Motorheftafel gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chriskx

MF veteraan
19 dec 2009
2.771
1.912
Hallo dames en heren,

Heeft er iemand nog een fatsoenlijke motorheftafel staan die er graag vanaf wil?
ik hoor het graag!!

Groet Chris
 
Ik,
Een grote blauwe,voetpomp,en vergrendeling voor het zakken dmv een dikke as.
Onder achterwiel zit een verwijderbare plaat zodat wiel kan draaien,oprrijpaat erbij.
En klem voor voorwiel.
Ding staat in mijn schuur,en dient als ik leg daar mijn rommel even op dus een foto is nu lastig.(staat in Arnhem)
 
Als Chriskx het niks vindt, laat het dan even weten Daveydave misschien ben ik wel geinteresseerd
 
Ik heb ook nog een motorheftafel te koop. Dit is een kleine tafel die weliswaar met gemak een Pan 1300 of GSA opbeurt, maar daarvoor wel gebruik moet maken van de middenbok van de motor. Als je geen bok hebt is de brug niks voor je.

Het grote voordeel van het ding is dat je hem opbeurt en zo tegen de muur aanzet; een pakketje van een halve meter breed en dertig centimeter diep. Tafel is nagenoeg nieuw, maar ik heb op geen van mijn motoren een middenbok meer, dus de tafel mag weg.

De vorige eigenaar, pensionado die stopte met sleutelen, zette er zijn Pan European van veel kilo's op. Ik heb mijn GS Adventure en R1100S er ook probleemloos op gehad.
De motor kan trouwens nog een stuk verder naar voren dan op de foto's; er zit een verlengde voorwielklem op.


Plaatjes:

GUBxMoE.jpg


26CUKqx.jpg


De prijs is €125,-
 
Niet echt netjes om in een ander zijn gezocht topic zo te reageren poemba... :N
Open er dan zelf 1!
 
Laatst bewerkt:
Slonzebons, als chrisje interesse heeft in je tafel heeft hij natuurlijk de eerste keus.
Zo beter chris?
 
Ik heb geen interesse in jouw brug Slonzebons. Ik moet een langere versie hebben.
 
Op de foto's is het niet goed te zien, maar de brug staat stevig zonder overdreven breed te zijn van onderen .... ideaal voor mensen met lange tenen! _O-

:X
 
Op de foto's is het niet goed te zien, maar de brug staat stevig zonder overdreven breed te zijn van onderen .... ideaal voor mensen met lange tenen! _O-

:X

En heb je speciaal daarom deze brug gekocht?? :W

Ik zou het gewoon niet echt netjes vinden als iemand anders een brug voor mijn neus zou wegkapen in een door mij geopend topic. Zie de reactie van Icephase, lijkt me iets netter toch?
 
En heb je speciaal daarom deze brug gekocht?? :W

Ik zou het gewoon niet echt netjes vinden als iemand anders een brug voor mijn neus zou wegkapen in een door mij geopend topic. Zie de reactie van Icephase, lijkt me iets netter toch?

Ach ja, ... joh, het was maar een grapje. Dat zouden mensen méér moeten doen; het leven niet zo serieus nemen totdat het écht nodig is. Succes met zoeken in elk geval, er is volgens mij zat op de markt! :t
 
Die kleine brug heb ik ook wel interesse in, is die op lucht of met een voetpomp?
 
Die kleine brug heb ik ook wel interesse in, is die op lucht of met een voetpomp?

Het is een tafel met een voetpomp, ik moet morgen effe kijken maar ik denk niet dat er een luchtaansluiting op zit.
Vanzelfsprekend handel ik de zaak eerst met poemba46 af, want wie het eerst komt, die het eerst maalt. Mocht poemba46 bij nader inzien geen interesse meer hebben dan laat ik het je weten. Dat doe ik dan wel via pb zodat we het topic een beetje schoon houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan