Motorheftafel / motorbrug pneumatisch 363kg

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimm

Die hard MF'er
20 mei 2012
803
0
Valkenburg
En nog eens te koop aangeboden omdat mijn vorige advertentie zomaar eraf geknikkerd werd zonder mij eerst even te waarschuwen :?

Ik bied 'm tenslotte hier aan om jullie een plezier te doen. Ja, ook jou gun ik deze tafel Deputy Duc!

Enfin, nog een keertje maar dan met foto's! (Tenminste, dit was de reden waarom die verwijderd was toch? Zo nee laat me dit eerst even weten voordat er weer een slotje wordt opgegooid.)


-----------------
Te koop aangeboden;

Een pneumatische heftafel. Nieuwe krik + luchtcilinder gemonteerd (zie foto). Originele krijg je erbij ,waarschijnlijk hoeven alleen de o-ringen vervangen te worden van de zuiger in de luchtcilinder.

Heftafel heeft ingebouwd gezeten. What you see is what you get.. En wat je niet ziet maar wat je er wel bij krijgt is een luchtschakelaar!

Afmetingen:
Breedte: 515mm
Lenge: 1765mm
Hoogte (max): 915mm
Hoogte (min): 210mm

Voor verdere vragen >
Mailen, bellen of whatsapp!

(Uiteraard) Werkend te zien.



Prijs voor MF'ers: 350,-

FOTO'S
http://www.mijnalbum.nl/Album=7LH3FTUS#Q76GKLHF

Foto720-Q76GKLHF.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beste Jimm.

Om te beginnen, je advertentie is er niet "zomaar" afgeknikkerd, maar gewoon omdat hij niet voldeed aan de regels. Geen foto's, geen vraagprijs en een link naar Marktplaats. De regels zijn duidelijk. Ik zie dan ook niet in waarom ik tijd moet steken in waarschuwen als jij niet bereid bent wat tijd te steken in het doornemen van de regels en het maken van een fatsoenlijke advertentie.

Daarnaast biedt je waarschijnlijk de tafel niet aan om mensen een plezier te doen, maar eerder omdat hij je in de weg staat en je er wat centjes voor wilt hebben. Ga dus niet van mij de kwaaie pier zitten maken.

Verder wens ik je veel succes met de verkoop. Echt waar.

Groet,
Deputy Duc.
 
Laatst bewerkt:
Beste Jimm.

Om te beginnen, je advertentie is er niet "zomaar" afgeknikkerd, maar gewoon omdat hij niet voldeed aan de regels. Geen foto's, geen vraagprijs en een link naar Marktplaats. De regels zijn duidelijk. Ik zie dan ook niet in waarom ik tijd moet steken in waarschuwen als jij niet bereid bent wat tijd te steken in het doornemen van de regels en het maken van een fatsoenlijke advertentie.

Daarnaast biedt je waarschijnlijk de tafel niet aan om mensen een plezier te doen, maar eerder omdat hij je in de wegs taat en je er wat centjes voor wilt hebben. Ga dus niet van mij de kwaaie pier zitten maken.

Verder wens ik je veel succes met de verkoop. Echt waar.

Groet,
Deputy Duc.

Beste Deputy Duc.,

Dacht zelf dat het niet zo zeer een probleem zou zijn als ik een duidelijke omschrijving zou plaatsen met vervolgens een link naar marktplaats voor de prijs en foto's. Maar je hebt gelijk, het staat in het reglement. Al was het makkelijker geweest als je een reactie had geplaatst met wat er aangepast moest worden. Dit had zowel jou, als mij, tijd bespaard.

Wat betreft het plezier doen > op deze tafel maar ik zeer zeker geen winst. Zit een nieuwe pneumatisch bedienbare pomp onder. Ofwel, deze tafel is in principe als nieuw, want voor de rest kan er niks meer stuk aan gaan. En voor 350,- weet ik zeker dat je geen betere geconstrueerde (dmv een schaar) motorheftafel zult vinden. In de weg staan doet die ook niet, maar vorig jaar hebben we twee heftafels nieuw gekocht waardoor deze overbodig is geworden. Daarom hebben we deze weer gangbaar gemaakt zodat die naar een andere hobbyist kan gaan die er de komende jaren plezier van zal hebben!

Maargoed, we kunnen hier wel over blijven discussiëren maar dat heeft gewoon geen zin en is zonde van onze tijd.

Gr,

Jim
 
Stel je er even bij voor dat je tig advertenties per dag moet deleten omdat men weer eens een linkje neer kwakt en een kopie van de MP advertentietekst er bij zet. Mods krijgen niet betaald voor hun werk* heh ;)

*tenzij ik ze omkoop met gereedschap.

@MBM: Hebben jullie geen "in strijd met de regels" template? 1 klik..
 
Helder Jim, dank je voor je reactie.

En zo heb je meteen weer wat extra info over de tafel toegevoegd. ;)
 
Laatst bewerkt:
Stel je er even bij voor dat je tig advertenties per dag moet deleten omdat men weer eens een linkje neer kwakt en een kopie van de MP advertentietekst er bij zet. Mods krijgen niet betaald voor hun werk* heh ;)

*tenzij ik ze omkoop met gereedschap.

@MBM: Hebben jullie geen "in strijd met de regels" template? 1 klik..

Omkopen met gereedschap is voor mij geen optie. Heb twee linkerhanden. :+
 
Stel je er even bij voor dat je tig advertenties per dag moet deleten omdat men weer eens een linkje neer kwakt en een kopie van de MP advertentietekst er bij zet. Mods krijgen niet betaald voor hun werk* heh ;)

*tenzij ik ze omkoop met gereedschap.

@MBM: Hebben jullie geen "in strijd met de regels" template? 1 klik..

Daar ben ik van op de hoogte en dat respecteer ik ook! Ook besef ik me dat niet iedereen bij een waarschuwing de advertentie ook daadwerkelijk zal aanpassen..
 
Laatst bewerkt:
Omkopen met gereedschap is voor mij geen optie. Heb twee linkerhanden. :+

Met deze heftafel kun je een begin maken met het jezelf aan te leren... :+
Of was dit ook de bedoeling en had je 'm daarom verwijderd zodat niemand anders je voor kon zijn? :o
 
Laatst bewerkt:
Oke, nog een paar vraagjes.

Is de klem voor en gewoon af te halen (zit erop gebout?)
Als ik hem weer verzonken in de vloer zou maken enige wat er dan aangesloten moet worden is de luchtleiding met de luchtschakelaar?
Als de lucht eraf is blijft hij dan ook staan of zakt hij dan weer? (als in moet hij continu druk hebben?)

Het formaat is wel een beetje een dingetje... De mijne is nu 220x68.5cm die van jou 176.5 bij 51.5cm Ik zou er een iets groter blad op kunnen maken maar ook niet teveel want dan heeft hij geen steun op de randen.
Komt bij dat ik hem nu eigenlijk nog niet nodig heb, maar in de toekomst nodig ga hebben :P

Moet eerst eens even meten of ik met de maten wel uit kan...
 
Oke, nog een paar vraagjes.

Is de klem voor en gewoon af te halen (zit erop gebout?)
Als ik hem weer verzonken in de vloer zou maken enige wat er dan aangesloten moet worden is de luchtleiding met de luchtschakelaar?
Als de lucht eraf is blijft hij dan ook staan of zakt hij dan weer? (als in moet hij continu druk hebben?)

Het formaat is wel een beetje een dingetje... De mijne is nu 220x68.5cm die van jou 176.5 bij 51.5cm Ik zou er een iets groter blad op kunnen maken maar ook niet teveel want dan heeft hij geen steun op de randen.
Komt bij dat ik hem nu eigenlijk nog niet nodig heb, maar in de toekomst nodig ga hebben :P

Moet eerst eens even meten of ik met de maten wel uit kan...


Roy, de wielklem is er uiteraard van af te halen ja (zit gebout).
Enige wat je aan moet sluiten is een luchtslang tussen de heftafel en de meegeleverde luchtschakelaar en tussen luchtschakelaar en jouw compressor. Alles zit erbij, op de luchtslang na dan!

We hebben hem getest en op 915mm (max) hoogte gezet zonder borging o.i.d. En deze is een paar dagen op exact dezelfde hoogte gebleven! Nu hebben we 'm weer ingeklapt en aan de kant geschoven (stond in de weg en ik was daardoor tegen de punt van het blad aangelopen :9)

Ik zelf denk dat het geen probleem is om een groter blad te monteren.
220x68.5cm
176.5x51.5cm
In de lengte is dat 21,75cm langer aan beide kanten
In de breedte slechts 8,5cm.

Bedenk je maar! Je zou altijd langs mogen komen om te komen kijken. Denk dat dit wel beter is zodat je er een beeld bij krijgt? Als het kon had ik ff mijn motor erop gezet ter vergelijking..

Laat maar wat horen Roy!
 
Roy, de wielklem is er uiteraard van af te halen ja (zit gebout).
Enige wat je aan moet sluiten is een luchtslang tussen de heftafel en de meegeleverde luchtschakelaar en tussen luchtschakelaar en jouw compressor. Alles zit erbij, op de luchtslang na dan!

We hebben hem getest en op 915mm (max) hoogte gezet zonder borging o.i.d. En deze is een paar dagen op exact dezelfde hoogte gebleven! Nu hebben we 'm weer ingeklapt en aan de kant geschoven (stond in de weg en ik was daardoor tegen de punt van het blad aangelopen :9)

Ik zelf denk dat het geen probleem is om een groter blad te monteren.
220x68.5cm
176.5x51.5cm
In de lengte is dat 21,75cm langer aan beide kanten
In de breedte slechts 8,5cm.

Bedenk je maar! Je zou altijd langs mogen komen om te komen kijken. Denk dat dit wel beter is zodat je er een beeld bij krijgt? Als het kon had ik ff mijn motor erop gezet ter vergelijking..

Laat maar wat horen Roy!

En had je bij het testen er een motor op staan en de luchtleiding eraf? of moet die er wel aan blijven?
Je woont niet echt om de hoek dus ff komen kijken is dik 2u rijden :P
 
Roy, de wielklem is er uiteraard van af te halen ja (zit gebout).
Enige wat je aan moet sluiten is een luchtslang tussen de heftafel en de meegeleverde luchtschakelaar en tussen luchtschakelaar en jouw compressor. Alles zit erbij, op de luchtslang na dan!

We hebben hem getest en op 915mm (max) hoogte gezet zonder borging o.i.d. En deze is een paar dagen op exact dezelfde hoogte gebleven! Nu hebben we 'm weer ingeklapt en aan de kant geschoven (stond in de weg en ik was daardoor tegen de punt van het blad aangelopen :9)

Ik zelf denk dat het geen probleem is om een groter blad te monteren.
220x68.5cm
176.5x51.5cm
In de lengte is dat 21,75cm langer aan beide kanten
In de breedte slechts 8,5cm.

Bedenk je maar! Je zou altijd langs mogen komen om te komen kijken. Denk dat dit wel beter is zodat je er een beeld bij krijgt? Als het kon had ik ff mijn motor erop gezet ter vergelijking..

Laat maar wat horen Roy!



Dus tóch! :+




gratis kickje omhoog
 
Laatst bewerkt:
En had je bij het testen er een motor op staan en de luchtleiding eraf? of moet die er wel aan blijven?
Je woont niet echt om de hoek dus ff komen kijken is dik 2u rijden :P

Geen motor erop, stond maar iets van 20kg op (2 dozen met materiaal erin).
Luchtleiding eraf!
Je hebt ook nog de mogelijkheid om 'm te borgen he. Ik heb zelf een Autec VLT motorheftafel, en ook deze borg ik altijd (je weet maar nooit wat er kan gebeuren, deze zijn wel met een voetpomp, dus niet pneumatisch bedienbaar).

Overigens, deze tafel is: 2225 x 700, en is voor mijn G650x te 'groot'. Dus een maat kleiner mocht ook wel.
10687248_10205095028514423_7317136731795053646_o.jpg

Dus tóch! :+




gratis kickje omhoog

Hij stond in de weg als die op max. hoogte stond! Nu staat die onder een tafel (niet in de weg dus).. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan