GRATIS. Dat zijn 4 handschoenen voor de prijs van 2! Deze aktie is geldig tot 1 oktober 2002.
----------------------------------------------
Heb zelf ook nieuwe handschoenen nodig toevallig.
 
Even van de site van Safe:
----------------------------------------------
Handschoenen: 4 halen = 2 betalen!

Wie deze maand 1 paar zomerhandschoenen en 1 paar winterhandschoenen koopt, krijgt het goedkoopste paar GRATIS. Dat zijn 4 handschoenen voor de prijs van 2! Deze aktie is geldig tot 1 oktober 2002.
----------------------------------------------
Heb zelf ook nieuwe handschoenen nodig toevallig.
Klinkt heel goed :) .......helaas is Safe niet echt in de buurt.
 
Volgens mij zijn die super kleine stukjes echt niet om je vizier droog te houden hoor. |( :z :?

Die stukjes zijn zodat je grip heb, niet weg glijd ed. (volgens mij tenminste)
 
Volgens mij zijn die super kleine stukjes echt niet om je vizier droog te houden hoor. |( :z :?

Die stukjes zijn zodat je grip heb, niet weg glijd ed. (volgens mij tenminste)
Zijn niet om droog te houden maar wel om spray en vuiligheid weg te poetsen als
het niet meer, of maar zachtjes regent.
 
Ik gebruik altijd gewoon de binnenkant (handpalm) van mijn handschoenen want die zijn tenminste droog! Alleen oppassen dat je geen ringetjes of ritsjes hebt die kunnen krassen want, hoewel de helm-fabrikanten anders beweren, heb ik nog nooit een krasvast vizier gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan