Motorkleding en Woonwerk verkeer

Martijn25

Die hard MF'er
6 jul 2004
424
0
Groningen
Hallo MF'ers,

Ik had een vraag over kleding en laarzen/schoenen.

Aangezien ik mijn motor ook voor woon-werkverkeer wil gebruiken zit ik een beetje te denken over mijn schoensel.
Als kleding ben ik er alwel uit, dat wordt textiel van Evolution maar qua schoensel niet.....

Kijk het probleem is als ik laarzen koop moet ik hier de hele dag oplopen of extra schoenen meenemen.... gesleept met een rug/tanktas oid. (het past namelijk niet onder de buddy :S).
Nu zullen jullie zeggen KISTJES maar daar kan je op mijn werk niet meelopen helaas.

Heb jullie nog wat ideetjes? Alle ideeen zijn welcome namelijk!!!

Gr Martijn
 
ik heb hier onder de kapstop op stage gewoon een paar extra schoenen staan...
op school zet ik een paar schoenen in mijn kluisje
 
of het risico nemen door je enkels/tenen te breken en nette schoenen te dragen (met een plastic zak erover zodat ze netjes blijven?) OF wat Barbara zei.
 
Ik neem altijd gewoon een paar schoenen mee in m'n rugzak. Zie het probleem niet :?
Een paar schoenen op m'n werk laten staan vind ik niks, want ik wel natuurlijk wel iedere dag andere schoenen aan he :9
 
Nou het is ook geen MEGA probleem maar rij liever zonder rugtas (rijdt veel fijner vind ik).

Of als je bij iemand op bezoek gaat... je bent dan haast verplicht om altijd een rugtas mee te nemen snap je. Anders moet je rondbanjeren op die stevige laarzen...

Ik heb ook mensen zien rijden met soort van bergschoenen...
 
Of als je bij iemand op bezoek gaat... je bent dan haast verplicht om altijd een rugtas mee te nemen snap je. Anders moet je rondbanjeren op die stevige laarzen...
Dat vind ik nou weer geen probleem: lage schoenen onder een leren broek staan zo dom :+
 
Ik heb ook een paar schoenen op mijn werk in mijn kast staan. In het begin nam ik ze gewoon mee in mijn tanktas, maar dat vond ik te veel gedoe.
 
Er zit idd geen rugprotector in... (wel zo zacht stukkie stof) kan dr wel in en gaat dr ook nog in. Ik moet nog ff kijken welke past.

Maar ik bedoel als ik een rugtas meeneem voor alleen 2 schoenen, zie ik het liever op een andere manier, in de zin van andere schoenen/laarzen of misschien een andere oplossing van vervoeren. Zodat je je helm en textiel(broek+jas) uitdoet en klaar...
 
Ik loop hier altijd rond op mijn motorlaarjes (Uvex), die er opzich toch nog wel netjes uitzien, maar wel sportief.. Of op sokken.

Bij de motorwinkel hadden ze ook laarzen, er die er echt uitzagen als redelijk nette schoenen, als je ze onder een lange broek draagt.

Ik wil hier nog steeds een stel gympen neergooien.. Als het straks weer warmer wordt, in de zomer, ga ik hier no-way met motorlaarzen rondlopen.
 
Nou het is ook geen MEGA probleem maar rij liever zonder rugtas (rijdt veel fijner vind ik).

Of als je bij iemand op bezoek gaat... je bent dan haast verplicht om altijd een rugtas mee te nemen snap je. Anders moet je rondbanjeren op die stevige laarzen...

Ik heb ook mensen zien rijden met soort van bergschoenen...
Soms pak ik ook m'n bergschoenen, dat kan ook wel. Maar op je werk mag je geen kistjes, maar wel bergschoenen :?
Maar puur uit praktisch oogpunt neem ik vrijwel altijd m'n rugtas mee, aangezien het mijn enige manier is om wat te vervoeren op de motor. Ik neem aan dat je ook nog eens een keertje boodschappen moet doen o.i.d.?
 
Terug
Bovenaan Onderaan