Motorkleding aanschaffen: wat is wijsheid?

melmec,
je kunt op de beurs kopen maar......andere motorzaken geven ook beurskorting gewoon in hun winkel.niet alles op de beurs is goedkoper.bv een arai helm was op de beurs bijna €90 duurdr dan via een internetwinkel.bedenk wel dat heel veel zaken niet meer op de beurs gaan staan omdat zo'n stand niet meer te betalen is.
ook in duitsland kun je een stuk goedkoper shoppen voor een leren pak.ik heb mijn leren pak van spool.dat is een merk wat motoport voert.ik vind het mooi-draagt heel lekker en het is kwalitatief heel goed.enne motoport heeft begin volgende maand vroege vogelkorting .hoe vroegen je komt hoe meer korting.dus donderdags alles gaan passen wat je wilt hebben en vrijdags om 8uur 'smorgens meteen kopen.scheelde mij mooi honderd euri dus had ik mijn handschoenen voor nop.succes.groeten:boedhaman
 
Je moet inderdaad niet bezuinigen op kleding.
Koop liefst leer met goede protectie (schouder/elleboog en rug).
Een goede helm is ook heel belangrijk en natuurlijk goede handschoenen.
Goede kwaliteit gaat langer mee en is uiteindelijk voordeliger.

Oja koop ook liever in een winkel in verband met terugbrengen voor garantie/reparatie( die heb je niet op een beurs, of de shop die hem verkoopt is aan de andere kant van Nederland dan van waar je woont).

Hoop dat je iets hier aan hebt.
Nog veel rijplezier :]
 
zaterdag 9 oktober is de jaarmarkt van safe rotterdam,
heel gezellig, en veel korting op kleding.
de moeite waard om even te kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan