Motorhotel / B&B / hostel Bitburg - Duitsland?

The Passion

MF veteraan
12 feb 2009
4.103
0
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goed motorhotel in of in de nabije omgeving van Bitburg in Duitsland. Aan hotels meer dan 25km van Bitburg heb ik echt niets. Is er iemand die een goed hotel / B&B of hostel weet?

Bedankt!
 
In Oberweiler staat een hotel (niet het Dorint, maar daar wel vlakbij)
zal eens zoeken of ik iets van de verhuur kan vinden

Is van een bekende, dus ben er wel ooit gratis geweest voordat het klaar was
En er mag best een motor in de ontbijtzaal staan :+
 
Heb je daar ervaringen mee?
Lees op Zoover daar over enerszijds lawaaiig, anderszijds wel weer positief enz.

Ik ben daar een aantal jaar geleden langs geweest. Een nacht blijven slapen. Lawaaiig valt reuze mee. Ik was met een goede vriend, en vanwege hem sliep ik met oordoppen in, dus of het echt lawaaiig is kan ik niet met 100% zekerheid zeggen. Voor de rest een prima gelegenheid!

Als ik een tip mag geven, zoek even een plek op bij Beiersdorf am See. Hele mooie omgeving, en vlak bij Bitburg. Ooit een leuk vakantiehuisje aan het water gehuurd
 
Louis Muller in Bitburg vind ik echt een aanrader! Louis Müller - Hotel und Restaurant in Bitburg
Ben er vorig jaar een nachtje geweest en we gaan nu in september weer een nachtje op de terugreis vanuit het Zwarte Woud.
Het is niet speciaal een motor hotel of zo. Wel nette kamers, goed ontbijt en er zit een kroeg met lekker bier en goed voedsel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan