Motorinitiatie was top (lachen)

JuliusXL

Die hard MF'er
14 nov 2002
361
0
Beringen (BE)
Gisteren als voorbereiding op het echte lessen een motorinitiatie gaan volgen. Leek me wel handig dat je het lessen kan beginnen met toch al een eerste basis-ervaring. 8 uur rijles is namelijk niet veel om je voor te bereiden op het examen (ja, ik ben Belg ;) ). Geen motorrijbewijs, dus dat betekent rijden op 125 cc. En geloof me : voor een vent van 1m92 is dat best krap :P

Superdag gehad. Alle basics een beetje geoefend, wat parcours gedaan met korte draaibewegingen en zeer lage snelheden, remtesten bij opbouwende snelheden, ... en de dag beëindigd met een mooi ritje op de openbare weg. Ging allemaal lekker moet ik zeggen. Ik heb de smaak nu helemaal te pakken.

Erg grappig trouwens : in volledig pak met kneesliders op zo'n 125 cc. Megalol :+

28923


28924


Volgende week echt lessen en dan op naar het rbw.
 
:+ Echt geen gezicht haha. Snel dat rijbewijs halen zeg ik en een meer bijpassende fiets aanschaffen!
 
vooral de combinatie "kneesliders" en motor is toppie.

Dit is er eentje vor het archief!!!
 
ziet er in ieder geval cooler uit dan toen mijn 8 uren ging doen met een goretex pak 8-)
Normaal zijn de 8 uren wel genoeg hoor, zorg ervoor dat je zo snel mogelijk je examen plant (asap na het eindigen van de 8 uren) zodat je alles nog 'goed in de benen hebt'. Want ik had er 3 weken tussen zitten (geen voorlopig rijbewijs). En ik heb toen de dag voor het examen nog 2 uurtjes bijgenomen om er terug in te komen.

Veel succes met de lessen en het examen natuurlijk.
 
Hoe kom jij met je lengte in een A-star pak?
Heb je die op maat laten maken?

Verder succes met lessen natuurlijk.

Is een gewoon maatje 54 hoor. Ik heb vanalles gepast (Spyke, Spidi, Alpinestars, Richa,...) maar dit sloot toch het beste aan. In de breedte heb ik ietsie over, maar zeker niet té. De lengte is perfect. Maatpak is me toch wat te duur.

Op zondag 06 juli 2003 17:33 schreef Daver het volgende:
ziet er in ieder geval cooler uit dan toen mijn 8 uren ging doen met een goretex pak 8-)
Normaal zijn de 8 uren wel genoeg hoor, zorg ervoor dat je zo snel mogelijk je examen plant (asap na het eindigen van de 8 uren) zodat je alles nog 'goed in de benen hebt'. Want ik had er 3 weken tussen zitten (geen voorlopig rijbewijs). En ik heb toen de dag voor het examen nog 2 uurtjes bijgenomen om er terug in te komen.

Veel succes met de lessen en het examen natuurlijk.

Tussen lessen en examen is een week. Het moet dan gewoon goed gaan, anders kan ik pas in september weer (examencentra zitten overvol) en moet ik dus ook de theorie overnieuw. Ik heb er alle vertrouwen in 8-)

Bedankt voor de gelukwensen iedereen.
 
Op zondag 06 juli 2003 19:35 schreef JuliusXL het volgende:Is een gewoon maatje 54 hoor. Ik heb vanalles gepast (Spyke, Spidi, Alpinestars, Richa,...) maar dit sloot toch het beste aan. In de breedte heb ik ietsie over, maar zeker niet té. De lengte is perfect. Maatpak is me toch wat te duur.Toch eens gaan passen dan, want had altijd de indruk dat ik met die lengte alleen pakken in speciale lengtemaat goed aankon. Of jij bent wat breder dan ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan