motorhuren in tsjechie

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
ik ga binnenkort naar tsjechie met een groep vrienden om mijn verjaardag te vieren. 40 losgeslagen gasten zonder vriendin in dit tweedewereldland (of was het nu derdewereld??), dat word dus gekkenhuis.

Er zitten ook vrienden bij die een motorrijbewijs hebben en ik vroeg me af of iemand hier wist of het mogelijk was om in tsjechie goedkoop een motor(tje) te huren. Gewoon een simpel crossding om lekker mee door de bossen te scheuren (zo een die JK bijvoorbeeld heeft ;) )

Kom maar door met die adresjes!!
 
Volgens mij stond die van JK te koop. :+

Hij wou namelijk een Yamaha FZR kopen. :)
Goeie keus JK, eindelijk een echte motor. 8-)
 
ik ga binnenkort naar tsjechie met een groep vrienden om mijn verjaardag te vieren. 40 losgeslagen gasten zonder vriendin in dit tweedewereldland (of was het nu derdewereld??), dat word dus gekkenhuis.

Er zitten ook vrienden bij die een motorrijbewijs hebben en ik vroeg me af of iemand hier wist of het mogelijk was om in tsjechie goedkoop een motor(tje) te huren. Gewoon een simpel crossding om lekker mee door de bossen te scheuren (zo een die JK bijvoorbeeld heeft ;) )

Kom maar door met die adresjes!!


Als je een stukje wilt rijden, de dames staan je net over de grens al op te wachten. Prijzen daarvoor weet ik niet, maar even met een eurobiljet zwaaien en je mag waarschijnlijk...

(rvh-heeft-weer-niets-nuttigs-te-zeggen-modus :) )
 
heheh... waarom ga je niet gewoon op de motor naar tjechie toe? ben ik ook van plan deze zomer, is goed te doen, ongeveer net zo kort bij als spanje of italie...
maar het ligt er wel aan hoe lang je gaat, voor een dag of twee, drie zou ik het HEEEEL misschien ook niet doen. dan heb je het de eerste uurtjes vrij zwaar na al die drank :+

huren, geen verstand...
 
Hehehe

Hellraiser en ik gaan deze zomer ook naar Tjechie ;)

Misschien wel een goed idee om daar dan de volgende MF-treffen te houden :P

Yammie heeft geen last van een modus...alleen van een bek vol met bloed '( Verstandskiezen auw ;(
 
Volgens mij stond die van JK te koop. :+

Hij wou namelijk een Yamaha FZR kopen. :)
Goeie keus JK, eindelijk een echte motor. 8-)

Hahhah :) Tot augustus is ie nog niet te koop hoor ! Daarna wel. En dan ben jij je FZR al kwijt dus ga ik voor een 600cc motorfietsje. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan