Motorjas te klein?

:^

Jas hoort bij een leren broek. Vaak kun je ze vast ritsen.
Mijn jas is ook korter dan deze hierboven. Spijkerbroek valt vaak op de heupen, een motorbroek komt over de heupen heen.

:^

Koop de leren broek er bij en laat het nog eens aan jouw ouders zien. ;)
 
Idd, anders rij je ook de stepjes aan de grond overigens, daarbij zit je zo standaard op een hyper. Heeft nogal een andere zit dan een normale naked. Terwijl ik zo'n lange benen helemaal niet heb.
 
Gewoon je jas onder de douch gooien en aantrekken op een zomerse dag.
Zit binnen een no-time naar je lichaam dan ;)
 
Jasje zit prima, zit nu nog een beetje vreemd maar na een paar keer dragen gaat het leer soepel worden en is het echt een 2e huid. De pasvorm van het jasje is kort en de broeken zijn juist lang, toen ik nog een 2 delig pak had zat mijn rits ook veel hoger dan met normale kleding.
 
Gewoon je jas onder de douch gooien en aantrekken op een zomerse dag.
Zit binnen een no-time naar je lichaam dan ;)

Dat werkt echt :Y Mijn motorpak (2 delig) zat in de winkel goed volgens de verkoper. Eenmaal thuis stapte ik op mijn motor en dacht ik : ik heb een compleet verkeerd pak gekocht! Op mn borst zat hij te strak en bij m'n knieën.

Tot ik de tip kreeg om even onder de douche te gaan staan en dan een stuk gaan rijden. Na een paar honderd km en nog wat douchebeurten verder zat hij als gegoten *O*
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor al jullie reacties, ga hem inderdaad gewoon houden.
Als ik motor heb ga ik er wel paar keer mee onder de douche staan.
Zaterdag ga ik kijken voor een helm kijken bij termaat in nijmegen zal dan jas meteen meenemen en broek eronder ritsen(just to be sure:P)
 
Niemand kent toevallig een kevlar motorjeans met hetzelfde ritssysteem als die van de alpinestars gp pro jacket?
 
Zat er geen los stuk rits bij je jas. Bij mijn jas zat een los stukje rits met wat stof wat je dan aan je spijkerbroek/leren broek kan vastnaaien zodat het toch in elk geval op je rug een geheel is.
 
Zat er geen los stuk rits bij je jas. Bij mijn jas zat een los stukje rits met wat stof wat je dan aan je spijkerbroek/leren broek kan vastnaaien zodat het toch in elk geval op je rug een geheel is.

Nee dat zat er bij mij niet op helaas. Denk dat ze bij alpinestars denken, iemand die zo'n jas koopt zal altijd wel in geheel leer rijden.
 
Toch blijven die jasjes behoorlijk gay he...


en ja ik heb er ook een. Niet zo gay als die van de poster, maar you know the deal
 
Ben het er wel mee eens, jasje lijkt prima, bovendien rekt leer nog altijd.
Enige punt: als je op je motor zit en je pakt je stuur vast, zijn de mouwen dan nog lang genoeg? Je wilt geen blote polsen.
 
Ben het er wel mee eens, jasje lijkt prima, bovendien rekt leer nog altijd.
Enige punt: als je op je motor zit en je pakt je stuur vast, zijn de mouwen dan nog lang genoeg? Je wilt geen blote polsen.

Nee mouwen zijn perfect, als ik ze strek komen ze precies tot waar me hand begint.
Trouwens even vraagje tussendoor zou ik zaterdag na tenkate nieuwleusen of na termaat nijmegen gaan het zit allebei niet bij mij om de hoek dus vandaar dat ik even een afweging moet maken. Heeft iemand ervaring met deze motorkledingzaken?
 
Heb een zelfde model jas, voor over een Tshirt of dunne sweater best, trek je er een wat dikker vest onder aan omdat het wat kouder is wordt het meteen een stuk krapper :+
 
Nee mouwen zijn perfect, als ik ze strek komen ze precies tot waar me hand begint.
Trouwens even vraagje tussendoor zou ik zaterdag na tenkate nieuwleusen of na termaat nijmegen gaan het zit allebei niet bij mij om de hoek dus vandaar dat ik even een afweging moet maken. Heeft iemand ervaring met deze motorkledingzaken?

:) ,goed advies/service :Y
 
Beide goeie zaken :)

TenKate kom ik regelmatig. Altijd fijn daar :Y

Termaat een keertje geweest. Wel erg opgepropt klein zaakje, maar goed te doen.
 
Arme stakker. Straks gaat hij nog echt met zn jas onder de douche staan.

Gewoon veel kilometers maken. Dan pak je vanzelf wel een keer een goede hoosbui.
 
Hahaa, ben vandaag na termaat in nijmegen geweest. Echt een topzaak! goed geholpen ben 3 uur bezig geweest met heel nieuwe motoroutfit. Heb de alpinestars jas ingeruild en ben bij dainese uitgekomen omdat deze lengte maten hebben en heb ik echt nodig voor me broek bleek!
 
Heb je nou voor de jas ook een lengtemaat? Lijkt me nl helemaal niet verkeerd. Ik vond de mouwen er kort uitzien.
En had je de alpinestars jas niet bij hun gekocht, dan is dat wel heel netjes van hen!


Enne...wel even foto's van je nieuwe outfit graag! *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan