Motorhoes voor de vakantie

therat

Rookie
3 okt 2009
12
4
Het breekt bijna weer aan, het voorjaar en de vakanties met Motor en Tent. Ik zoek dan ook wat advies over welke motorhoes je kunt meenemen op dergelijke vakanties. Het moet dus klein te verpakken zijn, heb immers geen station uitvoering van de motor en het moet eigenlijk 2 dingen kunnen. De motor uit het zicht halen van priemende oogjes die op afstand kijken wat er te halen valt en als het een beetje de regen tegenhoudt ben ik tevreden.
Wellicht dat iemand een tip heeft want mijn huidige hoes meenemen staat gelijk aan alle bagageruimte weg.

Wie heeft er een tip, lichte klein te verpakken motorhoes
 
Geen idee waar je heen gaat of wat voor motor je hebt, maar priemende oogjes op een camping herken ik niet.

Als je perse een hoes wil zou ik de lichtste van Louis nemen
 
Als je dat fijn vindt moet je het zeker doen, de DS-Cover Delta is behoorlijk compact en gaat zeker de vakantie overleven.

Of wordt het weer een topic om eerst iets te vragen en dan af te plassen?
 
Als je dat fijn vindt moet je het zeker doen, de DS-Cover Delta is behoorlijk compact en gaat zeker de vakantie overleven.

:Y


O-)
 
Toevoeging

Op een aantal campings in Engeland/Ierland/schotland staan de motoren op een parkeerplaats verder weg van de tent (soort van paalcamping) en een paar keer op een parkeerplek of parkeer garage. Dat zijn de plekken waar weinig toezicht is daarom werd ons aangeraden om de motor onder een hoes te plaatsen.

Het zal ook geen 2 weken vakantie zijn maar veel langer vandaar de vreemde combi van parkeerplekken.
Was daar niet specifiek in maar dat is de reden dat ik wil weten hoe groot de pakmaat en het gewicht is.

Ik ben de tips aan het bekijken daarvoor dank.
tot nu toe
  1. Vinz
  2. DS-Cover Delta
  3. Nelson rigg econo
  4. Bikr H20 outdoor
  5. Lidl Crevit
  6. XYZCTEM
 
Laatst bewerkt:
Als je zo op vakantie moet, is motorrijden dan nog wel leuk???
Heb me nooit ergens druk om gemaakt, val je dan val je , gaat ie kapot dan gaat ie kapot, wordt hij gejat dan wordt hij gejat..het is niet anders
Ooit met een paar man naar oostenrijk, vanaf de grens regen regen en nog eens regen...oh ja en nog wat regen..
Motor bij een boer in de schuur geflikkerd, kom hem over een paar dagen /weken wel ophalen, droge spullen aangetrokken voor zover die nog voorhanden waren, en met de trein naar huis...
Motorvakantie moet LEUK zijn , niet de hele dag angst dat er iets of helemaal gejat wordt...

Lidl heeft ook motorhoezen met regelmaat
 
Als ik op vakantie ga, slaapt de motor naast m’n tent.
Waar mijn motor niet mag komen, staat mijn tent ook niet.
Savonds Val ik in slaap met het rustgevend gesnor van m’n tank ontluchtingsklep.
En smorgens sta ik er weer mee op.

Over die hoes, als die gemaakt is van tentdoek is het pakketje toch niet groter dan een regenpak?
Kan je anders geen camouflage net er overheen gooien, valt je motor geheel weg tegen het struikgewas.
Wel onthouden waar die stond, voordat je em kwijt bent :+
2264F46D-EBFD-4D8B-96A5-53F7A47CC931.jpeg
 
In Engeland hebben ze toch rechts gestuurde motoren, :+ dan valt zo een links gestuurd exemplaar al veel harder op
 
Terug
Bovenaan Onderaan