Motorjas: Revit Off Track

AsfaltRoker

Rookie
12 jan 2006
22
0
Heeft iemand ervaring met de Off Track van Revit.

(op het gebied van ventilatie en kwaliteit van de jas) ?

Misschien nog een tip waar ik er een voor een skerpe prijs kan aanschaffen ? ;)

Alvast bedankt,
Patrick
 
Ik heb de off track gehad, maar na circa een jaar bleef ik ondanks een nieuw membraam last houden van lekkage. Maar helemaal topperdetop, mocht toen van revit een nieuw pak uitzoeken!!!. Ik rijd wel w/w ,maar ik vond de jas goed zitten lekker ventileren gewoon goed spul, alleen ff wat last van een minder membraam.
Spammodus: Op dit moment heeft de valkenier in barneveld 19% korting op revit kleding. En zij hebben mij ook topgeholpen.
 
Heb twee jassen en broeken van Revit en ben er tot nu toe erg tevreden over. Membraam ene jas lieten vrij snel drukknoopjes los, binnen een paar dagen had ik een nieuwe. Dit merk weet nog wat service is. De uitvoering, die jij wilt hebben, heb ik echter niet! Succes.

Ook in Deventer 19% korting op Revit kleding!
 
Dames/heren,

dank voor de tips !

Ben inmiddels in vergevorderd stadium met aankoop (mijn kleur was niet op voorraad...)

Groet.
 
Ik heb de Offtrack van Revit gepast, zat als gegoten.
Vond het een mooi jack, zit er zelf ook over te denken, heb nu een Gore Tex van Dane.
 
Heb de Offtrack jas en de bijbehorende broek. Niets mis mee, geen klachten. Heb het nu een jaar ofzo... alleen nu past de kleur van het pak wat minder goed bij m'n huidige brommert, maar ach.. ik blijf bezig met kopen... en ventilatie.. tja, met de zomer beide voeringen eruit halen en door een hele flinke regenbui ben ik eigenlijk nog niet heen gereden zonder beide voeringen dus weet niet wat dan het resultaat is. Maar vast beter dan leer. :)
 
Ik rij nu ongeveer 2 weken met een Revit 2PC pak en die zit heel lekker. (Knie protectors zaten vervelend in het begin maar dat was een kwestie van jezelf er op de goede manier inhijsen ;)).
Jack en broek hebben trouwens beiden een goede afwerking (op het oog, of het echt zo is weet je natuurlijk pas na een valpartij en dat ben ik niet van plan :P )
 
Ik heb de Revit Offtrack jas gekocht, bevalt uitstekend!!

Zit heerlijk en heeft veel mogelijkheden zoals uitritsen en ventilatie ritsen.
Dus voor ons klimaat zeer geschikt, tevens ziet het er ook nog eens geslepen uit 8-)
 
Inmiddels ook een Rev'it gekocht, ander maar vergelijkbaar model aan de Off Track.

Zit echt super lekker.

Op een rit naar Winterberg meteen vuurdoop gehad wat betreft waterdichtheid. Jas is geslaagd, met vlag en wimpel kan ik zeggen.

(Helaas was m'n broek dan weer niet waterdicht en stond ik thuis dus m'n onderbroek uit te wringen...) :P

Maar nogmaals: aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan