Motorjas

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog steeds een mooi jekkie :t

Zeker! Nog steeds de fijnste jas die ik tot nu toe gehad heb. Helaas pas ik hem niet meer. Echt onbegrijpelijk dat niemand interesse heeft in deze mooie jas.
 
Te koop, een in nieuwstaat verkerende motorjas van Damen leathers, maat M. Verkoop wegens aanschaf motorpak.

[afbeelding]
[afbeelding]

De jas is een combi jas, wat inhoudt dat je hem aan een bijpassende broek kan ritsen. Versturen is een mogelijkheid, maar passen en ophalen geniet de voorkeur.

Omdat maat M niet alles zegt, heb ik de maten opgemeten:
Lengte: 68cm. (Opgemeten van helemaal boven tot helemaal onder)
Breedte: 55cm. (Oksel - oksel)

Prijs: Tegen elk aannemelijk bod!
Te bezichtigen, op te halen regio Nijmegen.
Je foto's zijn slachtoffer geworden aan de hebzucht van fotobukkut en zijn totdat je vierhonderd ballen aan hun overmaakt gegijzeld in "the twilight zone" en blijven onzichtbaar.
 
Je foto's zijn slachtoffer geworden aan de hebzucht van fotobukkut en zijn totdat je vierhonderd ballen aan hun overmaakt gegijzeld in "the twilight zone" en blijven onzichtbaar.

Dat is bekend, thanks. Maar dat is niet de reden dat er geen interesse is voor een hele mooie jas. Die foto's hebben hier keurig 2 jaar gestaan ;)

Indien iemand alsnog interesse heeft, dan hoor ik het wel. Dan kunnen die foto's gestuurd worden.
 
Dat is bekend, thanks. Maar dat is niet de reden dat er geen interesse is voor een hele mooie jas. Die foto's hebben hier keurig 2 jaar gestaan ;)

Indien iemand alsnog interesse heeft, dan hoor ik het wel. Dan kunnen die foto's gestuurd worden.
Je kan ze eventueel nog even op imgur gooien.
 
Je kan ze eventueel nog even op imgur gooien.

Ben ik idd wel van plan. Maar gezien het om nogal wat foto's en topics gaat, moet ik daar echt even een keer voor gaan zitten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan