Motorijders gezocht omg. Helmond..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chili Pepper

MF'er
8 mei 2004
135
0
Helmond
Ik ben op zoek naar een paar rijders die uit de buurt van Helmond komen. Krijg deze week mijn motor terug van reperatie en wil eigenlijk gelijk gaan rijden nu ze nog mooi weer voorspellen. Iemand interesse om deze week 's avonds een keer te gaan rijden, mag natuurlijk ook zaterdags. Zelf ben ik 23 jaar en woon in Helmond, nu dik 2 maanden mijn motorrijbewijs en een maandje in bezit van een zx6r uit '96. Het maakt niet uit wie er mee wil maar jullie moeten natuurlijk niet verwachten dat ik meteen mee kan met de big boys ;)
 
Misschien binnenkort wel een keer. 'k heb sinds begin juli mijn RBW en sinds een week of 3 een FZR600 uit '91 en woon in Eindhoven
 
al iets meer bekend over rijden regio h3lm0nd ?

[spammode]
volgens mij heeft het record-breken het fzrforum doen dood gaan ?
[spammode off]
 
Gelukkig dat er mensen zijn die mee willen, alleen ik heb nog geen zicht op wanneer mijn motor terug is van die reparatie. Ik verwacht wel morgen of overmorgen of zo. Laat zo snel mogelijk iets weten.
 
heey ik kom ook gezellig uit de buurt
ik heb zelf ook nog maar andrhalf jaartje me rijbewijs voor de motor dan

maar ik vol het hier wel en als ik kan ga ik wel ff mee is altijd wel gezellie

greetz het menneke
 
ja hiero ik woon ook in helmond en altijd in voor een stukkie rijden. heb ook nog niet zo lang mijn rijbewijs. laat maar wat horen. mail adress staat in mijn profiel.
 
ja heey komt ze nu mee aan het wordt nu het donker had dat maar eerder gezegd ;(
en euh hellmonders? of hellmonsters??? :+
en ik weet mooie dag vrijdag????

greetz het menneke
 
ja heey komt ze nu mee aan het wordt nu het donker had dat maar eerder gezegd ;(
en euh hellmonders? of hellmonsters??? :+
en ik weet mooie dag vrijdag????

greetz het menneke

och donker als je zo blijft buurten wel ja maar als je nu opstapt rijdt je nog wel een 1,5 uur in het licht hoor. :]

tja ik rijdt zo toch aan stukkie toere dus zeg het maar wil er nog iemand mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan