Motorhoes Verheul Sport/Superbike (Outdoor/buiten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Siedo

MF veteraan
2 aug 2009
1.359
5
Hierbij bied ik mijn originele Verheul Motorhoes aan voor een Sport/Superbike.Deze hoes heb ik op 5 mei 2013 aangeschaft bij Ten Kate. Per 15 juli heb ik een andere motor waardoor de hoes niet meer mooi aansluit.
Deze motorhoes is speciaal ontwikkeld en op maat gemaakt voor ´Sport/Superbikes´, zoals Verheul dit noemt. Ik heb zelf mijn Yamaha R6 naar volle tevredenheid onder de hoes gestald.
De motorhoes is gebruikt, daardoor is de grijze rug (bovenkant) is enigszins verkleurd. Storend is dit niet en de hoes doet perfect haar werk.

Bij interesse of vragen ben ik te bereiken via PB of dit topic. Ik zal zo snel als mogelijk antwoorden.

De omschrijving van Verheul is als volgt;
Alles beschermd:
Welke tweewieler u ook rijdt, of u hem nu binnen of buiten stalt. Verheul beschikt over de beste hoes voor uw tweewieler, zodat deze met een perfecte pasvorm beschermd wordt tegen weer en wind. Bovendien onttrekt u met deze praktische hoes uw kostbare bezit uit ogen van potentiële vandalen en dieven. Gebruikte materialen zijn ademend, bestand tegen weer en wind, voorkomen condensvorming (extra corrosie/roest) onder de hoes en zijn waterafstotend en luchtdoorlatend. Daarnaast wordt uw kostbare bezit beschermd tegen de schadelijke UV-straling, die de lak van uw motorfiets aantast en op den duur dof laat lijken.

Condensvorming een niet te onderschatten probleem:
Condensdruppels ontstaan binnen een hoes door temperatuurverschillen binnen en buiten de hoes. De vaak warme temperatuur en de condens binnen de hoes zorgen voor een broeiend effect dat lak en metalen delen als chroom, aluminium, metaal, magnesium en andere elektrische bouwdelen als koper en messing aantast. De Verheul motorhoes voorkomt condensvorming vanwege haar lucht doorlatende eigenschappen.

Eenvoudig in gebruik:
Is uw kostbare bezit nat of droog, de stevige Verheul beschermhoes zorgt er voor dat uw kostbare bezit opdroogt en dat wat mooi is langer mooi blijft. U kiest dan voor één van de vele standaard of compacte lichtgewicht Verheul modellen.

Let op: De Verheul hoezen worden handgemaakt en hierdoor kan de kleur van de bovenkant variëren van zwart of leger groen. Er zit echter geen verschil in kwaliteit.


2a7u4h0.jpg


xoljpt.jpg


o7ivmh.jpg
 
Nieuwprijs was € 84,95 afgelopen mei bij Ten Kate. Ik heb een prijs van € 40 in mijn hoofd.
 
PB gelezen en akkoord. Ik zal je PB beantwoorden met mijn gegevens.
 
Hoes is zojuist opgehaald. Topic mag dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan