Heb het volgende probleem, ik ben niet technisch genoeg om vast te stellen wat er aan de hand is maar ook niet te bang om met jullie hulp mijn motor uit elkaar te halen.
Zal zo goed mogelijk proberen te omschrijven wat er gebeurd.
Als ik een rit maak over de snelweg van ongeveer 3 kwartier contstant in 6e versnelling, en ik ga de snelweg af om binnendoor te rijden dan geeft de uitlaat een ongelofelijke knal en valt de motor stil.
Ik kan hem dan gewoon weer starten maar naar een paar honderd en zit dan in 4e versnelling meter bokt de motor en 1 keer en bij de tweede keer valt ze weer stil
Dit gebeurd ook bij terug schakelen en dan meestal wanneer ik in de 3e uitkom.
Nou heb ik mij laten vertellen dat doordat ik een aanpassing heb gemaakt aan de bescherm kapjes (zie foto) van de lucht inlaat, deze waren origineel dicht, het zo kan zijn dat de Carb opnieuw moet worden gesteld.
Maar is het teveel lucht te weinig benzine, bobine niet goed meer (zeg ik dit goed?)
Heb ook van een motor zaak een soort vuil verbrander van Valvoline die je moet toe voegen bij je benzine dit zou de motor schoonmaken. Heb hier zo mijn bedenkingen bij maar wel gedaan.
Motor is een Kawasaki Ltd 454 bj 1985
Zou erg graag advies krijgen wat ik er aan kan doen
By the way:
Toen ik langs de kant stond te kijken naar mijn motortje stopte er een motorrijder om me te helpen deze is achter mij aangereden tot mijn bestemming om auto’s op afstand te houden aangezien hij het nogal link vond als de motor weer uit zou vallen dit is ook een paar keer nog gebeurd. Ik weet je naam niet maar weet dat je ook op het forum zit zoals je Dus bij deze nog hartstikke bedankt voor je support echt tof.
Zal zo goed mogelijk proberen te omschrijven wat er gebeurd.
Als ik een rit maak over de snelweg van ongeveer 3 kwartier contstant in 6e versnelling, en ik ga de snelweg af om binnendoor te rijden dan geeft de uitlaat een ongelofelijke knal en valt de motor stil.
Ik kan hem dan gewoon weer starten maar naar een paar honderd en zit dan in 4e versnelling meter bokt de motor en 1 keer en bij de tweede keer valt ze weer stil
Dit gebeurd ook bij terug schakelen en dan meestal wanneer ik in de 3e uitkom.
Nou heb ik mij laten vertellen dat doordat ik een aanpassing heb gemaakt aan de bescherm kapjes (zie foto) van de lucht inlaat, deze waren origineel dicht, het zo kan zijn dat de Carb opnieuw moet worden gesteld.
Maar is het teveel lucht te weinig benzine, bobine niet goed meer (zeg ik dit goed?)
Heb ook van een motor zaak een soort vuil verbrander van Valvoline die je moet toe voegen bij je benzine dit zou de motor schoonmaken. Heb hier zo mijn bedenkingen bij maar wel gedaan.
Motor is een Kawasaki Ltd 454 bj 1985
Zou erg graag advies krijgen wat ik er aan kan doen
By the way:
Toen ik langs de kant stond te kijken naar mijn motortje stopte er een motorrijder om me te helpen deze is achter mij aangereden tot mijn bestemming om auto’s op afstand te houden aangezien hij het nogal link vond als de motor weer uit zou vallen dit is ook een paar keer nog gebeurd. Ik weet je naam niet maar weet dat je ook op het forum zit zoals je Dus bij deze nog hartstikke bedankt voor je support echt tof.
Bijlage: 011 afdekkap.JPG