Motorhoes

Ik ben op zoek naar een goede motorhoes en kwam op de volgende site:

210 x 85 x 140 cm.


http://www.1classadditions.nl/nederlands/motorhoes-info.htm#Keuzetabel motorhoezen

Is iemand bekend met deze hoezen? + punt is wel dat hij een 'fleece'-binnenzijde heeft en dus niet krast.

Of kent iemand een andere goede hoes voor mijn street triple R met een zachte binnenzijde?

Ik heb zo'n hoes naar volle tevredenheid.
Een absolute aanrader , beter kan je haast niet , naar mijn mening.
 
Weet niet of die voor buiten of binnen is maar bedenk wel dat er in die fleece binnenkant zand kan gaan zitten wat juist gaat krassen. Of er komen juist pluisjes vanaf die op je motor gaan zitten.

Ik heb zelf een soort ja het lijkt als wel papieren hoes.
Van dat spul waar ook van die wegwerp jassen gemaakt worden die je in koelhuizen aanmoet.
 
Weet niet of die voor buiten of binnen is maar bedenk wel dat er in die fleece binnenkant zand kan gaan zitten wat juist gaat krassen. Of er komen juist pluisjes vanaf die op je motor gaan zitten.

Ik heb zelf een soort ja het lijkt als wel papieren hoes.
Van dat spul waar ook van die wegwerp jassen gemaakt worden die je in koelhuizen aanmoet.
zoiets heb ik ook. Die van mij komt laatst van de actie van de gamma!
 
Wat een geld! Ik heb een hoes gevonden bij Motoport, goede buitenhoes met een ventilatieopening bovenin en versterkte stukken in het wiel/voetsteun gebied. Kostte (dacht ik) zo'n 50 euro.
Doet het al 3 jaar perfect, dag en nacht buiten, geen zwakke plekken ontdekt tot nu toe. Alleen licht verkleurd...
 
Ik heb aan het begin van het jaar bij Hein Gericke in Almere 1-tje gekocht voor 25 euri (ook de medewerker snapte niet dat hij afgeprijsd was)...

Zachte binnenkant, maatje L (klassieke naked)... Zelfde als hierboven alleen wat verkleurd
 
Beter motorhoezen dan die van Verheul zijn er niet!

Materiaal is oersterk en gaat heel heel lang mee .. en niet te vergeten op motortype en maatvoering te bestellen.
 
Lidl heeft goede motorhoezen. 10 euro!

Weet niet of ze die dingen nog steeds hebben, maar ik heb hem voor mijn motor en het is goed spul :Y
 
Gebruiken jullie de motorhoes ook voor binnen? Of puur voor buitenstalling? Als die van mij straks komt stil te staan komt ie namelijk hier wat verder achter in de garage, en wil hem dan dus graag beschermen tegen eventueel krassen van dingen die er dan per ongeluk tegen aan komen. Zijn die verheul hoezen daar ook geschikt voor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan