Motorjas Revit + motozoom.nl motorbroek

Falierke

MF veteraan
1 aug 2006
2.301
192
Vlijmen
Wegens aanschaf lederen combi aangeboden:

Motorjas, merk Revit. Blauw/zwart. Incl. rug/schouder/elleboog bescherming 85 euro

Motorbroek aangeschaft op motozoom.nl incl "schuurvlakken" op het kniegedeelte. 30 euro

Ik ben zelf 1.85 lang, normaal postuur, dan heb je een indicatie......Beide kledingstukken zijn natuurlijk in uitstekende staat. 2 jaar oud.

Ik verkoop het liefst beide tesamen. Dit mag weg voor een totaalprijs van 100 euro.

Foto's op aanvraag

Groeten Michel.
 
Hierbij wat piccies


full

full
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook een foto v/d broek ?

Ik zie op de bovenste foto alleen maar een zwarte zak hangen... :X
 
LOL, die body bag is de broek B| LOL. Beetje onduidelijke foto, maar kon hem niet scherper op de gevoelige plaat leggen......

Groeten Michel
 
Laatst bewerkt:
Mocht er iemand behoefte hebben aan een duidelijkere foto van de motorbroek/burka/bodybag/zwarte zak, laat het dan even weten, zal dan een nieuwe poging wagen :Y

Groeten Michel
 
Mocht er iemand behoefte hebben aan een duidelijkere foto van de motorbroek/burka/bodybag/zwarte zak, laat het dan even weten, zal dan een nieuwe poging wagen :Y

Groeten Michel
Wil niet te veel zeuren, want het is jouw verkooptopic.
Volgens mij is het de bedoeling dat de verkoper zijn waar goed aanprijst. En goede foto's helpen daar uiteraard bij. :Y
Maar goed, je moet het zelf weten. Ik bedoel het goed.
 
Je hebt gelijk. Ik zal vanavond een foto van de broek "al liggend" nemen, misschien dat die beter uit de voeten komt. Oude foto zal ik verwijderen om verdere vernedering te voorkomen ;(

Groeten Michel
 
Terug
Bovenaan Onderaan