Motorjas verven

Dat is een vorm van kunststof waar geen kleur meer aan hecht. Bovendien zijn alle textielverven transparant en dat gaat een gewel(da)dig effect geven.
Ik denk dat je inderdaad meerdere processen moet hebben.

(GOKJE)
  • Eerst de waterafstotende laag eraf.
  • Dan de kunstof in een andere staat brengen / weekmaken met een chemisch goedje.
  • Bleken.
  • [Verfen]
  • Hierna het kunstof weer chemisch terugbrengen in de originele toestand.
  • Waterafstotende laag weer aanbrengen.

Kleine moeite.
Niets is onmogelijk. _O-
 
Laatst bewerkt:
Aan de andere kant..
Ene keer per jaar ben je de bom als je deze jas hebt. *O*

full
 
heeft Ray Charles die ooit voor je gekocht???

ver wegstoppen, en een nieuwe kopen in de kleuren die je wel mooi vindt
 
Ik zou dat ouwe ding snel weg doen en in de koopjeshoek een betere jas met protectie kopen.

Elk jaar zie ik bij een niet nader te noemen stand op de motorbeurs in Utrecht dezelfde een oude paars/roze jas in de bak liggen voor 10 euro. Na 3 jaar zijn ze er blijkbaar nog steeds niet van af. Waarschijnlijk is daar een reden voor.
 
Met deze nieuwe jas van thyro kan ie ten minste weer voor de dag komen.

Of je nu op een crosser rijdt of met een dikke toerbuffel maakt niet uit. Of het een 1-clinder is of een 6-cilinder ook niet. Zelfs niet 80cc of 1800cc. Je bent en blijft een motor-rijder.

Maar rijden met zo'n gekleurde jas?..................tsja?? Moet je er wel een zonnebril bij opzetten tegen de felle glinstering. Deze kleuren doen toch wel zeer aan de ogen!
Maar resteert de vraag: Wie gaat die oude jas kopen??

(als jas niet te verven blijkt, dan maar snel in de afval-container)
 
Het beste voor die jas is om hem uit z'n lijden te verlossen. In de shredder er mee. Kan hij reïncarneren als nieuwe motorjas.
 
Best kans dat ze er in Italië helemaal gek van zijn.
Aversie tegen paars/roze voor mannen is iets typisch voor West Europa. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan