Motorijders gezocht omg. Helmond..

Status
Niet open voor verdere reacties.
vrijdag ben ik vrij zoals het er nu voorstaat. maar zondag moet ik werken helaas.

cb400nico het is echt geen reden om achter te blijven hoor. ik rijdt zelf een kawasaki ER500 25 kw en een kawasaki ZZR400 25 kw. en ik heb nog nooit achter hoeven te blijven hoor. tja met het optrekken voor een stoplicht en dan nog lang niet altijd.
 
sowieso mag je niet harder dan 80 op de meeste weggetjes om Helmond.
Sommige zelfs niet harder dan 60 km/u en in de stad al helemaaaaaal niet.

[me]Deur1967 zijn FJR rijdt heerlijk met 80km/u[/me]
 
hmm das erg vervelend rianneke en foei wimku hoe wilje het de volgende keer goed maken :(
maar euh is er nog steeds iemand in voor vrijdag??
persoonlijk vind ik zondag 10 uur beetje vroeg :X
en tja i moet zondag ook werken wel pas vom 3 uur maar toch
en euh chilli gewoon ene beetje druk erachter zetten ;) pf ene leen motor vragen :)

greetz het menneke

ik zeg nix meer :X
 
K mot zo weg...maaruh, merguhnavond iemand? niet te laat tuurlijk want tis alweer merkbaar vroeger donker. Verder dees week kan ik eigenlijk nie, maar volgende week misschien, als het weer 't toelaat.......
 
bedanktdat juljie reageren op de bike in mijn naam maar ik rijd nu 2 jaar cbr125r, deze kan top maar 110, mijn cb400n is namelijk zwaar mag dus nog niet en w8 op me.

anders kannik wel een keer mee.. :]
 
mijn eerste kneedown in mijn hok
moto10.jpg

:+
 
Vanavond kan ik nie, maar hopelijk volgende week dus, morgen waarschijnlijk met die rit tbv kanker vanaf mhe. Ik lees t hier wel allemaal weer........

p
 
Reperatie van mijn moto is uitgesteld naar volgende week ivm vervangen kleppen ipv stellen van de kleppen ;( uiteindelijk wel beter zo en misschien kan ik einde van de volgende week dan mee hé :)
 
vandaag vrijdag 10 sept 18:30 bij de mac dan??? tja ik zie wel wie er komt. de groetjes

Ik kom ook uit omgeving helmond..
Heb vanavond al een afspraak, anders was ik wel meegegaan.

Gaat er morgen nog iemand meerijden met die toerrit t.b.v. Kankerstichting die om 12:00 begint bij Motorhuis Eindhoven? ik misschien. En als 't goed weer is ga ik rond een uur of 4 a 5 morgenmiddag nog wel een stukkie rijden, anyone else :?
 
was ik om 18.30 bij de mac samen met deur is riannuke er niet, wij wachten, toen zijn we maar aangereden :+ ;)
 
sorry dat ik er niet was maar moest helaas werken er waren meer zieken als gezonde mensen bij ons op het werk :S dus daar ging me vrije dag
maar ja achteraf was het ook niet zoon goed weer
maarals ik weer eens een keertje vrij ben en het is goed weer gaat ikke wel mee :)
nou tot laters greetz het menneke
oow je chillie mooi balen van je moto maar ja nu hopen dat ie snel klaar is en dat ie goed is *D
 
vind je dat gek!!! na het berichtje wat ik schreef van vrijdag 10 sept 18:30 bij de mac. zijn er 4 berichtjes op gekomen van mensen die NIET kwamen. om 18:25 was er nog geen berichtje bij van iemand die wel zou komen. tja ik had zoiets van al er toch niemand komt ga ik daar ook niet staan dus ben zelf een stukkie gaan rijden ;)
 
goe gedaan meis....nie nat geworre......k was vergeten me Duc binnen te zetten....naja, dat waait er morgen met die rit vanaf mhe wel af.....
 
goe gedaan meis....nie nat geworre......k was vergeten me Duc binnen te zetten....naja, dat waait er morgen met die rit vanaf mhe wel af.....
hmm, zoals 't ernaar uitziet zal je motor alleen maar natter worden :(

als het nog steeds zo plenst straks zoek ik 't niet om te gaan rijden op m'n sc's. Regen is niet mijn ding..

have fun!
 
en ik net een spijker uit mijn achterband gevist , en die staat nu plat

maandag eens effe bij de euromaster informeren of der een pluggie in kan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan