Motorkleding center Tilburg.

Chr-Re-ie

MF veteraan
10 jul 2005
1.722
284
Wie heeft er ervaring met deze zaak, negatieve, positieve, service na verkoop, alle reacties welkom..
 
Ik ben er een paar keer geweest. Mooie ruime winkel maar wel erg duur. Ook de dame die "advies" kwam geven over helmen wist er niet veel van. Standaard verkoop gezwets alsof ze de dag ervoor nog bij de h&m had gestaan.
 
Prima winkels met een ruim assortiment, personeel doet ook haar best om je goed te helpen.
Ga zelf echt niet al die rekken door op zoek naar een broek of jas van mijn gading.

Nadeel is dat ze geen Furygan verkopen, zijn toch de lekkerste jassen. Goed aanvoelend binnenmateriaal en een pasvorm die mij op het lijf geschreven is. Met de crashbestendigheid zit het ook wel goed, Zarco en Lowes rijden met pakken van dit merk en vooral de laatste gaat regelmatig van de baan.

Broeken van Furygan zitten me niet lekker, Revit broeken wel.

Koop mijn motorkleding meestal bij een lokale motorzaak:
Biker Outfit

Hebben niet alles op voorraad wat op de site staat, kunnen deze wel bestellen en laat je niet afschrikken door de prijskaartjes in de winkel. Internetprijs is de prijs die je ook in de winkel betaald. Vind dit een fijne zaak, geef aan wat je wil en AnneMarie komt met de juiste broek of jas aanzetten.
 
Vooral veel ervaring met MKC Zoeterwoude. Deskundig personeel, ruime mooi aangeklede winkel, ruime keus maar niet altijd dik in de voorraad. Maar inderdaad, ze zijn niet de goedkoopste.
 
Je hoeft niet persé de goedkoopste te zijn, als je dan een goede na service hebt bij eventuele schade etc etc blijven klanten zeker tevreden..
 
Je hoeft niet persé de goedkoopste te zijn, als je dan een goede na service hebt bij eventuele schade etc etc blijven klanten zeker tevreden..

Heb al mijn kleding bij MKC hazerswoude gekocht. Altijd goed geholpen en mensen die ik ken die daar ook hebben geshopt hebben ook positieve ervaringen, ze helpen ook goed bij het uitzoeken van broeken etc. Ook een keer een nieuwe helm moeten inruilen, omdat ik er pijn van kreeg, werd totaal niet moeilijk over gedaan.

Op een andere keer had ik een nieuwe helm gekregen waar wat schade aan zat, toen ik deze wou inruilen werd er een beetje moeilijk gedaan en werd mij verteld dat het gerepareerd kon worden terwijl ik gewoon een nieuwe wou zonder schade. Nadat bleek dat het niet te repareren was werd de helm wel gewoon ingeruild. Dit is mijn enige negatieve ervaring.
 
Ik ben vaste klant bij MKC Hazerswoude, ga altijd weer tevreden weg. Misschien iets duurder dan andere winkels maar je krijgt er wel goede service voor terug. Mag toch verwachten dat Tilburg ongeveer hetzelfde is, maar durf dat niet te zeggen.
 
Hazerswoude is me net een beetje ver :$ maar in Tilburg wil ik best een keertje over de vloer :Y
 
Ik heb begin september handschoenen in Tilburg gekocht maar toen ik thuis kwam bleek van één het stiksel niet goed te zijn. Gebeld met hoofdkantoor en twee dagen later lag er een nieuw paar klaar. In de winkel gaan ruilen en dat ging zonder problemen. Ze boden nog zelfs excuses aan omdat ze mijn maat niet op voorraad hadden en ik twee dagen moest wachten. Goede ervaring dus. Of de zaak duur is moet een ieder voor zich bepalen. Service mag van mij wel iets kosten.
 
Afgelopen zondag even binnen gelopen bij mkc Tilburg. Ik was opzoek naar een paar winter handschoenen. Mooie ruime winkel met een ruim aanbod. Ik ben er geslaagd en heb mijn winter handschoenen gekocht.

Enige minpunt vind ik dat er niet echt een parkeerplaats voor je motor is en met de auto is het betaald parkeren. Motor parkeren op de stoep staat er op het infobord buiten.
 
Ben er ook een paar keer geweest, mooie winkel, ruim aanbod en prima aanbiedingen. Personeel moet er volgens mij nog in komen, de laatste keer zaten ze op de bovenverdieping te lunchen terwijl er meerdere klanten stonden te wachten. Wel vriendelijk personeel.

Parkeren kan trouwens wel gratis, voor de slagbomen is beperkt plek. Wel een parkeerkaart meenemen. Motoren kunnen voor de slagbomen op de stoep parkeren.
 
Ben bij beide locaties van MKC geweest én heb meerdere malen wat via hun webshop gekocht. Ik ben er erg tevreden over! Ze zijn niet de goedkoopste, maar ik geef liever een paar euro extra aan hun uit als pluim dan dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang moet zitten en dat eventuele retour-afhandeling bagger is. :)
 
Mooie zaak in Rijndijk-Hazerswoude, mis echter wel wat merken in het assortiment (o.a. Nolan en Furygan). Veel aanbod, maar vaak net niet wat je zoekt. Alsof de rekken door niet motorrijdende inkopers zijn gevuld.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Missen echter wel de kennis en kunde die je bij minder grote zaken vaak ziet. Zelfs een boer als Arjan Brouwer weet in 1x de juiste jas uit het rek te trekken als ik aangeef wat ik zoek en wat het mag kosten.

Kwaliteit boven kwantiteit is wat ze nog moeten leren bij motorkledingcenter.
 
Laatst bewerkt:
Laatste hele mooie Rev'it jas gekocht voor prima prijs, volwassen verkoopster kon me prima te woord staan en ook de alternatieven van de jas laten zien, al kwam het argument "mijn man heeft 'm ook wel voorbij", was ik zeker tevreden.
 
Mooie zaak in Rijndijk-Hazerswoude, mis echter wel wat merken in het assortiment (o.a. Nolan en Furygan). Veel aanbod, maar vaak net niet wat je zoekt. Alsof de rekken door niet motorrijdende inkopers zijn gevuld.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Missen echter wel de kennis en kunde die je bij minder grote zaken vaak ziet. Zelfs een boer als Arjan Brouwer weet in 1x de juiste jas uit het rek te trekken als ik aangeef wat ik zoek en wat het mag kosten.

Kwaliteit boven kwantiteit is wat ze nog moeten leren bij motorkledingcenter.

Nog niet bij MKC Tilburg geweest, maar wel in Rijndijk. Zelfde gevoel, veel kleding maar niet wat ik pas. Grote maten mis ik vaak bij motorzaken/kledingspeciaalzaken. Weinig voorraad handschoenen van Held ondanks dat ze dealer zijn.
Mark heeft een hoop ervaring, maar ze blijven duur.

Ga liever naar Hans van Wijk, 15 minuutje verderop. Kennen de pasvormen van hun merken, wat er niet is wordt direct besteld zonder afnameverplichting.

Louter positieve ervaringen mee, evenals Termaat en Gebben.
 
Ik ben er laatst geweest op zoek naar een pak en laarzen. Ik ben zeer goed geholpen door een jongen die daar werkte die zelf zac of ow cup reed. Ik heb er uiteindelijk niets gekocht, omdat ze mijn maat niet hadden (maatje 116 heeft niet iedereen op voorraad, dat is logisch), maar ga zeker terug de volgende keer als ik iets nodig heb.
 
Gisteren met het goede weer effe met de motor langs de zaak geweest..
Ik ging er voor de binnen motorhoes van Oxford..
Toen ik aan een "voor mij" jong meisje vroeg welke maat ik nodig had voor mijn motor, wist ze niet of er maten in die motorzeilen bestonden...
Ze was wel direct behulpzaam om even via internet op te zoeken welke maat voor mijn motor geschikt was..
Thuis aangekomen ging ik effe terug op de site van de winkel kijken blijkt de hoes die ik gekocht heb niet overeen te stemmen met de hoes op de site..
Ik meld dit even maar ga er geen punt van maken aangezien de hoes die ik gekocht heb me aanstaat..
Al bij al mits dat kleine detail van de verkeerde hoes op de site vriendelijk en deftig geholpen..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan