Motorhotel Eifel of Sauerland voor 40 man

dropkikker

MF veteraan
27 jun 2005
1.048
62
Lichtenvoorde
Hallo!

Ik kon het in de zoekfunctie niet goed vinden vandaar dat ik het hier maar eens vraag, voordat ik dagen achter elkaar loop te mailen en te bellen.

Ik zoek dus een goed motorhotel in de Eiffel of in Sauerland waar wij met ons clubje van 40 man terecht kunnen volgend jaar juni. Wij zijn nu 2 keer achter elkaar bij Am Tunnel geweest en hoewel dat ons heel erg goed beviel willen we toch een keer wat anders, zeker gezien het feit dat er buitenom het hotel niets te beleven is in Altenahr :Z

Wie kan mij hiermee helpen en heeft suggesties?

Alvast bedankt! :] :]
 
Hotel de Brabander heb ik ook gemaild, echter kunnen we daar niet terecht omdat we al op donderdag vertrekken tot zondag. Kon blijkbaar alleen vanaf vrijdag..


Nu hebben we het hele hotel ernaast maar geboekt, zitten dus in Herloh met 37 man en 3 vrouw ;)
 
Lijkt me wel gaaf hoor. De grootste groep waar ik ooit mee gereden heb bestond uit 3 mannen, mezelf inbegrepen. _O-
 
Is er in de avond wel wat vertier in Winterberg ?
Kroegen met duitse vrouwen bijvoorbeeld ?
 
Grote groepen, prima plek is dan Hotel Eifelstern in Bitburg.

Kunnen tot 900 personen slapen, niet gemoedelijk, wel goed en gezellig in bar en disco.
 
Kleine correctie, we gaan nu naar hotel Winterberg resort. Het is goedkoper dan Herloh en er zit zelfs een sauna en zwembad bij :+ :o

Er is zeker wat te doen in Winterberg! Wij zijn er met ons clubje nu al 3 keer geweest en elke keer zijn wij zaterdags naar Tenne geweest. Een niet al te grote disco, zeker niet als je er met 30 man ineens binnenkomt lopen, maar wel reuze gezellig!

Ik weet nog goed dat wij hadden afgesproken met het barpersoneel dat ze om de 10 minuten met nieuw bier moesten komen en dat telkens de muziek uitging om de rest van de gasten te waarschuwen dat het personeel er doorheen moest met volle dienbladen _O- _O-
 
Grote groepen, prima plek is dan Hotel Eifelstern in Bitburg.

Kunnen tot 900 personen slapen, niet gemoedelijk, wel goed en gezellig in bar en disco.

Er zijn daar ook avonden dat er helemaal geen zak te doen is...
De gezelligheid, en daarmee ook de klandizie, is daar de laatste jaren enorm afgenomen.
Wellicht als er een evenement is dat het nog wel leuk kan zijn maar voor een normale stapavond is het echt voorbij daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan