Motorhelm Schuberth E1 crossfire Rood Maat 57 gloednieuw

RSV mille-01

Rookie
29 mrt 2017
15
0
Ede
IS VERKOCHT!!

De Schuberth E1 Crossfire Red maat 57 heb ik 2 weken geleden gekocht en 2x gebruikt.
Heb me alleen een beetje verkeken op de kleur die echt heel mooi is maar bij nader inzien niet staat bij mijn motorpak.
Echter kan ik de helm niet meer omruilen omdat ik de helm toch 2 x gedragen heb.
De helm is uiteraard schadevrij.
Heb er dus 2 weken geleden Euro 674,95 voor betaald.
Onder de Euro 400,00 heeft geen zin.....

Aankoopnota is aanwezig.

Schuberth E1 Crossfire red

De eerste dualsport helm van Schuberth! Het comfort en de veiligheid van een systeemhelm, gecombineerd met de look en feel van een moderne adventure helm.

Uniek aan de E1 is dat de klep op drie verschillende standen kan worden gezet, onafhankelijk van het opklapbare kinstuk en het uitneembare vizier.
Door de wangkussens te voorzien van minder naden heeft Schuberth de pasvorm van deze helm geoptimaliseerd. Voor de (over)avontuurlijke rijder zorgt het Anti-Roll-Off systeem ervoor dat de helm nooit zomaar van je hoofd kan schuiven.
Ook is de E1 voorbereid op Schuberths SRC-Pro systeem, en zorgen twee in de binnenschaal gebouwde antennes voor optimale connectie met Bluetooth of FM radio.

Overige eigenschappen:
S.T.R.O.N.G. Helmschaal (glasvezel en carbon mix).
Helm weegt slechts 1690 gram.
Ventilatiekanalen bij kin en voorhoofd.
Polycarbonaat met optische zichtklasse 1, geïntegreerd zonnevizier.
Micro Lock snelsluiting, aan beide kanten van de kinband verstelbaar.
Uitneem- en wasbare Coolmax® wangkussenset, antibacterieel.
Reflectiepaneel in kraag.
Inclusief Pinlock.

Soort
Systeem
Materiaal
Glasfiber/composiet
Eigenschap
Zonnevizier
Snelsluiting
Kleur
Rood
Grijs
Wit
Mat zwart
 
Laatst bewerkt:
Filmpje dan maar? :+


Edit:
 
Laatst bewerkt:
kun je aangeven hoe de helm valt? ik heb wel interesse maar mijn huidige helm in een 58-59 qua hoofdomtrek.
en waar is hij evt te passen?
 
Het filmpje is de Guardian ipv de Crossfire maar behalve het kleurdesign hetzelfde...en het nieuwe 2017 model 😊
De helm is te passen in Ede
 
Laatst bewerkt:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan