Motorjack Segura crosser

joos92

Rookie
29 okt 2009
25
0
Nijmegen
Hierbij bied ik mijn segura crosser motorjack aan. Ik heb dit jack gekocht voor de brommersprint maar helaas is het nooit zo ver gekomen dat ik daatwerkelijk ben gaan sprinten. Ik heb dit jack een keer aangehad, er zitten dus ook geen beschadigingen o.i.d. op. Het ruikt zelf nog nieuw! Dit betekent ook dat het nog moet worden ingedragen. Alle bonnentjes van de aankoop zijn nog aanwezig. De nieuwprijs is 409,- euro.

1zvrjbs.jpg


bja87m.jpg


28bwd1x.jpg


Maat: M ( Valt groot uit, ik heb namelijk met alles L maar dit jack zit perfect )
Merk: Segura
Type: Crosser
Bijzonderheden: Dit jack heeft een uitneembare binnenvoering ( voor in de zomer ). En is goed te dragen in de winter. Het heeft EU goed gekeurde protectoren in de schouders, elebogen en rug. Ook deze zijn uitneembaar.

Het is een jack wat ook buiten het motor rijden om gedragen kan worden. En perfect is om zo als jas te gebruiken.

M.v.g.

Joos Leerdam
 
Richtprijs: Rond de 300 euro. Maar bieden mag altijd! Woonplaats is Nijmegen.

Groeten :)
 
Laatst bewerkt:
Thnx voor de kick is indd een prachtig jack. Doe hem ook met pijn in me hart weg. Maar heb gewoon heel hard geld nodig nu! Dus ook een goed bod kan een winnaar zijn :).
 
Wil nou helemaal niemand zoon prachtig jack? Er mag gewoon vrij geboden worden. Dan is er iig een begin ik moet er echt vanaf!
 
Waarschijnlijk nog lang niet waarvoor je hem kwijt wil, maar hier een bod van 100 euro (afhankelijk van waar hij is, even passen is wel handig namelijk)
 
Ik woon in nijmegen en 100 euro is aan de lage kant aangezien het jack egt gloednieuw is heb de kaartjes er nog bij! Maar ik geloof dat wij ookal via de mail contact hebben of niet?

Maar mensen ik hoef er niet te veel voor dus elk bod is welkom. Ik doe het liever voor een wat lagere prijs de deur uit i.p.v. dat het hier maar ligt te verpieteren!
 
Nijmegen is wel een behoorlijk eindje uit de buurt, maar daar wil ik nog wel voor op en neer rijden ;)

Wij via de mail contact gehad? Niet zover ik weet in ieder geval :p Bod is inderdaad wel wat aan de lage kant, maar ik heb niet echt een jas nodig: het is meer voor 'derbij' en ik vind het wel een mooie jas. Daarnaast is het misschien ook wel een mooi startbod.
 
Ja ik heb het jack namelijk ook op mp staan en toen heb ik over de mail contact gehad met een marc en sie bood ook 100 euro. Maar langskomen kan altijd! Laat het me maar weten denk dat we er allemaal wel uit komen ;).
 
Okee, dat was ik in ieder geval niet ;)

Lijkt me wel handig om dan van te voren even een prijsje af te spreken, voordat ik langs kom. Misschien ook wel handig om even wat maten op te meten en door te sturen. Ik zie in je profiel geen email adres of PM mogelijkheid, dus kun je mij even een mailtje sturen dan ?

Mark
 
Ik ben 1.86 lang en ben van boven breder als gemiddeld. Ik denk dat het jack met maat 52 mischien iets groot is maar je kan altijd komen passen.

Gr.
 
Ja heb de maten bekeken maar mijn armen komen nou bepaalt in de buurt van de jouwe, maargoed ik heb ook nog wel wat ruimte in het jack. Je zou evt. Langs kunnen komen ;).

Tevens kick! Ga volgende week op vakantie en um graag voor de vakantie kwijt zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan