Motorhoes terreur!

wannabeeFAST

MF'er
12 mrt 2003
59
0
Haarlem
Jahoor ...g etverdemme, de vlek spreekt voor zich...: er heeft een hond tegen mijn hoes staan zeiken!! :(

Beetje jammer, hoop dat het baasje de volgende keer een beetje oplet, maar creatieve en preventieve oplossingen tegen dit probleem zijn natuurlijk altijd welkom! :Y

Groeten!
WBF
 
Zelf een grote gemene hond nemen die de standaard kuttenlikkertjes als ontbijt beschouwt. })
Als je hondenhater bent kan ik je een heeele grote kat adviseren. :)
 
Jahoor ...g etverdemme, de vlek spreekt voor zich...: er heeft een hond tegen mijn hoes staan zeiken!! :(

Beetje jammer, hoop dat het baasje de volgende keer een beetje oplet, maar creatieve en preventieve oplossingen tegen dit probleem zijn natuurlijk altijd welkom! :Y

Groeten!
WBF

Zelf er overheen pissen!! :Y

Laten zien dat het jouw terretorium is!!
 
Een kat pist zittend, meeste (mannetje) honden piesen met het pootje omhoog...

Katten doen het ook het liefst in zand of aarde of zaagsel... (of kattenbak korrels)


Uhmzz ik weet niet of je een kat wellis zijn terretorium hebt zien afbakenen, maar dat doet er niet voor onder van een mannetjes hond :P
 
Laatst bewerkt:
Zelf een grote gemene hond nemen die de standaard kuttenlikkertjes als ontbijt beschouwt. })
Als je hondenhater bent kan ik je een heeele grote kat adviseren. :)


vergeet nooit meer hoe onze "kutkeffer" (dwergpoedel) een grote herder weg joeg uit de tuin geassisteerd door onze "toy-poedel" (nog kleiner) die begon te happen.
was idd doods benauwd dat die herder onze keffertjes te lijf ging.

maar ja, die poedel was een raar beest, kwam thuis met hazen die groter dan hem waren en heeft de fauna-wereld in onze omgeving aardig uitgedunt :+

helaas was die vrachtwagen net iets te groot voor hem '(

ontopic:

honden en katten markeren hun territorium met urine.
na een tijdje is die "geur" weg en dan doen ze het vaak weer.
wat je kunt doen is om een luchthoor/autoclaxon onder je hoes te doen op afstand bedienbaar.
en dan een beetje opletten als er iemand met een hond aan komt.

1x en je bent er vanaf *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat je zo'n motor niet op straat hoort te zetten!!!
Iedereen moet er om heen lopen,das pas aso..

De hond zal vast wel een rede hebben gehad om er tegen aan te zeiken! :9
 
Een kat pist zittend, meeste (mannetje) honden piesen met het pootje omhoog...

Katten doen het ook het liefst in zand of aarde of zaagsel... (of kattenbak korrels)
katten kunnen ook sproeien ;) en ik heb er eentje bij mij in de tuin op heterdaad betrapt, pissend en wel tegen m'n motorhoes aan
 
dit werkt ook
HW57.jpg


O-)
 
Strooi maar eens flink wat peper op en direct rond de hoes. Bij ons weerhoudt dat de hond van de buren er altijd van om in de steeg te poepen en te plassen.

Het dier kan er niks aan doen, als je dat maar onthoudt :)
 
ligt niet aan die hond, ligt aan de eigenaar van de hond ... die moet je aanpakken.


:^

maareh, da's onderhand wel een hopeloze zaak geworden, ze laten ze ook overal schijten ed, ik stond vanmiddag ook weer eens fijn in zo'n hondekeutel -O-


Strooi maar eens flink wat peper op en direct rond de hoes. Bij ons weerhoudt dat de hond van de buren er altijd van om in de steeg te poepen en te plassen.

Het dier kan er niks aan doen, als je dat maar onthoudt :)

~[offtopic]

wat een k*t avatar, ik mepte al een keer op m'n scherm B|

~[offtopic]

:o :+
 
Jahoor ...g etverdemme, de vlek spreekt voor zich...: er heeft een hond tegen mijn hoes staan zeiken!! :(

Beetje jammer, hoop dat het baasje de volgende keer een beetje oplet, maar creatieve en preventieve oplossingen tegen dit probleem zijn natuurlijk altijd welkom! :Y

Groeten!
WBF
Maarre.. die hoes zit er toch juist omheen zodat je motor niet vies wordt? (Lees: dat er bijvoorbeeld niet tegen je motor gepist, of door vogels op je motor gescheten wordt?)

Dus wat zeik je nou? Als nu ook de hoes al niet meer vies mag worden, dan is het einde zoek hè...

















:+
 
ff serieus

als je last van katten hebt, koffiedrap gebruiken

weet wel, als je koffie zet, de koffie wat achter blijft in de filter
en nee het werkt niet met senseopads B|

vinden ze niet lekker ruiken en blijven uit de buurt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan