Motorhoes terreur!

Nee, die hond, daar ging het over.
Nou, ik weet nog niet of wel vastgesteld is dat het een hond was. Had net zo goed het baasje kunnen zijn, een haatdragende ex-vriendin, of misschien wel een collega die van slechte grappen houd.

De oplossing? Gewoon even je laser gebruiken om het hondje zijn edele delen dicht te shroeien. Geen zeik, geen vlek.
laser1.jpg

Geen laser? Het schijnt dat het Amerikaanse leger ze verhuurt :o
 
Helaas... heb ik ook gehad. Die beesten blijven het doen. En sterker, andere honden gaan er waarschijnlijk ook tegen aan zeiken. Opletten, en het baasje aanspreken. Overigens, waarschijnlijk krijg je als antwoord alleen een wazige blik...

Peper etc. heb ik nooit geprobeerd, godzijdanks staat mijn nieuwe motor in de schuur...
 
ach joh, wees blij dat het een hond was. Die hoes van mij is uitverkoren door de katten in de buurt om tegenaan gesprietst te worden, alleen omdat ik 2 (welliswaar gesterilliseerde) dames bezit. En dat blijf je zien en blijft stinken.....daar is hondenzeik echt niets bij. :r
 
Opletten, en het baasje aanspreken. Overigens, waarschijnlijk krijg je als antwoord alleen een wazige blik...

Die wazige blik hed ik in eerste instantie ook aan de huisvrouw verderop gegeven.
Die wilde dat ik 't hondje verder sleurde wat hij zat in een gemeenteplantsoen te schijten, en daar gingen de plantjes kapot van.
Heb haar gezegt dat zolang zij die planten niet betaalt of het tuintje onderhoud ik die hond daar lekker laat schijten, kom nou.
Bij haar buurman mag het ook al niet (ook gemeenteplantsoen met van dat lelijke onkruid erin) want ook daar gaan de planten ervan dood. Heb gevraagt of ze niet doodgingen aan dat koekblik dat dagelijks op de planten gezet word. Niet dat er nog planten groeien ofzo, is gewoon één stoffige bende daar, en als die boom er niet stond waren het ondertussen 2 parkeerdplaatsen geworden.

Toen kreeg ik de wazige blikken
 
Ik ken het. Dagelijks pissen er minstens 4 honden over mijn hoes heen. Motor staat op stoep in Amsterdam. Heb eens een eigenaar van de hond er op aangesproken: "Tja, daar kan ik ook niks aan doen. Ik hou die hond niet tegen". Kortom, lekker verantwoordelijkheid afgeschoven. Toen zei ik dat ik wel eens tegen zijn auto zou aanpissen, kijken of hij dat leuk vond.
Ik neem elke keer een colafles met water mee om de zeik eraf te spoelen...
 
Ik ken het. Dagelijks pissen er minstens 4 honden over mijn hoes heen. Motor staat op stoep in Amsterdam. Heb eens een eigenaar van de hond er op aangesproken: "Tja, daar kan ik ook niks aan doen. Ik hou die hond niet tegen". Kortom, lekker verantwoordelijkheid afgeschoven. Toen zei ik dat ik wel eens tegen zijn auto zou aanpissen, kijken of hij dat leuk vond.
Ik neem elke keer een colafles met water mee om de zeik eraf te spoelen...
Die mentaliteit hè.. :N

Helaas 'lijkt' het wel of steeds meer mensen zich hier schuldig aan maken. Kan daar zo kwaad om worden! :r
 
Ja chloorlucht houden katten iig niet van, dus daar kan je wat van over je hoes spuiten. Bleek vinden ze juist weer erg lekker ruiken.

Mijn motor staat in de tuin en die tuin wordt bewaakt door mijn terrorpoes. }) Geen last van sproeiers dus :)
 
Waar je zoal druk over kan maken... :N Die titel :Z
Mijn motorhoes is gejat. Dat noem ik terreur.
Als je te krenterig bent om een stalling te huren, moet je niet zeiken...over een beetje hondepis. En anders moet je de eigenaar erop aanspreken. Wat weet een hond nou?
 
Waar je zoal druk over kan maken... :N Die titel :Z
Mijn motorhoes is gejat. Dat noem ik terreur.
Als je te krenterig bent om een stalling te huren, moet je niet zeiken...over een beetje hondepis. En anders moet je de eigenaar erop aanspreken. Wat weet een hond nou?

:? :o

topictitel is prima hoor, een topictitel dient namelijk voor het uitnodigen tot lezen :Y

Dat jij je er niet druk om maakt, betekend niet dat een ander het ook niet zou moeten doen... Ik vraag met af of je het leuk zou vinden als er elke dag een zwerver tegen je voordeur of over je auto heen zit te zeiken.

En als er 1 tegenaan gaat zeiken, dan komt de volgende al snel, en voor je het weet is het hek van de dam. Eigenaar aanspreken is makkelijk gezegd, maar dat betekend dus dat je de hele dag toezicht moet gaan houden tot het weer gebeurt.
 
Waarschijnlijk zelf een hondenbezitter.. :z
Geheel offtopic, maar nog erger erger ik me aan die hondeschijt die overal en nergens ligt.
Daar zouden ze echt hoge boetes voor moeten geven vind ik. Als je de verantwoordelijk niet wilt nemen om het op te ruimen of je hond tenminste in de goot te laten schijten, moet je maar geen hond nemen.. :r

Gelukkig zie je af en toe nog wel goede baasjes.

Mja, helaas doe je er weinig aan en er ruzie om maken kan alleen maar nadelig zijn. Een kras op je dierbare werkpaard is zo gezet. -O-
 
Waarschijnlijk zelf een hondenbezitter.. :z
Geheel offtopic, maar nog erger erger ik me aan die hondeschijt die overal en nergens ligt.
Daar zouden ze echt hoge boetes voor moeten geven vind ik. Als je de verantwoordelijk niet wilt nemen om het op te ruimen of je hond tenminste in de goot te laten schijten, moet je maar geen hond nemen.. :r

Gelukkig zie je af en toe nog wel goede baasjes.

Mja, helaas doe je er weinig aan en er ruzie om maken kan alleen maar nadelig zijn. Een kras op je dierbare werkpaard is zo gezet. -O-

Die boete betaal je vooraf en die noemen we hondenbelasting... ik heb meer last van katten die denken dat de tuin van hun is.
 
:? :o

topictitel is prima hoor, een topictitel dient namelijk voor het uitnodigen tot lezen :Y

Dat jij je er niet druk om maakt, betekend niet dat een ander het ook niet zou moeten doen... Ik vraag met af of je het leuk zou vinden als er elke dag een zwerver tegen je voordeur of over je auto heen zit te zeiken.

En als er 1 tegenaan gaat zeiken, dan komt de volgende al snel, en voor je het weet is het hek van de dam. Eigenaar aanspreken is makkelijk gezegd, maar dat betekend dus dat je de hele dag toezicht moet gaan houden tot het weer gebeurt.

Ik heb geen hond en ik zeg ook nergens dat je je er niet druk om mag maken :?
Maar er zit toch wel een verschil in of een junk over mijn auto staat te pissen of een tekkel die een paar druppels op mijn motorhoes sproeit.
Daarbij vind ik reacties van 220v op je motor zetten, of met een luchtbuks op zo'n hond schieten gewoon ziek. Geef dan die eigenaar op z'n flikker. Maar dat durven de meeste hier niet. Wel lekker stoer lullen op een forum :z :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan