Motorkleding bij amazon bestellen

thyro

Die hard MF'er
3 nov 2004
260
33
Hengelo
hebben personen al eens motorkleding bij Amazon.NL besteld. de prijzen staan mij wel aan. wat is de kwaliteit er van. zag het merk Texpeed voorbij komen.*D
 
hebben personen al eens motorkleding bij Amazon.NL besteld. de prijzen staan mij wel aan. wat is de kwaliteit er van. zag het merk Texpeed voorbij komen.*D

Valt niet te zeggen want je koopt niet persé direct van Amazon, maar van verkopende partijen die het platform gebruiken. Je kan dan ook zo’n beetje ieder motorkleding merk op Amazon vinden.
 
Beetje kromme vergelijking, zelfde als:Stop met bier drinken, Charlene de Cavalho is rijk zat... :+
Ik ben echt wel een bier-liefhebber.
Maar om eerlijk te zijn koop ik al jaren geen bier meer in een groen krat!
Sinds dat ze die mini-flesjes hebben en niks hebben gedaan aan de prijs! Blijkbaar was Carvalho nog niet rijk genoeg?
 
Beetje kromme vergelijking, zelfde als:Stop met bier drinken, Charlene de Cavalho is rijk zat... :+
was wat simpel verwoord : hoe groter amazon wordt, hoe kleiner al de rest. op den duur blijven er alleen amazon's, bol's, zalando's en aanverwanten over. Ik wil dat niet.

en geen idee wie Charlene is, maar ik veronderstel dat ze de bazin van Heineken is ?
de dag dat AB-Inbev besluit om ook alles te verkopen wat er maar te koop is, stop ik met hun bier te drinken. Je mag van mij gerust zeer groot zijn in iets en daar veel geld mee verdienen. Je mag van mij niet alles willen overheersen.
 
Bezos is de multimiljardair die Amazon bezit,. Amazon is een platvorm waarop mensen hun spullen kunnen aanbieden. Geen merk op zich.
 
Genot om op Amazon te kopen. Nooit gezeik ook niet bij retour (kun je van bol.com in elk geval niet zeggen)
http://www.amazon.de (www.amazon.de) heeft het beste assortiment en ook prijzen.

Geen grap, baal altijd als zij het niet hebben en ik het ergens anders moet kopen.

p.s. ebay is ook niet verkeerd zeker niet voor 2e hands
 
Als het geen merken zijn die je ook in de normale winkel kan krijgen dan zou ik ze classificeren als "Chinees", wat niet altijd goedgekeurd is voor de Europese markt en dus niet aan te raden is. Dit hoeft natuurlijk niet zomaar te zijn maar dat moet je zelf per geval kunnen beoordelen.

Mijn eerste eigen onderzoek, die ik zojuist heb gedaan, is als volgt:
- De eerste jas die ik aanklik dat geen motorcross kleding is, is een jas van het merk SixSigma Sports. Voor wat ik kan vinden is dat een Chinees merk.
- De tweede keus is hetzelfde merk.
- De derde is Alpinestars, dat zal waarschijnlijk wel de echte en geen namaak zijn maar die jas is bij BikerOutfit goedkoper.
- Vierde is HMM Condor-C1, ziet er niet uit en kan ik buiten Amazon niks over vinden.
- Vijfde optie is "Ixon NC". Ik ken het merk Icon wel maar Ixon niet. Blijkbaar is dit een 'normaal' merk, o.a. verkrijgbaar bij FC-Moto. Verder kijken is FC-Moto goedkoper dan Amazon als ik random vijf motorkledingstukken vergelijk.
- Zesde en laatste random kledingstuk wat ik aanklik is een Segura Stripe jas. Deze is €385 bij Amazon en €299 bij Rad.

Als ik dit zo zie dan blijf ik mij mijn eerste gedachten: Ik ga wel naar de motorzaak. Bij de motorzaak hoeft het allemaal niet duur te zijn, en weet ik dat de Europese veiligheidsnormen in acht worden genomen bij productie. Amazon houd ik wel voor andere dingen. Vroeger kocht ik veel bij Amazon, maar langzaam aan is dat gewoon een Chinese marktplaats geworden.
 
Beetje kromme vergelijking, zelfde als:Stop met bier drinken, Charlene de Cavalho is rijk zat... :+
welke sukkel drink nou Heineken...
dat is toch bocht.. kattezeik..
en dan ben ik geboren en getogen 020- er...
😇
maar amazone.. zeer onoverzichtelijke site..
veel onnodige info en reclame..
erg noord Amerikaans ingesteld..
komt niet betrouwbaar over (imo)
 
Heb de Motorbroek binnen ziet er goed uit. Dik leer. heb leren tour broek gekocht. voor die prijs kan je in Nederland geen leren motorbroek broek kopen met knie bescherming . het is een Engels merk Texpeed
 

Bijlagen

  • 1c.jpg
    1c.jpg
    392,6 KB · Weergaven: 21
  • 1d.jpg
    1d.jpg
    284 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Heb de Motorbroek binnen ziet er goed uit. Dik leer. heb leren tour broek gekocht. voor die prijs kan je in Nederland geen leren motorbroek broek kopen met knie bescherming . het is een Engels merk Texpeed

Nu de vraag... is het echt leer of is het nep leer?
En weet jij het verschil te zien/voelen/etc?
 
mijn vrouw koopt er weleens lingerie. rotzooi is het.zijn slipjes bij waar heel het kruis al kapot is 😅
Dan is het of testmateriaal geweest, je hebt het touwtje aan de voorkant of het hoort zo... :+
Als je dat bij een motorbroek ook hebt noemen ze het een zomers doorwaai-exemplaar.
 
Dan is het of testmateriaal geweest, je hebt het touwtje aan de voorkant of het hoort zo... :+
Als je dat bij een motorbroek ook hebt noemen ze het een zomers doorwaai-exemplaar.
Is er een dagen per maand een touwtje te zien ??
 
Heb de broek toch terug gestuurd. als ik op de motor zat knelde het in de lissen. en zat zeer ruim om de Boven benen.
 
was wat simpel verwoord : hoe groter amazon wordt, hoe kleiner al de rest. op den duur blijven er alleen amazon's, bol's, zalando's en aanverwanten over.
Ik wil dat niet.

en geen idee wie Charlene is, maar ik veronderstel dat ze de bazin van Heineken is ?
de dag dat AB-Inbev besluit om ook alles te verkopen wat er maar te koop is, stop ik met hun bier te drinken. Je mag van mij gerust zeer groot zijn in iets en daar veel geld mee verdienen. Je mag van mij niet alles willen overheersen.
Ik ook niet.
Helaas de menigte wel.
 
Heb de Motorbroek binnen ziet er goed uit. Dik leer. heb leren tour broek gekocht. voor die prijs kan je in Nederland geen leren motorbroek broek kopen met knie bescherming . het is een Engels merk Texpeed
Lijkt heel erg op een oud model van MQP, Aces geloof ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan