Motorhuis Napoleon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je betaald hebt voor een motor in perfecte staat mag je zeuren, dan komt de dealer inderdaad zijn woord niet na.
Ben je op een 'koopje' uitgeweest en ervan op de hoogte geweest dat er het e.a aan moest gebeuren (hij liep immers niet toen je 'm kocht) dan moet je niet zeuren nu hetgeen eraan moet gebeuren tegen blijkt te vallen.

Bovendien, los zoiets met Napoleon op en ga geen verhaal schrijven dat 'we'maar van één kant horen en waartegen Napoleon zich hier niet kan verweren.

Ik snap nooit waarom mensen die (zelf)iets gekocht hebben dat later blijkt tegen te vallen zonodig tegen 'de hele wereld'moeten verkondigen dat dat niet hun eigen schuld is maar de dealers nalatigheid.

Wellicht heb je gelijk en sta je in je recht? los het probleem dan op waar het ontstaan is. Het imo niet netjes om zomaar te gaan roepen dat 'Motorhuis Napoleon slecht is'.


edit: zie net dat Motorhuis Napoleon gereageerd heeft. Als het klopt wat er in die reactie geschreven staat dan heeft de topicstarter wat mij betreft weinig reden tot zeveren en moet ie de schuld bij zich zelf zoeken.

edit 2: heb de reactie nog eens gelezen, Napoleon bied zelfs aan het ding terug te kopen. ik denk dat een excuus van de topicstarter op zijn plaats is.

:^
 
Alles lezende komt ik op de vraag of het topic niet verwijderd kan worden door de webmaster. Het proeft naar smaad of laster, hoe je het ook noemt. Je naam als bedrijf kan zo door een rancuneuze koopjesjager beschadigd worden. Hier is dit prachtige forum toch niet voor bedoeld.
 
Iiiiincaaaa! Waar blijf je nou? Ik gaf Napoleon sowieso al gelijk (zie m'n vorige antwoord), maar nou sta je helemaal voor l.l! 8-)
Napoleon: goed om de andere kant ook 's te horen!
(Inca logt vanaf nu vast in onder een andere naam ;} )
 
Alles lezende komt ik op de vraag of het topic niet verwijderd kan worden door de webmaster. Het proeft naar smaad of laster, hoe je het ook noemt. Je naam als bedrijf kan zo door een rancuneuze koopjesjager beschadigd worden. Hier is dit prachtige forum toch niet voor bedoeld.

Of je wijzigt de titel. bv "Motorhuis Napoleon". Het gehele topic is inmiddels positief uitgevallen voor de dealer.

Misschien kan Motorhuis Napoleon hier zijn mening over geven.
 
waarheid zal natuurlijk wel ergens in het midden liggen he?

Vind het wel een hele hoop geld voor een bak schroot.
 
Hmm, heb bij Napoleon in het begin van de jaren 90' een aantal motoren gekocht.
CBR400R, FZ750, VFR400R (2x), FZR600. Ik moet zeggen dat ik ALTIJD netjes behandeld ben. Met de VFR400R had ik wat problemen met de koppeling, ging wat zwaar in z'n 1. Na een aantal afstelprocedures heeft Napoleon er een nieuwe koppeling ingezet, zonder problemen. Daarna lekker :] . Ik kan dus alleen maar beamen dat Napoleon goed bezig is. Natuurlijk zijn er altijd dingen die minder goed opgelost worden in de ogen van de klant, maar na 5 motoren (wel lang geleden) heb ik niks te klagen over deze zaak.
 
Laat dit topic maar staan in huidige vorm. Zo zal ieder van ons twee keer nadenken alvorens zwaar gekleurde verhalen de wereld in te sturen.

Loontje komt om z'n ... euuuuuh...muilpeer?
 
Tja... het gebrek aan reactie van Inca is wel veelzeggend......
 
Beiden zijn 1 dag aangemeld en van beiden is het verhaal niet bevestigt.
Beiden zouden ook kloon's of "oprui'ers" "kunnen" zijn. Beide geloof ik en beiden niet.
Topic zou verder alleemaal voor/tegenstanders kunnen gaan opleveren en het lijkt me niet dat hier nog wat zinning's bijkomt.
Wel mooi voorbeeld dat je verder moet kijken dan je forum neus lang is, als je op t punt staat geloof te hechten aan dit soort verhalen ;)

Op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan