Motorhoes beschermen

Mocht je 'm te pakken hebben _O-
images
 
Een afdakje is geen optie?

[afbeelding]

Als je de search @ MF gebruikt, kom je meer voorbeelden tegen.
Die foto kom ik vaker tegen. Ik blijf het een goede oplossing vinden. Maar voldoet deze 'berging' ook in de winter?

Wat zou zoiets kosten, naast een platgeslagen duim?
 
Maar dan heb je zeik op je motor, en dat wil je al helemaal niet hebben. :+

Hoe zou het zeik dan op de motor kunnen komen? :?

Die foto kom ik vaker tegen. Ik blijf het een goede oplossing vinden. Maar voldoet deze 'berging' ook in de winter?

Wat zou zoiets kosten, naast een platgeslagen duim?

Als ik zou kunnen kiezen tussen een hoes of zo'n afdakje, dan zou ik kiezen voor het afdakje. Al blijft het beter om de motor binnen te stallen. Wat het kost weet ik niet, maar hangt ook van het materiaal en 'locatie in de (voor)tuin' af.
 
Hoe zou het zeik dan op de motor kunnen komen? :?

Een kater sprayed horizontaal..... B|

Been there, done that. Extra hekwerk op plaatsen waar ze de tuin binnen komen, en af en toe een emmer water of de tuinslang eroverheen (niet over de motor dus vanzelfsprekend).
 
Met de grondboor schuins een gat in de grond boren. Flink diep. PVC pijp er in slaan. Beetje kattenvoer onderin. Gevangen? Gat dichtgooien met de grond die vrijkwam bij het grond boren.

Maar dat is wel de állerlaatste oplossing.
 
Hoe zou het zeik dan op de motor kunnen komen? :?Als ik zou kunnen kiezen tussen een hoes of zo'n afdakje, dan zou ik kiezen voor het afdakje. Al blijft het beter om de motor binnen te stallen. Wat het kost weet ik niet, maar hangt ook van het materiaal en 'locatie in de (voor)tuin' af.

Omdat de kat gewoon in de tuin komt ernaast gaat staan en dan zeikt? :+
 
Er bestaan gewoon sprays die je bij de betere dierenwinkel kunt scoren met een geur die katten haten. Gewoon regelmatig sprayen op je hoes waar die beesten tegenaan lopen te zeiken, en als het goed is heb je er dan geen last meer van.

Mocht dat niet werken dan zie ik maar 1 oplossing:
De chinees bellen.
 
Laatst bewerkt:
Er bestaan gewoon sprays die je bij de betere dierenwinkel kunt scoren met een geur die katten haten. Gewoon regelmatig sprayen op je hoes waar die beesten tegenaan lopen te zeiken, en als het goed is heb je er dan geen last meer van.

Mocht dat niet werken dan zie ik maar 1 oplossing:
De chinees bellen.

Omnomnom :9 Kattenboutje! *O*
 
Die foto kom ik vaker tegen. Ik blijf het een goede oplossing vinden. Maar voldoet deze 'berging' ook in de winter?

Wat zou zoiets kosten, naast een platgeslagen duim?


wat weerhoud je om als nog een hoes over de motor te doen, terwijl hij onder dat afdakje staat in de winter?
 
wat weerhoud je om als nog een hoes over de motor te doen, terwijl hij onder dat afdakje staat in de winter?
Niets. Dat is ook de bedoeling. Maar vraag me af of je niet tegen andere problemen aanloopt. Druppellader of accu verwijderen zal alsnog moeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan