Motorkeuze A1 11kw

Gdwehnes

MF-er
1 nov 2019
164
18
Zandvoort
Goedemorgen forumleden,

Ik vorige week 18 geworden en ik heb mijn A1 gehaald en daar ben ik trots op.
Alleen ik heb nog geen motor, en ik wil er natuurlijk graag 1.

Alleen er is niet heel veel keus in de categorie 11kw en 125cc... Mijn keus was wel gevallen op 2 specifieke motoren: Honda MSX125 & Gilera Runner FX 125, wat vinden jullie hiervan en iemand met ervaring?

Ik ben niet vies van onderhoud en kan bijna alles zelf.
2-takt of 4-takt maakt mij niet veel uit, vind beide leuk.

Ik heb ook gekeken naar bijvoorbeeld een KTM EXC 125, maar na veel info gelezen te hebben heeft deze heel veel onderhoud nodig en bijna elk jaar een volledige motor revisie. Maar elke competitie motor heeft dat volgens mij.
Een Yamaha YZF en Honda CBR vind ik ook wel leuk.. maar ze lijken op een sport motor maar hebben geen vermogen dus die vallen voor mij al af..

Wel vind ik SUMO's erg leuk! En wil er graag 1 als ik mijn A2 hebt gehaald. maar daar gaat het nu niet om.
Ga ik vooral mee rijden naar woon-werk verkeer en om een beetje te touren.

Hebben jullie nog suggesties?

Budget is 5000 euro.

Met vriendelijke groet,
Gdwehnes
 
Ik zal voor het gemak even de link naar het originele topic erbij doen:
A1 motoren ?

Volgens mij zijn trouwens meerdere accounts niet toegestaan.

Wel wil ik je complimenten geven over hoe je een topic start. Stukken beter dan eerst.
 
Ik zal voor het gemak even de link naar het originele topic erbij doen:
A1 motoren ?

Volgens mij zijn trouwens meerdere accounts niet toegestaan.

Wel wil ik je complimenten geven over hoe je een topic start. Stukken beter dan eerst.

Hi,

Beetje vervelend dat iedereen dit account met @Gdam vergelijkt..
Jammer dat je de IP-adres niet kan vinden bij mij, want dit is een andere account en totaal iemand anders.
 
Beetje vervelend dat iedereen dit account met @Gdam vergelijkt..
Jammer dat je de IP-adres niet kan vinden bij mij, want dit is een andere account en totaal iemand anders.
Je kan niet ontkennen dat de inhoud van de 1e post in beide topics haast op eenzelfde wijze zijn opgesteld...
 
Je kan niet ontkennen dat de inhoud van de 1e post in beide topics haast op eenzelfde wijze zijn opgesteld...

Nou ik vind totaal niet.
2 Verschillende personen die allebei een 11kw motor zoeken is zeker toeval op deze forum.. zie ook totaal geen onderwerpen voor een 11kw motor. Dus jammer dit dat jullie dit denken...

Maar in ieder geval bedankt voor het beschuldigen, geen fijn gevoel over deze forum.
 
Nou ik vind totaal niet.
2 Verschillende personen die allebei een 11kw motor zoeken is zeker toeval op deze forum.. zie ook totaal geen onderwerpen voor een 11kw motor. Dus jammer dit dat jullie dit denken...

Maar in ieder geval bedankt voor het beschuldigen, geen fijn gevoel over deze forum.
🤔🤔🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan