Motorhoes terreur!

Och, een schikdraad installatie aan een met metaaldraad doorweven hoes gekoppeld?

Zo'n beestje heeft na drie keer toch wel door waarom pissen tegen dat ding niet echt in zijn belang is en hoeft hier niets aan over te houden.

(Is je misschien zelf wel eens overkomen dat je jong was ? ;) )
 
Ik heb geen hond en ik zeg ook nergens dat je je er niet druk om mag maken :?
Maar er zit toch wel een verschil in of een junk over mijn auto staat te pissen of een tekkel die een paar druppels op mijn motorhoes sproeit.
Daarbij vind ik reacties van 220v op je motor zetten, of met een luchtbuks op zo'n hond schieten gewoon ziek. Geef dan die eigenaar op z'n flikker. Maar dat durven de meeste hier niet. Wel lekker stoer lullen op een forum :z :W


wat is het verschil dan ? beide geeft een stinkend resultaat, zeker bij herhaling :P

toegegeven, 220 volt of een luchtbuks is veel te rigoreus, maar denk je nou echt dat als TS het had zien gebeuren dat hij er niks van gezegd zou hebben ? Maar goed, jij zal thuis waarschijnlijk de hele dag uit je raam naar buiten zitten te turen naar wat al je buren uit zitten te vreten ;)

Persoonlijk zou ik gewoon eerst proberen een briefje aan de motorhoes hangen, iets in de trend van 'zou u zo vriendelijk willen zijn uw hond ergens anders zijn behoefte te laten doen?'

en helpt dat niet, dan voor het raam gaan zitten en met de luchtbuks op de eigenaar schieten :+
 
Tís lullig ja. Maar laten we eerlijk zijn, je hebt die hoes gekocht om je motor tegen regen, sneeuw, vorst en andere schadelijke omstandigheden te beschermen. Daar vallen dus ook pissende en kakkende honden, katten, schijtende duiven, kotsende keilebakken en weet ik wat al niet meer onder. Ik weet heel goed wat het is om iedere morgen met tuinhandschoenen je hoes van je motor te halen. Toen ik nog in Rotterdam woonde moest ik de hoes bijna vaker schoonmaken als de motor!
Je kan je er verschrikkelijk druk om maken, maar dat brengt niks op. Je kan er toch weinig tot niets aan doen. Tuurlijk, als je het ziet gebeuren kan je er wat van zeggen, maar meestal zie je het niet.
Als je niet de luxe van een schuur, garage of andere stallingsvorm hebt zul je er mee moeten leven.

Greetz, and don't let the fuckers spoil your life!!

"Opa" :]
 
Tís lullig ja. Maar laten we eerlijk zijn, je hebt die hoes gekocht om je motor tegen regen, sneeuw, vorst en andere schadelijke omstandigheden te beschermen. Daar vallen dus ook pissende en kakkende honden, katten, schijtende duiven, kotsende keilebakken en weet ik wat al niet meer onder. Ik weet heel goed wat het is om iedere morgen met tuinhandschoenen je hoes van je motor te halen. Toen ik nog in Rotterdam woonde moest ik de hoes bijna vaker schoonmaken als de motor!
Je kan je er verschrikkelijk druk om maken, maar dat brengt niks op. Je kan er toch weinig tot niets aan doen. Tuurlijk, als je het ziet gebeuren kan je er wat van zeggen, maar meestal zie je het niet.
Als je niet de luxe van een schuur, garage of andere stallingsvorm hebt zul je er mee moeten leven.

Greetz, and don't let the fuckers spoil your life!!

"Opa" :]

Wat is een keilebak?
 
joe bar stijl oplossen
Scannen0001-1.jpg
 
Tís lullig ja. Maar laten we eerlijk zijn, je hebt die hoes gekocht om je motor tegen regen, sneeuw, vorst en andere schadelijke omstandigheden te beschermen. Daar vallen dus ook pissende en kakkende honden, katten, schijtende duiven, kotsende keilebakken en weet ik wat al niet meer onder. Ik weet heel goed wat het is om iedere morgen met tuinhandschoenen je hoes van je motor te halen. Toen ik nog in Rotterdam woonde moest ik de hoes bijna vaker schoonmaken als de motor!
Je kan je er verschrikkelijk druk om maken, maar dat brengt niks op. Je kan er toch weinig tot niets aan doen. Tuurlijk, als je het ziet gebeuren kan je er wat van zeggen, maar meestal zie je het niet.
Als je niet de luxe van een schuur, garage of andere stallingsvorm hebt zul je er mee moeten leven.

Greetz, and don't let the fuckers spoil your life!!

"Opa" :]
Waren er maar meer van die makkelijke mensen als jij.. :z

Ik heb een motorhoes gekocht tegen de regen en om em uit 't zicht van het dievengilde te houden.
Schijtende/pissende/kotsende honden vind ik toch wel wat anders. :r

Jammergenoeg gelden hier geen wetten net zoals in Singapore oid.
 
Er wordt wel eens door een hond tegen m'n motor aangezeken, als de hoes er niet op zit. Ook wel eens als de hoes er wel op zit.
En m'n eigen katten vinden het heerlijk om op de hoes te slapen, en te sproeien, als hij binnen ligt.
En ik kan me er niet druk over maken.
Echt, ik heb alles geprobeerd, maar het lukt niet. Ik kan me er niet druk over maken.
Morgen lekker weer rijden.
Groeten,
Eduard.
 
Ja het ligt aan de baasjes maar die zijn wat moeilijker aan te passen dus daarom wat ik noem electronische en chemische oorlog voering tegen de Hond en Kat.

Wat ik bedoel is dit. Je Kan apparaatjes kopen die een ultrasoon geluid produceren als er iemand in de buurt komt. Baasje heeft niks door hond gaat liever ergens ander pissen of piesen. (www.conrad.nl)
Een tweede methode is bij een dierenwinkel kun je een biologsch afbreekbaar goedje kopen. Dit is een mensel van kruiden die de hond vindt stinken. De geur is voor ons mensen nauwlijke te ruiken en zeker niet uitgesproken vies.

Gevolg de hond gata voortaan liever ergens anders pissen. Baasje weet niet waarom jij wel.
 
Ik had het dit weekend ook. Ik heb een apartement met een prive parkeerplek voor de deur waar mijn auo en motor staat. Ik kom aanrijden met de auto en ik zie een grote donkere plas opde grond liggen dus ik dacht he er lekt iets. Ik haal mijn vinger door de plas en ik ruik. Gadverdamme het is kattenpis. Ik weet dus dat het een kat is geweest aangezien er in het complex katten rond lopen en een hond niet op die plek kan komen. tenzij de baas richting mij motor loopt.
 
wat is het verschil dan ? beide geeft een stinkend resultaat, zeker bij herhaling :P

toegegeven, 220 volt of een luchtbuks is veel te rigoreus, maar denk je nou echt dat als TS het had zien gebeuren dat hij er niks van gezegd zou hebben ? Maar goed, jij zal thuis waarschijnlijk de hele dag uit je raam naar buiten zitten te turen naar wat al je buren uit zitten te vreten ;)



en helpt dat niet, dan voor het raam gaan zitten en met de luchtbuks op de eigenaar schieten :+


Wat wil je nou :? Als het toch zo'n "verschrikkelijk probleem" is, dan is je motor iets beter in de gaten houden op een zaterdag/zondag een goede inverstering?
:z
 
Terug
Bovenaan Onderaan