motorijders in de buurt van gent

Hellow,

ben ook van omgeving gent (nazareth) en rij met monster 900
Vroeg mij gewoon af of er iemand zin heeft om in de loop van de week eens toerke te gaan rije :] (wel s'avond vanaf ongevoor 5.30) ofwel keer tijdens weekend


Wie gaat mee??? :] :]
 
Hey DucTail,

Ikzelf woon in Asper-Gavere, rijdt met een Hayabusa en ga minstens 3 à 4 per week een ritje in streek Oudenaarde - Brakel - Geraardsbergen maken en dit meestal vertrekkend rond 19.30 - 20.00h (dan zijn de wegen wat rustiger). Dit gebeurt meestal alleen, tijdens de week, en in het weekend rijden er soms wat vrienden mee.

Anyway, als je zin hebt om eens mee te rijden, laat het me weten.

Groeten
 
Hellow Luke Cypher,


moest ge woensdag avond gaan rijden, wil ik wel eens toerke meedoen ze :] ....

Ge moet eventueel maar iets laten weten wat, waaar en wanneer:


davyrogge at hotmail dot com


greets
 
hmm, jammer, maar woensdag ga ik der nie geraken. k zou wel ooit nog eens graag meegaan, maar dan ga je je wel een beetje moeten inhouden want een haya hou ik nie bij vrees ek. Als je bvb volgende week nog gaat rijden let me know op brunello at pandora dot be. Of zet het gewoon hier, dan weten andere mensen het vande eerste keer ook.
 
hmm, jammer, maar woensdag ga ik der nie geraken. k zou wel ooit nog eens graag meegaan, maar dan ga je je wel een beetje moeten inhouden want een haya hou ik nie bij vrees ek. Als je bvb volgende week nog gaat rijden let me know op brunello at pandora dot be. Of zet het gewoon hier, dan weten andere mensen het vande eerste keer ook.

Brunello,

Wel zoals ik in mijn vorig bericht geschreven heb, ga ik er minstens een paar keer per week der op uit. Dus de volgende keer dat het u past, laat het mij weten (enne btw, aan bochten geen gebrek hier in de streek).
 
Terug
Bovenaan Onderaan