Motorjack

long

Die hard MF'er
25 jan 2007
561
0
Ik ben al een tijdje opzoek naar een motorjack.
Enige probleem is dat ze vaak zokort sluiten, vaak een ontblote onderrug.
Wie weet een jack dat dat niet heeft.

Liefst: * leer
* zwart zonder teveel merken en reclame
* beetje sportief
* prijs is niet zo belangrijk

Heb al wat van dainese en alpine gepast die waren erg kort als je voor overzit. (aantal modellen dan die er waren) Icon viel het beste(heeft een soort rug flap) maar het liefst ook nog iets langer.

Iemand met de zelfde problemen en/of met een oplossing.
Merk??? Type????

dank u

full
 
Difi al eens geprobeerd? geen reclame, zit heerlijk, simpele en strakke design.
Oh jah, het is een combi. :+
 
Laatst bewerkt:
Tja dit probleem zullen de meesten wel hebben. DE oplossing is een bijpassende aanritsbare broek maar dat zal wel niet je wens zijn? Succes met het zoeken.
 
Motor is om naar school toe te gaan. Wil ook niet iedere keer in vol motorpak aan komen.
 
Motor is om naar school toe te gaan. Wil ook niet iedere keer in vol motorpak aan komen.

Maar je wilt toch wel elke keer aankomen? Lijkt me dan wel de moeite om in pak te gaan.

Ontopic: ik heb een difi leren jas, zit super, is soepel, en heb geen last van tocht-rug (binnekort in de van-dale!)
 
Ola

kijk eens bij www.mjk.nl
die maken ze op maat ( komt mijn jack ook vandaan )
alles wat je nu aangeeft kan daar gedaan worden tegen een schappelijke prijs
mvg
Willem
 
Ik heb een Spool jack, alleen op de rug 1 keer de naam en verder niet.
Met een rugflap en voor de zomer veel ventilatiepunten achter een rits om ze met kouder weer dicht te kunnen doen.
Met die ZXR zit ik ook voorover en rij ook in de winter door en heb geen last van een koude rug.
 
Maar je wilt toch wel elke keer aankomen? Lijkt me dan wel de moeite om in pak te gaan.

Ontopic: ik heb een difi leren jas, zit super, is soepel, en heb geen last van tocht-rug (binnekort in de van-dale!)

Ik weet wat je bedoeld maar ik zweet me de .... in het pak.
Als je dan nog een hele dag moet. en loopt ook niet super. (zwaar en log)
Moet ik iedere dag een tas met kleren meenemen en omkleden is ook niet handig.

Difi had ik inderdaad al een keer eerder gehoord van iemand op school maar de site zegt weinig vindt ik.
Ga van de week effe op de beurs kijken op de stand. Weet ik iig welke stands ik moet bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan