Motorhefbrug

Mesjoggah

Die hard MF'er
23 sep 2001
788
39
Poortvliet
Sinds vanmiddag ben ik in het bezit van een motorhefbrug, de shadow en de goldwing zet ik op de middenbok erop, maar moet ik de zxr op de zijstandaard laten staan?, of kan ik die rechtopzetten door de wielklem vast te zetten, of moet ik dan nog spanbandjes ofzo gebruiken?.
wie het weet mag het zeggen.
 
Ik heb wel eens motoren op de zijstaanderd op een brug zien staan, maar die brug had een dicht vloeroppervlak (dus geen rijgoten erin voor je wielen met een paar stalen balkjes om het te steunen). Het zal dus afhangen van de constructie van je brug.
 
Wielklem zou toch voldoende moeten zijn? Bovendien is het onhandig sleutelen als de motor op z\'n jiffy steunt. Helemaal leuk als je olie eruit wil laten lopen ;)
Ik wist niet dat een ZXR geen middenbok had..weer wat geleerd. Dus gewoon wielklem proberen, en als dat niet voldoende is even kijken hoe je de motor anders in z\'n balans houd.

M\'n offroad heb ik wel op z\'n jiffy staan op een hefbrug , maar moet er wat aan het blok gebeuren, dan zet ik er wat onder het blok waarop de motor dan kan steunen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan